Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

KÀyttÀjÀ Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elÀmÀÀ
KÀyttÀjÀ kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😼 En saa nukkuttua. PÀÀni tĂ€yttyy menneisyyden riidoista isĂ€ni ja Ă€itini kanssa. Olen kuin vĂ€kivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiÀ, tapahtuisi minullekin sillÀ tavoin, sanoo vaistoni, ja elÀmÀnkokemus puoltaa sitÀ linjaa.

En tiedÀ mitÀ pitÀisi tehdÀ? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikÀ saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 09.03.2020 klo 05:16

NĂ€in ihan kamalia unia. Ja herĂ€sin aikaisin ylös. En uskalla mennĂ€ enÀÀn nukkumaan, kuin pelkÀÀn ettĂ€ ne unet alkavat taas. 😮😮

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 09.03.2020 klo 17:08

Luin matkatarjouksia ja 300e pÀÀsee 7vrk. matkalle turkkiin pÀÀsiÀisenÀ. En voi lÀhteÀ. Pyysin lÀhettÀmÀÀn uusia matkatarjouksia, joista nÀen edes hintojen nousut ja laskut.

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 10.03.2020 klo 16:44

Minulla olisi menoa kuntosaunaan tĂ€nÀÀn. Otin pĂ€ikkĂ€rit, ja söin. Ja nyt saunaan. 😮😛😅

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 11.03.2020 klo 19:08

Hei.

Olen tulossa kipeĂ€ksi, mahaa sĂ€rkee, ja keuhkoihin sattuu, on vĂ€hĂ€n lĂ€mpöÀ. Fyysisesti muuten kunnossa, en pyörtyile. đŸ˜«đŸ˜Ž

Löysin sieltĂ€ treffi-sivustoilta lisÀÀ seuraa, eli happy pancakeÂŽsta. 😁😁😁😁

Huomenna pitÀÀ mennĂ€ kouluun, minulla on jatkuvan haun pĂ€ivĂ€, opo tulee klo.11 ja teemme minulle haun parille linjalle omniaan opiskelemaan, kuin ei meillĂ€ opeteta niitĂ€. 😯😯

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 11.03.2020 klo 21:21

Tuli pahamieli, happy pancakeŽssÀ. Ja ajattelin antaa kenkÀÀ parille tyypille, ja annoinkin.

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 12.03.2020 klo 14:35

LĂ€hettivĂ€t koulusta kotiin sairastamaan. Nukuin pĂ€ikkĂ€rit. Aloin laittamaan hernekeittoa, mutta purkin kansi oli lujasti kiinni, sain sen lopulta auki. LĂ€mmitin hernekeiton ja söin sen ja olin ihan vĂ€synyt. 😮

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 12.03.2020 klo 19:48

Laitoin Tvn takaisin seinÀÀn ja katsoin vÀhÀn aikaa TVtÀ.

Kohta pitÀÀ mennÀ nukkumaan, olen kamalan vÀsynyt.

KÀyttÀjÀ saloka kirjoittanut 12.03.2020 klo 23:01

TervehtymisiÀ

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 14.03.2020 klo 08:40

Aurinko paistaa, olen vĂ€synyt, mutta onnellinen, ja alan parantua. Minulle tulee aina vĂ€lillĂ€ mieleen, etten ole vielĂ€ kokeillut tuota sillĂ€ seurauksella, ettei minulla ole mahdollisuuksia perua sitĂ€, joka ottaa minua pÀÀhĂ€n yleisesti. 😆

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 14.03.2020 klo 12:18

Mietin; Millaiseksi tĂ€mĂ€ maailma on oikein muuttunut. Kaikkialla pelĂ€tÀÀn korona-viirusta, ja varotoimenpiteisiin on ryhdytty, tĂ€mĂ€ influenssa pelko, tuo mieleeni ettĂ€ nyt jos koskaan kannattaisi olla krapulassa, kuin poissaolo olisi influenssa-pelon tĂ€hden helppoa jĂ€rjestÀÀ. Ei tarvitsisi selitellĂ€ mitÀÀn, kuin krapulassa olisi kipeĂ€nĂ€. 😁

