Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 10.11.2019 klo 19:20

Ehkä lopetan koko koulussa käynnin.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2019 klo 09:51

Hei JP ja saloka. Olo on surkea. Minulla on henkinen pahaolo, en tiedä mistä se tuli, enkä tiedä miten se lähtee pois. Kaikki hommat jumittaa, en saa mitään aikasiksi. Kävin aamiaisella ja ruuanhaussa, mutten tunne olevani tervetullut sinne edes.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2019 klo 16:03

😀 No, viikko lisää sairauslomaa, ja perjantaina psyk.pol. sairaanhoitaja, ja iltapäivällä lähihoitaja käy katsomassa jaksanko tehdä kotihommia. Ensi  viikolla  meen  kouluun käymään.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.11.2019 klo 18:40

Hei Pikemiten, harmi kuulla että voit huonosti. Toivottavasti hoitajalla käynti tänään meni hyvin. Puhuitteko tuosta koulukuviosta, saitko siihen jotain selvyyttä?

En ole varma ymmärsinkö oikein, mutta minusta jokin viesteistäsi kuulosti siltä että et ole varma oletko tervetullut kouluun tai ylipäätään minnekään, tai tuletko hyväksytyksi omana itsenäsi. Se on tosi kurja tunne, ja jos sitä on ollut ilmassa, ei ihmekään että olet ollut allapäin. Onko koulussa sattunut jotain minkä seurauksena ajattelet niin?

Mitä mieltä itse olet, onko nykyinen huonovointisuutesi jotenkin kytköksissä kouluun, vai onko siihen jokin muu syy? Hitsiläinen kun tuntuu urpolta - en osaa tehdä muuta kuin kysellä, vaikka jossain aiemmassa viestissä sanoit suoraan ettet tiedä mistä huono olo johtuu tai miten se menisi pois. Olen pahoillani, auttaisin mielelläni mutten yhtään tiedä miten!

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2019 klo 11:15

Kiitos soroppi. Saattaa olla että olen ollut taas "niin pirun epälooginen" etten osaa sanoa johtuuko tämä koulusta, jossa kukaan ei puhu kanssani, ja jos puhun jollekin on kuin puhuisi seinille. Saattaahan se vaikuttaa minun psyykkeeseeni. Tälläistä on sattunut muuallakin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2019 klo 14:31

Et sinä, 😀 tämä tarkoittaa minua.

  • En ole kelvollista seuraa; monille ihmisille.
  • Enkä tule huomioitua; monien ihmisten seurassa.
  • Eikä löydy tilaisuutta, tehdä tuttavuutta; monien ihmisten seurassa.

Vetäydyn yksinäisyyteen, 😀 tämän tästä, eikä minua tavoita kukaan muu.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2019 klo 16:47

Ystäväni ovat sitä mieltä, etten ole väärässä kuin koen voivani nyt huonommin kuin muuten voisin. Minulla puuttuu motivaatiota olla ja tehdä jotain itseni hyväksi, ja muiden hyväksi. 😀

Elän nyt jonkinlaista väliaikaa, ja analysoin itseäni ihan liikaa, mutta se helpottaa oloani. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2019 klo 20:00

Join juuri hunaja-teetä ja söin paahtoleipää jossa oli juustoa päällä. Mukava on olla sisällä, ulkona sataa räntää-vettä. Ilta on pimeä, ja lamput tuovat valoa. Ehkä jotain viihdettä voisi harkita, vaikka Radio päälle, tai TV.

Myöhemmin sitten nukkumaan. Hyvää yötä. Kivoja unia.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2019 klo 09:43

Kävin aamiaisella ja ruuanhaussa, vähän huonoa tuuria. 😀 Tänään satelee ajoittain vettä ja taivas on paksun harmaan pilvipeitteen peitossa. 😀 Ulkona lehtipuut ovat tiputtaneet lehtensä. 😀

Pitäisi tehdä vähän kotitöitä, 😀 lähinnä tiskata ja pyyhkiä liesi ja tiskipöytä. 😀

Kissanhiekka pitäisi vaihtaa, 😀 ja imuroida lattiat. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2019 klo 10:07

Sataa vettä, pitäisi lähteä liikkeelle, mutta en tiedä viitsinkö. Pitäisi mennä vähän kauemmaksi kauppaan ostamaan joulutähti, semmoinen pahvinen tähti metallijalalla. En saanut eilen tehtyä kotitöitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.11.2019 klo 10:49

Täällä kotona on kaikki retuperällä. Tiskivuoret tursuaa jne... Pyykit vielä hoituu.

Me lähdetään miehen kanssa käymään kaupoilla. Se tietää rahanmenoa, mutta pitää pyrkiä ostamaan vain tarpeeseen! Valkoista WC-paperia kaipaisin, mutta sitä ei taida olla missään tarjouksessa. Lidlin mainosta katsoin, ja siellä oli neuleita isommissa ko'issa (miten koko taivutetaan monikkossa?).

Hyvää päivän jatkoa sinulle, Pikemiten!

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2019 klo 14:32

Illalla ystäviä katsomaan, kaipaavat kovasti. Huomenna terapiaa ja kodinhoitoa. 😀

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.11.2019 klo 15:20

Sataa sataa ropisee, mut se ei estäny ulos menemistä. Ulkona on ollu aika pimeetä koko päivän. Toivottavasti huomenna on parempi päivä, ku tänään...

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2019 klo 11:50

Tänään aurinko pilkahti esiin pilven reunan takaa, ja paistoi vähän aikaa. Kävin juttelemassa sairaanhoitajani kanssa, olin ½ tuntia myöhässä. Pitäisi aloittaa siivoaminen ennenkuin lähihoitajani tulee, emme saa muuten kaikkea tehdyksi edes yhdessä.

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2019 klo 15:15

Lähihoitaja kävi, ja saimme siivottua ja tiskattua.