Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2020 klo 07:45

Näin tulevaisuudessa on mahdollista tulla toimeen oman veljensä kanssa, puhumattakaan hänen perheensä jäsenistä, ja sukulaisistaan, ja ystävistään.

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2020 klo 11:54

En minä näitä lääkkeitä tarvitse vielä näin paljoa 😁😆😴 etten voisi kieltäytyä 😁😆😴 yliannostuksesta.

Enkä ala uhmaamaan kohtaloani 😁😆😴 ja ottamaan juopotellakseni 😁😆😴 näin etteivät lääkkeetkään tehoaisi. 😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 31.03.2020 klo 15:35

Pitäisi ostaa sian kylkeä, tai pekonia, ja tehdä siitä ruokaa...

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2020 klo 12:14

Minä tyydyn olemaan selvinpäin kunnes tuo sairaala-alueen tiputusletkuilu on väistynyt vahtimasta pullojani. Sen jälkeen mietin haluanko todella olla raittiina. 😁😂😃😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2020 klo 20:49

Ei meidän talon pesula olekaan suljettu korona poikkeustilan johdosta.

Huomasin valehdelleeni tänne sen olevan kiinni, kuten sauna ja kerhotila.

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2020 klo 08:09

Kaikki on jo kirjoitettuna ylös, ei ole mitään sanottavaa, mutta tiedostan tarpeen sanoa jotain kuin kuuntelen tuuletusta asunnossani. Vähemmästä on tehty musiikkia aika paljon, kunnes ilmanvaihdolla ei ole mielipidettä enää. Miten lienee on musiikkia tehty viemärijärjestelmästä ja sen mielipiteistä. 🎼🎵🎧🎶

• Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2020 klo 09:23

Musiikkia on monenlaista, kaikkea ei tarvitse omistaa itse, osa tulee radiosta, ei kuitenkaan kaikki musiikki kappaleet jotka on äänitetty. Radiolla ei vain ole kaikkia musiikki kappaleita. 😁🌝🌚🎼🎵🎶🎧🎶🎵

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2020 klo 09:53

Lopulta noita tekijänoikeuskiistoja saisivat juoda pois tosta pällistelemästä, että näinkö se musiikki kappale on tehty. 😁😂🐕🐪🐐🐑🐓🌜🌛🎼🎶🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2020 klo 13:45

Samperin maha.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 08:28

Kokoajan tulevaisuus mietityttää enemmän, kuin menneisyys. Olenko pakoitettu seisomaan seinän edessä, koska tupakoin tupakkapaikalla ulkona, jossa sää on vaihteleva, ja tänään taas paistaa aamusta aurinko, millainen sää on iltapäivällä, ja illalla. Kuuntelin aamulla vähän aikaa radiota. 😁😫

Eilen tuli kumma olo, ihan kuin jokin olisi kyennyt järjestelemään kodin toisella tavalla. 😴