Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2019 klo 08:58

Olen valmistanut itselleni sijan jollaista minulla ei ole vielä, mutta toivon ettei minun tarvitsisi olla humalassa, ja saada krapulaa voidakseni haaveilla tulevaisuudesta.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2019 klo 21:04

Laitoin Tori.fi ilmoituksen, saa nähdä saanko vastauksia.

Tämä päivä on mennyt tietokoneen äärellä. Otin päivällä päikkärit. Ilta tuli äkkiä. Minun piti käydä yhdessä paikassa, mutta ei ollut rahaa, ja nukuin pommiin. Ehkä maanantaina paremmalla onnella.

Olen nyt ollut itseäni kaupittelemassa happy pancake nimisillä treffisivuilla. Jonkun verran on tullut juttuja kerrottua ja luettua. En ole vielä löytänyt ketään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.11.2019 klo 23:10

Olet rohkea. Mä en usksltais treffi-palstoille mennä. Joskus 20v. Sitten laitoin kirjekaveri-ilmoituksen ja siihen vastasi vangit. Tosin vastasi siihen tytön isäkin. Olen tullu araksi ja ylisuojelevaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2019 klo 10:38

Hei saloka. Pidän etäisyyttä.

Sunnuntai ei oikein lähde käyntiin. Vika on varmaan siinä etten ole vieläkään käynyt suihkussa, ja intimiteettini on likainen. En pessyt aamulla hampaita ja naamaanikaan.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2019 klo 17:50

Katselen Grace of Monaco Tvstä. Ja olen tietokoneella kilometrien päässä aiheesta, silti se vaikuttaa. On kamalan tunteella tehty elokuva.

Käyttäjä kirjoittanut 25.11.2019 klo 06:47

Kävin aamulla suihkussa pesin itseni ja hiukseni, ja muistin pestä myös naamani ja hampaani, muistin käydä vessassa.

Tämä päivä on kuin lupaus tulevasta paremmasta ajasta. Täytyy elää tämä päivä hyvin, että on tyytyväinen tuleviin päiviin, ja jaksaa olla koulussa koko viikon. Aamupalan syötyäni, jäi vielä aikaa käydä netissä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.11.2019 klo 17:40

Joukkoliikenne ihan tukossa. En meinannut päästä koulusta kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2019 klo 21:04

Hei. Olen ollut vähän kiireinen, en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Näyttää siltä että saatan saada myytyä matkalaukkuni. Maksoin siitä vähemmän kuin pyydän. Minulla on ongelma parisuhteen puuttuminen elämästäni, vaikka järki kultani ei kykene selvittämään minulle;

a. miksi minulla pitäisi olla parisuhde?

b. haluaisinko minulla olevan parisuhde?

Olen ajautunut tilanteeseen jossa en tiedosta enää haluavani parisuhdetta, koska siinä pitäisi olla 2 osapuolta, ja en tiedosta haluavani elämääni enää vieraita miehiä joista valita.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.11.2019 klo 23:48

Jospa se liikenne sujuvoituu,nyt kun lakko ilmeisesti loppui! Mitä sulle muuten kuuluu, millä mielellä olet ollut?

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2019 klo 05:38

Hei. Tietokone hajos.

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2019 klo 16:56

soroppi kirjoitti:
Jospa se liikenne sujuvoituu,nyt kun lakko ilmeisesti loppui! Mitä sulle muuten kuuluu, millä mielellä olet ollut?

Kaikki menee päin mäntyä. Sain KELAlta päätöksen kuntoutukseen, joka oli hylkäävä, perusteina ikäni ja sairauteni, sekä se etteivät KELAlla usko minun saavan työpaikkaa.

Minä piilotin profiilini happy pancake¨ssa, koska en enää haluakkaan miesystäviä.

Otin Torista pois ilmoitukseni, enkä siis yritäkään myydä matkalaukkuani, toivon saavani matka-arvonnoissa edes yhden matkan jolle voisin lähteä. Tai saisin ehkä sen rahana.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.11.2019 klo 09:25

No höh Kela 🙁 Millaista kuntoutusta olit hakenut?

Käyttäjä kirjoittanut 29.11.2019 klo 21:43

Hei soroppi.

Hain sellaista kuntoutusta jota pitäisi saada sillä perusteella että on koulutuksessa tai on menossa työhön. Kela vain tulkitsi minun ajatuksiani iästäni ja kunnostani sairauslomani ajalta, silloin ajattelin tuolla tavalla.

Minulla on ensi viikolla kokeet maanantaina ja torstaina, @-kortti kokeet. Sisältää 4 osaa, joista 2 maanantaina ja 2 torstaina. Saa nähdä pääsenkö läpi ekalla kerralla. Monta pulmaa olisi ratkaista jos pääsisin läpi. Pidä peukkuja. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2019 klo 08:35

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Tänään menen ottamaan infuenssa-rokotuksen, naapurini kertoi että niitä saa ilman jonotusta 9-16 välillä, kuin olimme tupakalla aamulla. Täytyy vielä tarkistaa tieto. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2019 klo 20:53

Katselin kaihoiten deturin matkatoimiston matkoja tunisiaan. Siellä ois nyt hyvät apajat matkustella. Jos vain voittaisi rahaa. Olen Lotonnut, ja Kenonnut. Ja vielä vähän aikaa arvontaan.