Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2019 klo 06:54

Voih. 😀 Miksi olen tälläinen? Kuin saisin hyvän miehen ajattelen vain epäkohtia hänessä! Hän ei kelpaa jos hän on tanakka, tai ylipainoinen. Hän ei kelpaa jos hän on maaseudulta!

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2019 klo 22:14

Eikös kukin taaplaa tyylillään?

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2019 klo 07:10

Tänään sataa vettä. Voi kurjuus.

Olen kait ylirasittunut, en meinannut jaksaa nousta ylös kuin kello soi aamulla. Kello soi aika kauan, ennenkuin liikahdinkaan. Toivottavasti en herättänyt naapureita. Aamupalalla meinasin nukahtaa pöytään, ja vielä on hutera olo.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 07:06

Hei.

Tänään on toka vika päivä koulua ennenkuin alkaa joululoma. Ehkä saan jotain vain tehtyä koulussa, on minulla nyt tehtäviä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.12.2019 klo 09:51

Hyvää vikaa koulupäivää ja lomanalkua sitten!

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 19:39

Joulumieltä kaikille, ja muistakaa muistaa muita.

Sain tiistaina joulukukan taloyhtiöltä ja tänään naapurilta joulukorin, joka sisältää kaikenlaista. Kiitos joulusta kuuluu osoitteelle ja kissille joka on tehnyt vaikutuksen.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2019 klo 20:25

😺😺😺  Ihana kissani.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2019 klo 16:26

Nyt on koulusta lomaa. Ihanaa. Saa nukkua, vihdoinkin. Otin jo päikkärit.

On minulla vähän suunnitelmia jouluksi, joka ei tunnu joululta, kuin ei ole lunta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2019 klo 09:53

Ajattelin lopettaa tupakoimisen tänään.

 

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2019 klo 10:00

H y v ä ä  J o u l u a 

O l e n  M i e t t i n y t

K u i n k a  m o n e l a i s e t  t u n t e e t  h a l l i t s e v a t   e l ä m ä ä n i .

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2019 klo 08:29

Pyykin pesua ja siivousta tänään, sitten pitää käydä kaupassa ennen joulupyhiä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2019 klo 23:43

Minullakin pyykkipäivä (tai siis, koneella). Ja sain kotia kuntoon laitettua. Nyt ei tule vieraita, vasta pyhien jälkeen tytär aioskeli kumppaninsa kanssa. On itellä mukavampi  kun avojaloin ei kissanhiekat ja leivänmurut tunnu ikävästi. Siksi kai valvotuttaakin; ei ole menoja minnekään..... sais nukkua ilman herätyksiä (kissa hoitaa sen)....

Hieno tuo sun 👍 mietintä, Pikemiten. Ei ole helppoa huomata tuota...

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2019 klo 09:37

Tänään laitan vielä riisipuuroa ja luumukiisseliä, sitten syön ja lähden veljeni luokse joulun viettoon. Hyvää joulua kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2019 klo 13:56

H y v ä ä  j o u l u a

Taas yhdet peruuntuneet treffit, o m a v i k a, mitä menen sanomaan että olen eläkkeellä skitsofrenian takia, joka oireilee vielä niin etten a i n a e r o i t a t o d e l l i s u u t t a.

Veljelläni oli kivaa, söin ja saunoin, ja veljeni toi minut illalla kotiin autolla, sain kivoja lahjoja. Pyhien jälkeen täytyy mennä kauppaan katsomaan, joko ale on alkanut.

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2019 klo 12:49

Hei, mukava lukea, sulla ollut hyvä joulu. ✨

Mietin tuota avauslinea, aika rohkeasti avasit. Ihmisiä pelottaa, jos on edessä jotain itselle tuntematonta. Eikö siinä skitsofreniassa ole kyse  erityisestä herkkyydestä?

Eli varoen avattavaa? Vasta kun tuntee enemmän? Ite bipona avautunut bipoudesta vaan vertaisseurassa. Ihmisten ennakkoluulot niiden mukanaan tuomien pelkojen takia, yhteyksiä katkovia. En halua tulla hylätyksi ihmisenä, kokenut sen niin usein aiemmissa elänvaiheissa.

Tsemiä näihin lepopäiviin ❤