Menneisyys koetuksella

Menneisyys koetuksella

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 24.10.2019 klo 06:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2019 klo 06:22

😮 En saa nukkuttua. Pääni täyttyy menneisyyden riidoista isäni ja äitini kanssa. Olen kuin väkivaltaista ihmissuhdetta vailla. En haluaisi olla, mutta menneisyyden riidanaiheet asioina,

jotka ovat merkityksellisiä, tapahtuisi minullekin sillä tavoin, sanoo vaistoni, ja elämänkokemus puoltaa sitä linjaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Kokemus on psyykkinen rasite, kuin ajatuksien kaiku menneisyyden alttarilla. Jokin ei antaisi antaa anteeksi, eikä saada anteeksi antoa, unohdusta, ja lepoa.

Kokemus on traumaattinen.

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2020 klo 07:30

On tärkeätä pitää huolta vain omista asioistaan tärkeysjärjestyksessään! Kotityöt ja koulutehtävät!

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2020 klo 15:36

Lääkemääräykset tulevat psykiatrilta sairaanhoitajan välityksellä, yhtä sorttia valmistui lääkeresepti, mutta toista sorttia saadaan odottaa vielä. 😁😆😴

Haen ne sitten apteekista kuin tulee ajankohtaiseksi, ja tehot pysyvät lääkkeissä, eikä pitkinpoikin ilmatilaa ja seinähulluja seiniä, ilman muiden avustamista asiassa.  😁😆😴

Ja psykiatri saa minun puolestani synnyttää lääkereseptejään.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2020 klo 20:36

😁 Ketä kiinnostaa; olenko minä kohtaloni ohjaaja? 😁

😁 Kehen minun pitäisi luottaa? Miten olla mieliksi? Kuinka suhtautua kaikkeen? 😁

 

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.03.2020 klo 10:48

No hyvä jos lääkeasiat tulevat kuntoon.

En ehkä (taas vaihteeksi 😉) ymmärrä mitä pääsi sisällä on meneillään, mutta kuulolla ollaan. Ketä ajattelet, että sinun tarvitsisi miellyttää?

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 12:13

Minulla on mielessäni monia asioita, joihin en löydä loogisia ratkaisuja vielä, mutta ajan kanssa nämä muiden paikkaamat asiat saattavat minullekin selvitä. Jumala ei anna enää minulle niitä ongelmia, joiden selvitteleminen saa minut vain hermostumaan, mutta asioita en kyennyt saada selvitetyksi. Nyt päällimmäiset asiat ovat; pitääkö minun seksuaalisesti olla valmis tyydyttämään nämä lääkeet tehoaviksi lääkkeiksi, ja miten nämä lääkkeet ovat puutteellisia seksuaalisesti? Alemmuuden tunto, Ylemmyyden tunnoksi, seksuaalisesti! Ja vaarantaisinko silloin oman tai muiden terveydentilan? Mitä siitä olisi seurauksena? Parempia oloja kohti!

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 12:41

soroppi kirjoitti:
No hyvä jos lääkeasiat tulevat kuntoon.

En ehkä (taas vaihteeksi 😉) ymmärrä mitä pääsi sisällä on meneillään, mutta kuulolla ollaan. Ketä ajattelet, että sinun tarvitsisi miellyttää?

Hei soroppi.

Minun päässäni on yhtätälö; Jumala+ Henkilökohtainen hyvinvointini= Henkilö jota täytyy miellyttää, ettei tulisi psyykistä epätasapainoa johtuen siitä, etten voi määrätä henkilön olemassa olosta! Ymmärrätkö nyt?

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 12:51

soroppi kirjoitti:
No hyvä jos lääkeasiat tulevat kuntoon.

En ehkä (taas vaihteeksi 😉) ymmärrä mitä pääsi sisällä on meneillään, mutta kuulolla ollaan. Ketä ajattelet, että sinun tarvitsisi miellyttää?

Hei soroppi.

Älä turhaan yritä ymmärtää kaikkia ihmismielen saloja, jotka tuntuvat sinusta liian vaikea selkoisilta. Ajattelen etteivät kaikki ihmiset ole samanlaisia, ja erillaisia ihmisiä pitää vain oppia miellyttämään. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 13:39

Tuleekohan minulle HUSista 2 eri lääke-reseptiä, vaikka Soroppi ei ymmärtäisikään minua?

Käyttäjä Vave kirjoittanut 28.03.2020 klo 13:39

On😀

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 14:18

Onko HUSin Henkilökunta nyt sellainen etten voisi siivota itse, vain minun pitäisi kyetä ottamaan Empusta apu-voimia siivoamiseeni?

Käyttäjä kirjoittanut 28.03.2020 klo 17:52

Sain siivottua vähän. Pitää illalla käydä vielä suihkussa ja pestä hampaat, ennen nukkumaan menoa. Pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2020 klo 09:50

Tosiaan kummallista kanssaihmisten henkilökohtaisen hygieenian hoito.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2020 klo 11:58

Puhdas vaimo

Ei ole mitään kalliimpaa kuin puhdas vaimo. Niinkuin aurinko noustuansa kaunistaa Herran korkean taivaan, niin myös hyvätapainen vaimo kaunistaa huoneensa. Kaunis vaimo, joka hyvyydessä kaiken elinaikansa vahvana pysyy, on niinkuin kirkas lamppu pyhässä kynttilänjalassa.

Jeesus Syyrak.

Siveä

Nainen etsii sydäntä, ei nautintoa. Hän on siveä olemuksensa pohjalta, ja ainoastaan nainen tietää, mitä kainous on.

Robert Hamerling.

Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2020 klo 14:26

Entinen on kuin eilinen, se on takanapäin.

Nykyisyys on tänään, ja tulevaisuus aukeaa huomiseen.

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2020 klo 12:37

Kuuntelin radiota, sieltä tuli mukaansatempaavaa musiikkia. Tuntuu siltä kuin kanavat olisivat auki, ja voima virtaisi jopa musiikin kuuntelusta, enää ei tule niin yksinäinen olo kuin kuuntelee radiota. Onhan siellä myös mainoskatkot ja uutiset. Samanlaista elämää kuin radion ulkopuolellakin on...

Juomalaulut tuntuvat myös olevan radiossa...