Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2019 klo 12:26

Miksi vetoketju rikki? Onko sillä joku tarkoitusperä? Onko tarkoitus että reagoin asiaan jollain tavalla? Tarkoittaako se pimeää vaiko valoisaa aikaa? Onko sillä tekemistä kuutamon näkyvyyden kanssa vaiko auringon näkyvyyden kanssa? Tarkoittaako se pihamaalla tapahtuvaa vaiko mielenmaisemassa tapahtuvaa? Onko se kuin erämaa maisema vaiko labyrintti? Montako näitä mahtuu samoille paikoille? Onko niiden määrä jotenkin rajoitettua? Voiko tälläisen rakentaa itse? Saako näitä kaupasta? Mitä tekemistä niillä on vetoketjujen kanssa? Miksi tuo aina vetoketjun välissä? Mihin tämä kaikki minut johtaa? Onko tämä kaikki mielenmaisemassa tapahtuvia asioita vaiko Korkeamman voiman eli Jumalan johdatusta? Vaivaako tämä mielentyyneyttäni? Tapahtuuko tässä jotain yliluonnollista? Miten vetoketju noin reagoi tilanteeseen? Onko kyseessä rakkauselämän puute vai liioiteltu seksielämän tarpeellisuus? Kuinka tässä voisin rauhoittua ja hiljentyä, ymmärtämään Korkeamman voiman eli Jumalan tarkoitusperiä? Onko se tähti taivas ja kuutamo vaiko pilvipeite taivaalla? Onko se aurinkon valoa vaiko pilvipeite taivaalla? Onko se Kaupungissa vaiko Maaseudulla? Miten se jaksaa sataa vettä vaiko lunta? Onko pakkasta vaiko lämmintä?

Hyvää päivänjatkoa. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2019 klo 19:36

Ilta tuli.

Hämärässä mietin maailman menoa, yksikseni. Kuinka olen tälläiseen tilanteeseen ajautunut? Miksi pidän tästä tilanteestani? Miksi en pidä tästä tilanteestani? Ja mitä voisin tehdä tilanteeni muuttamisen suhteen? Olen taas liittynyt Happy pancake nimiseen treffipalveluun joka on ilmaista. Mitä oikeastaan haen sieltä? Haluanko seuraa? Onko mielessäni ehkä seksi? En oikeastaan etsi kuin nettiseuralaista. Millaista seuraa haluan netistä? Haluanko intiimiä seuraa netistä? Monet ehdottelevat kaikenlaista heti ensimmäisenä. Sellaista seuraako haluan?

Hyvää illanjatkoa. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2019 klo 10:13

Mihin aikuinen ihminen tarvitsee omantunnon, jos ei ole perhettä? Asuu yksin? Päättää omista asioistaan? Hoitaa melkein kaikki asiansa itse? 😀 Ovatko 😀 asiat muuten  😥 sekaisin, niin ettei niistä saa enää selvyyttä?

Käyttäjä kirjoittanut 17.11.2019 klo 19:04

Viimeinen päivä sairauslomaa on mennyt jo iltaa, huomenna pitää taas pirteänä mennä ammattikouluun. En tiedä miten jaksan nousta aamulla 6 aikaan ylös sängystä ja lähteä 8.30 bussipysäkille. Usein lähden vasta 8 aikaan bussipysäkille, mutta silloin en kerkiä aamiaiselle ammattikouluun aamulla.

Viikonloppuni on mennyt ihan hyvin. Hyvää alkavaa viikkoa. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 18.11.2019 klo 13:40

Olin koulussa tänään, sovin opettajan kanssa että lähden puolilta päiviin ruokailun jälkeen kotiin toistaiseksi. Oma vastuu opettajani on pari viikkoa skotlannissa.

Kotimatkalla kävin kaupassa ostamassa WC-paperia ja juustoa, sekä karkkia karkkikaupasta.

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2019 klo 07:06

Miksi ilman tupakkaa? Miksi tupakoiminen on tullut vaikeaksi? Miksi en kyennyt olemaan itse tupakoidessani? Miksi tupakointi oksettaa? Miksi tupakointi käkeää kurkussa? Kuka luulen olevani tupakoidessani? Onko Jumala puuttunut tupakointiini? Miten se ilmenee? Onko se sumuinen sää vaiko sadetta? Pitäisikö minun lopettaa tupakointi kokonaan? Mitä siihen tilalle? Onko se purukumia vaiko karkkia? Haluaisinko lopettaa? Haluaisinko aloittaa uudestaan? Haluaisinko taas lopettaa? Miksi on näin? Voiko Jumala järjestää myös sen? Haluaako Jumala järjestää myös sen? Onko se järjestetty, Jos Jumala on järjestänyt sen?

