Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2020 klo 07:52

Eilen alkoi ajatuksissani messuun menot nukkumaan mennessäni, iltarukouksen jälkeen. En olekaan käynyt messussa pitkään aikaan. Uskoisiko ajatuksiaan, ja menisi messuun vasta myöhemmin.

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 09:54

En mennyt kouluun tänään. Psyyke vähän huonossa kunnossa. Hyvän ja pahan taistelu. Jumala vai saatana. 😁😁 vai 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 14:00

Soitin psyk.pol.lle ja juttelin psyk.sh.n kanssa. Huomenna vastaanotolle. Tänään tulee lähihoitaja käymään kotisiivouksen merkeissä. Kumpa pysyisin kasassa ja alkaisin voida paremmin. Yritän mennä kouluun huomenna, vaikka vain vähäksi aikaa. 😁😣👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 07:57

En mene kouluun tänään. 😣😖 Persoonallinen seksuaalisuuteni laittaa hanttiin vähän mielenterveydelleni, ja menen psyk.polille tänään juttelemaan psyk. sairaanhoitajan kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 12:28

Ulkona on sateista ja tuulista, tuntuu kuin Jumala ei osaisi päättää sataako vettä vai lunta, mutta sitä tulee taivaan täydeltä. 😁

Onneksi voin olla sisällä, ei tarvitse mennä ulos, kuin tupakalle! 😁

Iltapäivällä sitten psyk. polille psyk. sairaanhoitajan kanssa keskustelemaan. Pitää muistaa mainita etten halua enää injektio-lääkitystä. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2020 klo 07:28

Menneisyys puskee päälle kaikkineen moninaisineen mutkineen jotka saattoivat olla kovin henkilökohtaista laatua tai sitten ihan muuta. Taidan lähteä kouluun nyt. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2020 klo 10:53

Olen koulussa, enkä keksinyt mitään tekemistä. Koulupäivää on vielä jäljellä. Huomenna minulla on koulussa työharjoitteluni sopiminen.

Tänään menen koulun jälkeen ympäristöeksperttien koulutukseen. Siellä menee koko ilta.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2020 klo 14:50

Viikonloppu alkoi. Jippii!

Aurinko paistaa ja on niin keväistä, ja linnut laulaa!

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2020 klo 21:38

Otin pari päivää sitten TVn pois seinästä. Tänään olen iloinen siitä, etten katso TVtä. 😁

Ymmärrän etten voi piiloutua TV-ohjelmien taakse, vaan minun täytyy kohdata oma raadollinen itseni. Mitä olenkaan tehnyt? Kuinka olen saanut sen tehtyä? Mitä muutosta olen voinut odottaa itsestäni esiin tulevan? Olenko valmis muutokseen? Hyväksynkö muutoksen?

Ei minusta tule pyhimystä, mutta voin oppia antamaan itselleni anteeksi, vaikka muut eivät sitä tekisikään, johtuen minun vihastani, josta olen valmis luopumaan. 😁

Aurinkoista viikonloppua. Pikemiten...

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 17:54

Kävin ulkona. Siellä on kevät. Valkovuokot kukkivat, puissa on silmut melkein hiirenkorvalla.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 20:26

Menneisyyteeni kuuluu paljon kinkkiriikkisiä epäkohtia, joiden vaikutuksesta olen havainnut olevani kovin paljon yksinäni. Minulla on tapanani sulkeutua omaan maailmaani murehtimaan menneisyyteni esiin manaamia asioita, joista en ole päässyt eroon, enkä ole voinut niitä vielä unohtaakaan kokonaan. Joitain näistä asioista olen kyennyt käsittelemään, mutta useampia en ole voinut käsitellä, johtuen siitä etten ole ollut psyykkisesti kokonaisvaltaisesti siinä kunnossa, niiden tapahtuessa, että voisin sanoa, mitä oikeastaan tuolloin tapahtui. Näitä asioita on kerääntynyt yli 40 vuoden ajalta. Ja niistä useat ovat kovin henkilökohtaisia ja intiimiä. Muistikuvia minulla on sieltä ja täältä, muttei mitään järjellistä ja aika järjestyksen omaista muistikuvaa, kokonaisvaltaisesta tilanteestani näiden henkilökohtaisten ja intiimien tilanteiden osalta. Kaikki nimenomaiset muistikuvat ovat kovin hataria, ja henkilöiden kasvot unohtuneita. Mielessä myllertäviä asioita ovat miltä minusta tuntui kuin tämä unohtamani henkilö jätti minut yön jälkeen yksin. Ja näitä on paljon peräjälkeen tapahtuneita unohtamiani henkilöitä, jotka jättivät minut yön jälkeen yksin. Näitä tapahtui kokoajan tuon yli 40 vuoden aikana. Enkä voi sanoa olleeni selvinpäin näiden kaikkien kanssa. Oli minulla pari pidempää suhdetta, mutta yön jälkeen olin aina yksin. Näitä henkilökohtaisia asioita on vain kertynyt ja paljon.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 09:00

Hyvää Naistenpäivää kaikki Naiset.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 17:34

Edelleen nuo henkilökohtaiset ja usein intiimit asiat askarruttavat mieltäni, kuin olen saanut ehdotuksia Ukkomiehiltä, Eronneilta miehiltä ja Poikamiehiltä, olen usein ajatellut ettei sillä ole väliä kenen kanssa harjoitan seksiä, mutta nyt olen ruvennut ajattelemaan ettei sillä ole väliä harjoitanko persoonallista seksuaalisuuttani ollenkaan itse.

Nämä edelleen henkilökohtaiset ja usein intiimit asiat ovat saaneet minut tajuamaan, etten voita sillä mitään jos harjoitan persoonallista seksuaalisuuttani, jonkun muiden ihmis-suhteiden eteen, tai taakse. Tämä edestakainen liikehdintä saavuttaa oman kliimaksinsa, minusta riippumattomista syistä, ja seurauksista. Enkä usko etten tunne-elämältäni olisi niin herkkä, etten reagoisi jos olisin vain joku muiden nainen, persoonallisen seksuaalisuuden jäljiltä. En haluaisi suuttua. Enkä alkaa itkemään sukupuoli roolia. 😪😫

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 18:39

Hei. Jouduin perumaan Tukholman risteilyni, ystäväni pelkäsi korona-viirusta niin paljon että halusi perua lähtönsä, enkä viitsi yksinäni Tukholmaan matkustaa. Otin sillä rahalla itselleni matkan Tallinnaan(risteilyn, ettei raha joudu hukkaan)Kesäkuussa.

Tänään olen levännyt, ja hoitanut suhteitani. Kävin ostamassa kissalleni ruokaa ja itselleni tupakkaa, jota en vain kyennyt lopettamaan.

Mietin ensi viikkoa koulussa. Viitsinkö edes mennä kouluun. Pikemiten...

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 20:25

Muutamia näkökantoja henkilökohtaiseen ja usein intiimiin seksuaaliseen kanssakäymiseen. Tähdellistä on luottamus toiseen persoonaan, tunteet, olosuhteet, paikka, aika, säädyllisyys. Aloitus tapa määrittelee kokonaisen kohtalon. Teot seuraavat toisiaan, eikä niille näy loppua. Lopullisen päämäärän saavutettuansa molemmat osallistujat haluavat levätä hetken rauhassa.