Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

ūüėģ En saa nukkuttua. P√§√§ni t√§yttyy menneisyyden riidoista is√§ni ja √§itini kanssa. Olen kuin v√§kivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 06:27

Huomasin etten ole ainut naisyst√§v√§ miesyst√§v√§ll√§ni. Ja h√§n vihjailee kovasti etten luopuisi toivosta menn√§ h√§nen kanssaan s√§nkyyn. Ehk√§ kannattaa pit√§√§ t√§t√§ tilannetta yll√§. Etsin kuitenkin itselleni omaa miesyst√§v√§√§.¬† ūüėĀūüėÜūüėī

Ep√§selv√§ksi k√§y kuinka kauan tilanne voi jatkua minun seksuaalisessa puutteessani. ūüėĀūüėī

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 13:48

Onko todellista tarvetta seksuaalisille suhteille minun el√§m√§ss√§ni? Ei todellakaan, olen huomannut tulevani oikein hyvin toimeen ilman seksi√§. Mielest√§ni olen todellisuudessa aika ep√§todellisen tilanteen edess√§ ennenkuin minulle tulee edes mieleeni seksi√§.¬† ūüėĀūüėÜūüėī

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 18:27

Hommasin oman saunavuoron, kuin lenkkisauna peruutettiin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 07:55

Naapureiden välinen hierarkia tuntuu menevän välillä henkilökohtaisuuksiin asti. Siinä kannatetaan sukunimien muuttamista kohteliaan tietämättömästi. Kaikki tapahtuu ihan hiljaisuudessa, mutta määrätietoisesti omien henkilökohtaisten tavoitteiden ylläpitämiseksi. Tämä on muodostunut tavaksi kommunikoinnin käynnistämiseksi yleisissä tiloissa usein käytännönläheisesti ja antaumuksella muita kohtaan. Tämän tilanteen eteneminen pitäisi minunkin suvaita siitä huolimatta, etten erityisemmin pidä henkilökohtaisten asioiden käsittelemisestä tällä tavoin yleisissä tiloissa. " Hei, Mitä kuuluu?" " Hei, Ihan hyvää!"

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 08:58

Jos minä puuttuisin menneisyyteni seksuaalisiin suhteisiin, ja naisin ne seksuaalisesti uudestaan. Voisinko häpeämättä kohdata naapureitani yleisissä tiloissa ja tervehtiä heitä.Olisiko mahdollista liittyä seksuaalisena naapureiden hierarkiaan mukaan. Minkälaisen sukunimen saisin tällä tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 05:12

En ole pessyt mattopyykkiä kuin viime kesänä viimeksi. Lattiat on olleet luuttuamatta kuukauden. Imuroimistakin olisi, ja keittiön tasot ja ruokapöytä pitäisi siistiä. Puhumattakaan ikkunoiden pesusta, ja kylpyhuoneen pesusta. Tekemistä olisi.

Taipumattomuudesta juopottelemaan noin epäsiistissä kämpässä. Millä tavalla kotityöt järjestymään kädenkäänteessä tehdyiksi.

Koska oikein saan aloitettuksi niiden tekemisen. Nyt tämä tarkoittikin näin, eikä noin.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 09:46

Yhdest√§ askeleesta se matka alkaa. P√∂lyr√§tti k√§dess√§ askelen ottaminen on jo alku. Tsemppi√§ ūüĎć

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 19:52

Tuli mieleeni etten ole jaksanut innostua siivoamisesta sitten √§itini poismenon j√§lkeen. Kuin ei tarvitse tehd√§ mit√§√§n kuin itsens√§ t√§hden kiinnostukseni asiaan siirtyy muihin aiheisiin.¬† ūüėõ

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 12:32

Odottelen psyk. sairaanhoitajan soittoa lääkityksestäni. Hän lupasi soittaa tänään tai huomenna. Nyt ei pääse lääkärille edes kuin kaikki husin psyk. palvelut on etäpalveluita.

Joku soitti minulle ja kun ei osannut suomea sanoi " I¬īm sorry." Olisi halunnut puhua englantia, mutta minun englantini on niin huonoa etten viitsinyt alkaa keskustelemaan.

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 17:08

Presidentti on sairastunut korona-virukseen. Maahan halutaan ulkonaliikkumiskielto. Hallitus ja eduskunta siirtyv√§t et√§ty√∂h√∂n, paitsi √§√§nestyksien osalta. Saa n√§hd√§ mit√§ t√§st√§ kaikesta tulee viel√§.¬† ūüėĀūüėÜūüėī

Taloyhti√∂mme on sulkenut yleiset tilat, saunan, kerhotilan, pesulan, mutta hissi√§ saa viel√§ k√§ytt√§√§, ja rapussa k√§vell√§. Pit√§√§ pit√§√§ turva-v√§lit naapureihin.¬† ūüėĀūüėÜūüėī

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 19:24

Psyk. sairaanhoitajan soittaessa kuuntelin TV1 Korona ohjelmaa TVst√§ ja huomasin ett√§ puhuessani puhelimeen kiihtyneell√§ √§√§nell√§ l√§√§kem√§√§r√§yksist√§ ( Ketopinor ja Risperdal ) √§√§neni saattoi kuulua TVn kanavalle asti. Hermostuin koska psyk. sairaanhoitaja ei ollut ymm√§rt√§nyt millaisia henkil√∂kohtaisia henkisi√§ painostuksia apuna k√§ytt√§en minulle on sy√∂tetty n√§it√§ psyyke-l√§√§kkeit√§ ja miten v√§h√§n min√§ olen kyennyt vastustamaan sit√§.¬† ūüėõ

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 07:41

Jos...Vastustan tuota lääkkeiden syöttämistä minulle, edessäni on ennen tätä tilannetta ollut tilanne...jossain mielessäni avaudun uusille vaikutteille...on ne hyviä tai huonoja...kuinka voin ajatella vain omasta puolestani...ja jättää yhteiskunnan ajattelemisen muille...enkä ala valvoa kaikkea mitä ympäristössäni tapahtuisi... tai olisi tapahtumatta...

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 11:51

Jos...Huomioin apteekin paikan paikkakunnallamme...Voinko olla ostamatta sieltä psyyke-lääkettä...Olenko asiakas siitä syystä...Miten selviydyn mahdollisuuksistani olla ostamatta lisää psyyke-lääkettä...Olenko asiakas siitä syystä...Mistä siitä syystä tabu auttaisi siihen...Tulenko mahdollisesti siitä syystä vainoharhaiseksi...Auttaako tabu siitä syystä...

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 14:35

Jos...lääke-resepti on nimenomaan henkilökohtaisella nimellä...Lääkkeet voi lunastaa apteekista...Ja käyttöönottaa kotona itse...Kenelläkään muilla ei niihin Lääkkeisiin ole oikeutta...eikä niitä saa edelleen kaupata...tai lahjoittaa...

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2020 klo 20:23

Minulla on kaksi tiet√§ joista valita, toinen johtaa hyv√§√§n, ja toinen johtaa pahaan, nyt minun pit√§isi valita hyv√§√§n johtava tie, mutta pahaan johtava tie tuntuu liian houkuttelevalta, kuin nuori mies, keski-ik√§isest√§ naisesta.¬† ūüėĀūüėÜūüėī Toivoa on liian paljon ilmapiiriss√§, ja todellinen houkutus on keski-ik√§isess√§ miehess√§.¬† ūüėĀūüėÜūüėī