Hyvää huomenta. Ja mahtavaa päivää kaikille. Pikemiten.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.11.2019 klo 12:23

Miksi niin paljon kysymyksiä? 😉 Hyvää huomenta sullekin.

Miltä kouluun palaaminen sairasloman jälkeen tuntui? Vai sovitteko opettajan kanssa että saat olla toistaiseksi kotona?

Käyttäjä kirjoittanut 19.11.2019 klo 20:35

soroppi kirjoitti:
Miksi niin paljon kysymyksiä? 😉 Hyvää huomenta sullekin.

Miltä kouluun palaaminen sairasloman jälkeen tuntui? Vai sovitteko opettajan kanssa että saat olla toistaiseksi kotona?

Ajattelun helpottamiseksi kysymyksiä. 😀

Kouluun palattuani sairauslomalta tuntui sen verran raskaalta, että pyysin opettajalta lyhyempää päivää, ja sain sen. klo. 9.00-12.00. entisen klo. 9.00-14.00 tilalle.

Viihdyn kotona. 😀 hyvää illan jatkoa ja hyvää yötä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2019 klo 06:59

Huomenta. Eilen sain puhelun poliisilta, kuin olin nähnyt ilkivaltaa, ja minulta pyydettiin todistusta asiasta. Yksi naapuri huonolla menestyksellä yritti avata lukollista verkkokellarin ovea vasaralla, ei ollut hänen oma verkkokellarinsa, tupsahdin paikalle ja yritin puhua hänelle järkeä, mutta en onnistunut.

Kaikenlaisten päähänpinttymien päivä. Olisiko pitänyt lainata rautasaha murtautujalle? Tai yrittää itse murtautua toisten verkkokellareihin? Ja minkä tähden? Ei niissä säilytetä mitään kovin arvokasta.

Käyttäjä kirjoittanut 20.11.2019 klo 14:18

Voih. " Piru vieköön! " Joku yrittää taas maksattaa laskujansa minulla!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.11.2019 klo 10:05

Hei, Pikemiten. Mulle tuli roskapostia, jossa haluttiin ilmeisesti kalastella joitain tunnuksia. Onneksi tajusin, kun tietokone näytti punaista, enkä edennyt pidemmälle. Äsken poistin koko viestin tietokoneelta. Varmistin vielä asian mieheltä.

Helpottaako sua riittävästi tuo lyhennetty päivä? Mun pitää lähteä liikenteeseen tunnin päästä. En oikein jaksaisi, mutta on pakko. Tapaan oma-hoitajani.

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.11.2019 klo 15:09

Kiva jos koulun puolesta löytyy joustoa! Mä nautin myös joustavista työajoista ja kotioleilusta. Mut tänään pitäisi uskaltautua omaehtoisesti ihmisten ilmoille, kun ilmoittauduin meditaatioryhmään illalla - jännää!

Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2019 klo 18:48

Hei JP. Helpottaa tuo lyhennetty päivä. 😀 Olen suht´koht´tyytyväinen koulun käyntiini. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2019 klo 07:24

Huomenta. Tänään on kumma ajatus siitä etten voi itse käydä toisella hädällä, kuin en ole tyydyttänyt itseäni sillä tavoin vielä, vaikka se minua riivaa bussissa istuessani. En ymmärrä. 😀

Tänään menen vielä kouluun ja sitten viikonloppu. Kiva kuin on lyhennetyt päivät ja saa levätä koulun jälkeen. Tällä viikolla olen ottanut parin tunnin päikkärit, koulun loputtua ja kotiin päästyäni. Toivottavasti tänään myös, vaikka on viikonloppu edessä, ja viikko takana.

Hyvää viikonvaihdetta. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2019 klo 13:58

soroppi kirjoitti:
Kiva jos koulun puolesta löytyy joustoa! Mä nautin myös joustavista työajoista ja kotioleilusta. Mut tänään pitäisi uskaltautua omaehtoisesti ihmisten ilmoille, kun ilmoittauduin meditaatioryhmään illalla - jännää!

Miten meditaatio-ryhmä meni? Olen kuullut kehuja sellaisista ryhmistä!