Mietin; Miksi tĂ€mĂ€ maailma on kaivannut muuttumista tĂ€llĂ€iseksi. Kaikkialla ihmiset haluavat vaihtelua elĂ€mĂ€ntilanteisiinsa, ja ovat valmiita maksamaan suuria summia pÀÀstĂ€kseen pois siitĂ€ maailmankolkasta, jossa muuten oleskelevat. NĂ€mĂ€ ihmis-massat siirtelevĂ€t maailman jĂ€rjestystĂ€, vaihtaessaan maailmankolkasta toiseen maailmankolkkaan. TĂ€llĂ€ on enemmĂ€n merkitystĂ€, kuin sille virallisesti annetaan. 😁

Mietin; Miten tĂ€mĂ€ kaikkialla tapahtuva maailmankolkkien lĂ€hentyminen vaikuttaa maailmaan, ilmastoon, ihmisiin ja uskontoihin. Moni on matkustanut toiselle puolelle maailmaa siinĂ€ toivossa, ettĂ€ saisi auringonvaloa, lĂ€mpimiĂ€ tuulia ja ilmastoa. Kulttuuri ja ihmiset kohtaavat maailman erikolkissa, erillaisen maailmankuvan omaavia ihmisiĂ€, jotka nauttivat siitĂ€ mitĂ€ vailla olevat ovat sinne asti matkustaneet etsimÀÀn muutamiksi viikoiksi. Jumala yksin tietÀÀ miten tuo vaikuttaa nykyiseen ilmastoomme. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 14.03.2020 klo 15:27

Mietin; Millaisia tekoja vaatiikaan nykyÀÀn tulla toimeen maailmaa matkaavien kansalaisten 😁😁 kanssa. Miten heidĂ€n tekonsa kasautuvat pÀÀllemme. Miten nĂ€mĂ€ matkat vaikuttavat arkeemme. Ja millaiseksi muodostuvat pyhĂ€pĂ€ivĂ€mme. 😁😁😁😁😁

Mietin; Millaisia tulijaisia nĂ€mĂ€ ihmiset tuovat maahamme. Miten he jakavat tulijaisensa. 😁😁 Ja kuinka kauan nĂ€itĂ€ tulijaisia nykyÀÀn saa odottaa. 😁😁😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 14.03.2020 klo 16:45

Minun miesystĂ€vĂ€ni eli kundikaverini on huolissansa siitĂ€, etten jĂ€tĂ€ itselleni tunteita ja aistimuksia elĂ€mĂ€ntilanteitani varten. Olen hĂ€nen kanssaan samalla aaltopituudella ja voin ilmaista huolestumiseni asiasta myös, koska en todellisuudessaan yritĂ€ pÀÀstĂ€ nĂ€istĂ€ 😁aisteista ja tunteista eroon. 😁

Minulla on vain huonoa tuuria tĂ€mĂ€n asian kanssa. 😁 EnkĂ€ tiedĂ€ siihen muuta syytĂ€ kuin vilustuminen. 😁

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 14.03.2020 klo 20:55

Vertauskuvallisesti; Purjehdinko nyt tyynillÀ vesillÀ, vesillÀ joissa voi uida vaarantamatta terveyttÀnsÀ?

Vertauskuvallisesti; Kuljenko nyt jalat maanpinnalla vai leijunko mielikuvitus-maailman laidalla?

Vertauskuvallisesti; Matkustanko sohvalla maailman ÀÀriin etsimÀÀn ratkaisuja ongelmatilanteisiin vai pysynkö mielikuvituksessani helpommissa ratkaisuissa?

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 15.03.2020 klo 05:50

Huomasin kuinka vÀhÀn tiedÀn miesystÀvÀstÀni mitÀÀn. En tiedÀ edes; MissÀ hÀn asuu? Kenen kanssa hÀn asuu? MikÀ on hÀnen seksuaalinen toiveensa?

KÀyttÀjÀ kirjoittanut 15.03.2020 klo 09:05

En ole tajunnut jÀÀkaappimangneettien arvoa, muuten olisin ostanut aina jÀÀkaappimangneetin kuin kĂ€vin jossakin matkoilla. 😁