Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.03.2020 klo 10:47

Moi. Joko oot paranemassa?

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2020 klo 11:53

saloka kirjoitti:
Moi. Joko oot paranemassa?

Kokoajan, vielä en ole ihan oireeton, mutta paranemaan päin.

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2020 klo 09:32

Aika paha tilanne jos itse on rakkautta vaille jäänyt, seksuaalisesti epäonnistunut suhteissansa tai jäänyt ilman seksuaalisia suhteitansa, terveydentilan kannalta.

En suosittelisi sairastumista, siitä tervehtymiseen menee aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2020 klo 14:46

Väsyin kuin kävin bussilla apteekissa, city-marketissa, ja R-kioskilla, ja minulle tuli ihan hiki. Busseissa ei myydä matka-lippuja. Meidän koulumme siirtyy etä-opetukseen korona-viiruksen tähden ensi keskiviikkona, minä sain vastuu-opettajaltani ohjeet olla kotona tämän viikon. 😁 Oli pakko mennä ostamaan verenpainelääkkeitä!

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2020 klo 19:28

Nyt tulee vielä tuo poikkeuslainsäädäntö eduskunnan käsittelyyn. Jossa kiellettäisiin kaikki yleisissä paikoissa kokoontumiset(yli 10 hengeltä), ja jota voitaisiin käyttää tilapäisenä ratkaisuna(esim. tarttuvien tautien ennaltaehkäisyssä). Oikeastaan ihan hyväksyttävä juttu muuten mutta miten hoidetaan ne ihmiset jotka tarvitsevat ryhmien tuen toipumisellensa.

Minusta tuntuu ettei siihen ole ratkaisua...jos pari tuhatta alkoholistia ratkeaa ryyppäämään.

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2020 klo 10:46

Näin sen menneisyyden kestäminen tulee ajankohtaiseksi, kuin ei saa enää turvautua ystäviinsäkään, vain täytyy pärjätä yksinään. Tämä korona-viirus karanteeni on maan laajuinen ja esiintyy vielä ulkomailla asti. Oikeastaan se on mysteeri kuin Nikean Uskontunnustuksesta. Millainen On Jumala Luodulle Henkilölle. 😁😫😴 Eivät kaikki haluaisi uskoa Jumalaan, tai siihen kuinka luodaan henkilö.

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2020 klo 16:35

Eipä oo hääppöstä tämä kaikkinainen nettikeskustelujen käynti, ja puhelinkeskustelujen käynti. Ei vaan tapaa ihmistä jonka kanssa voisi vaihtaa kuulumisia.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.03.2020 klo 16:46

Moi, Pikemiten! Paljon noita Korova-ajatuksia kullakin.... Minä kävin eilen isommilla kaupoilla ja tänäään tuossa ihan nurkan takana. Nyt selviän jonkin aikaa ilman asiointia. Apteekinkin sain hoidettua.

Kuinka ison muutoksen Korona saa sinun arkeesi?

Mulla jää suuurin osa menemisistä pois. Se on kohtalaisen iso muutos viikkorytmiin. Eniten olen huolissani läheisistä!

Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2020 klo 18:44

Tulee mieleeni Ravintolan täydeltä Henkilöitä jotka juovat olutta ja kinaavat. Mistä on valmistettu olut. Onko oikein ajatella olutta, rakastetuksi tai seksiä haluavaksi henkilöksi. Meneekö olut pään kautta kehoon, juomalla sitä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2020 klo 11:27

Tulee mieleeni Kotonaan olutta juovat Henkilöt, jotka tunteitaan tarkastelevat, ja havaitsevat, milloin mitäkin, juovat sitä olutta, ja tulevat tosenlaisiin ajatuksiin rakkauselämästään. 😁😆

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2020 klo 12:41

Etsin muita tapoja tulla mielenmuutokseen rakkauselämästä, kuin oluen juominen.  😁😆😴

Alkoholi ei ratkaise minun ongelmiani.  😁😆😴  Mielenmuutokseni rakkauselämästä.  😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2020 klo 15:36

Jardin Prive kirjoitti:
Moi, Pikemiten! Paljon noita Korova-ajatuksia kullakin.... Minä kävin eilen isommilla kaupoilla ja tänäään tuossa ihan nurkan takana. Nyt selviän jonkin aikaa ilman asiointia. Apteekinkin sain hoidettua.

Kuinka ison muutoksen Korona saa sinun arkeesi?

Mulla jää suuurin osa menemisistä pois. Se on kohtalaisen iso muutos viikkorytmiin. Eniten olen huolissani läheisistä!

Olen etäkoululainen, jolla on ongelma, en osaa tehdä koulutehtäviäni, voisin soittaa opelle, mutta en viitsi vaivata, koulutehtävät ovat liian haastavia.

Koronan takia en paljoa ulkoile, käyn kaupassa jos tarvitsen jotain. Aika ei kulu yhtään nopeasti kuin ei viitsi tehdä mitään. Pesin tänään pyykkiä.

En ole huolissani kenestäkään. Itse asiassa kaikki voivat hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2020 klo 16:15

Mihin muuhun olutta juodaan, rahatilanne ei siitä parane, mutta saattaa siihen upota rahaa. Eteeni tuli ongelma; juodaanko siitä syystä ettei ole muuta tekemistä, ja henkilöt ottavat päähän, eikä keksitä miksi kaikki on näin. 🐬🏢🚗

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2020 klo 11:59

Tänään menee kohtalaisesti. Etäkoulutus vähän takkuilee, tehtävät on liian vaikeita, tai eivät tule perille. Naapurit pitävät välimatkaa. Pitäisi käydä ostoksilla, mutta en taida viitsiä. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2020 klo 19:45

Tämä korona-virus taitaa kestää pitkään epäselkeänä sairautena. Monet ovat asiasta tehneet mielipiteen ja monilla naapuristoni jäsenillä on ajatus siitä missä ongelmakohdat piilevät, mutta onneksi kaikki eivät sairastu sillä tavoin.  😁😆😴