Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2019 klo 12:24

Viking-lotto, lotto ja keno ovat vetämässä, sain eilen 2e, muuten en olisi tehnyt kenoa.

Tänään ystäväni pitäisi tulla kylään.

 

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2019 klo 15:28

Ystäväni kävi kylässä. Nyt pitäisi lämmittää pizza ja syödä.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2019 klo 18:52

Toivon todella saavani jostain rahaa, ja pääseväni deturin tunisian matkalle, täytyy kysyä vielä edunvalvonnasta oisko tililläni ylimääräistä rahaa, mutta epäilen sitä vähän. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2019 klo 17:30

Mietin tänään raha-asioitani, ja tulin siihen johtopäätökseen ettei minulla kovin hyvin mene. Toisaalta voisi mennä vielä huonommin. Nyt en ole vähään aikaan ylittänyt tilini saldoa, mutta en jaksa uskoa että tätä kestää kovin kauan kuin menen miinuksille. Onneksi saan jouluksi vähän ylimääräistä rahaa, vaikka en pääsekään matkustamaan Tunisiaan Deturilla.

Tänään luulin jo saaneeni voiton kuin pankkitililläni oli rahaa, mutta sitten havahduin huomaamaan etteivät kaikki menot ole erääntyneet vielä. On noita erääntyviä laskuja aika paljon, mitä lienee olen ostanut. Loppuviikko täytyy elää säästävämmin. En kuitenkaan lopeta taas tupakoimistani, kriisin ajaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2019 klo 18:09

Ihanan hiljaista Happy pancake´ssä. Onnekseni nyt olen keksinyt miten kaikki eivät haluaisi olla minun kanssani.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2019 klo 21:05

Huomenna on taas uusi päivä, ja pitää mennä kouluun vielä pari päivää, sitten on vapaata.

Mitä tekisi itsenäisyyspäivänä? Katsoisiko linnan juhlia TV´stä? Kosisiko ensimmäistä miestä, joka osoittaa huomiota minulle henkilökohtaisesti? Odottaisiko saavansa myöntävän vastauksen? Tulisiko Häät?

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 06:44

Onpa villi olo. En ole ollut kauan hereillä. Aivankuin odotan jotain tapahtuvan.

Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 08:58

Pikemiten kirjoitti:
Huomenna on taas uusi päivä, ja pitää mennä kouluun vielä pari päivää, sitten on vapaata.

Mitä tekisi itsenäisyyspäivänä? Katsoisiko linnan juhlia TV´stä? Kosisiko ensimmäistä miestä, joka osoittaa huomiota minulle henkilökohtaisesti? Odottaisiko saavansa myöntävän vastauksen? Tulisiko Häät?

 

* * *

 

Ihanaa positivismia! Toiveidensuuntaista elämää, lycka till ja varjelusta <3

Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2019 klo 14:40

Alkoi vapaat. Itsenäisyyspäivä ja viikonloppu.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2019 klo 11:35

😀 Hei.

Nyt on itsenäisyyspäivä. Tänään voisin pestä pyykkiä, jota olen lykännyt viikon verran, ehkä toista viikkoa. Kissan hiekka pitää vaihtaa, kaikki haisee jo pissalle. Pitää imuroida ja tiskata.

Aiheesta toiseen, ei treffejä lähiaikoina.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2019 klo 12:48

En saisi elää kenenkään miehen puolesta.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2019 klo 13:05

Oootko huomannut näin ois päässyt käymään?

Mistä meihin tulee se, mikä meistä tekee niitä, jotka tekee, tehdään jnkn puolesta? onhan meillä oma osa joka meidän pitäis jaksaa tehdä?

Mikä meistä tekee uhrautujia?

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2019 klo 14:26

Hei.

Olen ollut vähällä ajatella kaiken valmiiksi, ettei miehen tarvitsisi vaivata päätänsä, mutta kuitenkin mies niin tekee.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2019 klo 21:55

Mulle kävi vähän tuota samaa... olin pitkään aviossa, opin toimimaan niin että ennakoin, mietin miehen kautta asioita. Joskus tuntui kuin ois kahdet aivot.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2019 klo 13:42

Hei.

Minä näen kaiken kahtena kuin kaipaan huomiota jota en saisi, ja kuulen äänien puhuvan minulle lempeästi kuin kaipaan keskustelua. Jotenkin tästä pitäisi päästä seurusteluun, mutta en tiedä mitä kautta?