Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 06:27

Huomasin etten ole ainut naisystävä miesystävälläni. Ja hän vihjailee kovasti etten luopuisi toivosta mennä hänen kanssaan sänkyyn. Ehkä kannattaa pitää tätä tilannetta yllä. Etsin kuitenkin itselleni omaa miesystävää.  😁😆😴

Epäselväksi käy kuinka kauan tilanne voi jatkua minun seksuaalisessa puutteessani. 😁😴

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 13:48

Onko todellista tarvetta seksuaalisille suhteille minun elämässäni? Ei todellakaan, olen huomannut tulevani oikein hyvin toimeen ilman seksiä. Mielestäni olen todellisuudessa aika epätodellisen tilanteen edessä ennenkuin minulle tulee edes mieleeni seksiä.  😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 18:27

Hommasin oman saunavuoron, kuin lenkkisauna peruutettiin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 07:55

Naapureiden välinen hierarkia tuntuu menevän välillä henkilökohtaisuuksiin asti. Siinä kannatetaan sukunimien muuttamista kohteliaan tietämättömästi. Kaikki tapahtuu ihan hiljaisuudessa, mutta määrätietoisesti omien henkilökohtaisten tavoitteiden ylläpitämiseksi. Tämä on muodostunut tavaksi kommunikoinnin käynnistämiseksi yleisissä tiloissa usein käytännönläheisesti ja antaumuksella muita kohtaan. Tämän tilanteen eteneminen pitäisi minunkin suvaita siitä huolimatta, etten erityisemmin pidä henkilökohtaisten asioiden käsittelemisestä tällä tavoin yleisissä tiloissa. " Hei, Mitä kuuluu?" " Hei, Ihan hyvää!"

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 08:58

Jos minä puuttuisin menneisyyteni seksuaalisiin suhteisiin, ja naisin ne seksuaalisesti uudestaan. Voisinko häpeämättä kohdata naapureitani yleisissä tiloissa ja tervehtiä heitä.Olisiko mahdollista liittyä seksuaalisena naapureiden hierarkiaan mukaan. Minkälaisen sukunimen saisin tällä tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 05:12

En ole pessyt mattopyykkiä kuin viime kesänä viimeksi. Lattiat on olleet luuttuamatta kuukauden. Imuroimistakin olisi, ja keittiön tasot ja ruokapöytä pitäisi siistiä. Puhumattakaan ikkunoiden pesusta, ja kylpyhuoneen pesusta. Tekemistä olisi.

Taipumattomuudesta juopottelemaan noin epäsiistissä kämpässä. Millä tavalla kotityöt järjestymään kädenkäänteessä tehdyiksi.

Koska oikein saan aloitettuksi niiden tekemisen. Nyt tämä tarkoittikin näin, eikä noin.

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 09:46

Yhdestä askeleesta se matka alkaa. Pölyrätti kädessä askelen ottaminen on jo alku. Tsemppiä 👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 19:52

Tuli mieleeni etten ole jaksanut innostua siivoamisesta sitten äitini poismenon jälkeen. Kuin ei tarvitse tehdä mitään kuin itsensä tähden kiinnostukseni asiaan siirtyy muihin aiheisiin.  😛

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 12:32

Odottelen psyk. sairaanhoitajan soittoa lääkityksestäni. Hän lupasi soittaa tänään tai huomenna. Nyt ei pääse lääkärille edes kuin kaikki husin psyk. palvelut on etäpalveluita.

Joku soitti minulle ja kun ei osannut suomea sanoi " I´m sorry." Olisi halunnut puhua englantia, mutta minun englantini on niin huonoa etten viitsinyt alkaa keskustelemaan.

 

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 17:08

Presidentti on sairastunut korona-virukseen. Maahan halutaan ulkonaliikkumiskielto. Hallitus ja eduskunta siirtyvät etätyöhön, paitsi äänestyksien osalta. Saa nähdä mitä tästä kaikesta tulee vielä.  😁😆😴

Taloyhtiömme on sulkenut yleiset tilat, saunan, kerhotilan, pesulan, mutta hissiä saa vielä käyttää, ja rapussa kävellä. Pitää pitää turva-välit naapureihin.  😁😆😴

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 19:24

Psyk. sairaanhoitajan soittaessa kuuntelin TV1 Korona ohjelmaa TVstä ja huomasin että puhuessani puhelimeen kiihtyneellä äänellä lääkemääräyksistä ( Ketopinor ja Risperdal ) ääneni saattoi kuulua TVn kanavalle asti. Hermostuin koska psyk. sairaanhoitaja ei ollut ymmärtänyt millaisia henkilökohtaisia henkisiä painostuksia apuna käyttäen minulle on syötetty näitä psyyke-lääkkeitä ja miten vähän minä olen kyennyt vastustamaan sitä.  😛

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 07:41

Jos...Vastustan tuota lääkkeiden syöttämistä minulle, edessäni on ennen tätä tilannetta ollut tilanne...jossain mielessäni avaudun uusille vaikutteille...on ne hyviä tai huonoja...kuinka voin ajatella vain omasta puolestani...ja jättää yhteiskunnan ajattelemisen muille...enkä ala valvoa kaikkea mitä ympäristössäni tapahtuisi... tai olisi tapahtumatta...

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 11:51

Jos...Huomioin apteekin paikan paikkakunnallamme...Voinko olla ostamatta sieltä psyyke-lääkettä...Olenko asiakas siitä syystä...Miten selviydyn mahdollisuuksistani olla ostamatta lisää psyyke-lääkettä...Olenko asiakas siitä syystä...Mistä siitä syystä tabu auttaisi siihen...Tulenko mahdollisesti siitä syystä vainoharhaiseksi...Auttaako tabu siitä syystä...

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2020 klo 14:35

Jos...lääke-resepti on nimenomaan henkilökohtaisella nimellä...Lääkkeet voi lunastaa apteekista...Ja käyttöönottaa kotona itse...Kenelläkään muilla ei niihin Lääkkeisiin ole oikeutta...eikä niitä saa edelleen kaupata...tai lahjoittaa...

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2020 klo 20:23

Minulla on kaksi tietä joista valita, toinen johtaa hyvään, ja toinen johtaa pahaan, nyt minun pitäisi valita hyvään johtava tie, mutta pahaan johtava tie tuntuu liian houkuttelevalta, kuin nuori mies, keski-ikäisestä naisesta.  😁😆😴 Toivoa on liian paljon ilmapiirissä, ja todellinen houkutus on keski-ikäisessä miehessä.  😁😆😴