hylätty ”morsian”

hylätty "morsian"

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 10.04.2009 klo 22:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pillittäjä kirjoittanut 10.04.2009 klo 22:00

hei!kyllä on yksinäinen olo näin pyhinä.miesystävä on ryyppäämässä kavereidensa kanssa ja minua kun ei noi ryyppäjäiset kiinnosta.suunnittelen tässä juuri,että pitäs kyllä jättää koko tyyppi,eikä roikkua huonossa suhteessa.siis parempi yksin kuin huonossa seurassa!hän kun vain lähtee ajoittain ilmoittamatta mitään sen kummemmin.suhdetta on kestänyt jo useamman vuoden ja alkoholismi vain pahenee hänellä.onneksi emme asu yhdessä.fyysisesti hän ei ole väkivaltainen mutta tämähän on juuri sitä henkistä väkivaltaa.sitten kun ryyppyreissut ovat ohi,niin hän aina pyytelee anteeksi ja on katuvainen.olen viisikymppinen nuorekas,terveellistä elämää viettävä nainen.minulla on vain kolme hyvää ystävää,hyvä että näinkin.niistä olen onnellinen,vaik ei usein tavatakaan.asun hesassa kerrostalossa ja olen työttömänä.harrastan vesijuoksua ,merenrannalla kävelyä ja lukemista.ei ollut varaa lähteä mihinkään reissuun kun on työttömänä.pitää vain keksiä sellaista tekemistä mihin ei mene rahaa.pahus kun kirjastotkin ovat näin pääsiäisenä kiinni.tytärkään ei pidä yhteyttä (27v),hänellähän on oma elämänsä,mut ois kiva jos soittelis useammin kuin synttärinä ja jouluna.mut pitää olla vähäänkin tyytyväinen,monella ihmisellä menee vielä huonommin kuin minulla.ihanaa kun on kevät,lähdenkin huomenna lenkille yksin.HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE.terveisin Pillittäjä 10.4.09

Käyttäjä Jatuli kirjoittanut 16.04.2009 klo 12:31

Täällä toinen itku-iikka. Siis välillä tulee ryvettyä itsessälin suossa oikein kunnolla ja sitten taas aurinko paistaa.
Sinulla on samankaltaisia harrastuksia kuin minullakin ja olen tosi kiitollinen että osaan nauttia luonnosta, meren rannasta ja kävelystä. Joskus on huikaisevan onnen tunne kun kävelee rannalla. En asu Hesassa, mutta muuten meren lähellä.
Minunkaan lapset eivät pidä kovin paljoa yhteyttä, heillä on pieniä lapsia ja työnsä, eivät jouda edes käymään. Ensin itkin, surin ja tunsin itseni huonoksi äidiksi. Varsinkin kun muiden äitien lapset muistivat omiaan, oli osaton olo.
Nyt en tällähetkellä itke. Yritän ajatella että kaikki aikanaan. Tämä nykysuomen elämäntapa on kovaa ja julmaa, itsekästä ja pakonomaista kaiken tavaran ym. ansaitsemista. on hirmuinen määrä kaikenlaista harrastusta joissa pitää juosta, ei ehdi eikä huomaa muita kuin juuri ja juuri työkaverit ja perheen. näin se on. Sille en mitään mahda, joten minun on kait alettava etsimään itselle korvikeperhe, että saan sitä läheisyyttä. Valehtelevan, pettävän alkoholistimiehen pistin kiertoon, haluan terveen ihmissuhteen, eikä sitä minulle kukaan anna ellen ensin pistä entistä pois. päätin että muiden sääliminen saa jo riittää. Eivät hekään sääli minua.
Terve itsekkyys kunniaan! Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle!

Käyttäjä pillittäjä kirjoittanut 17.04.2009 klo 18:44

HEI JATULI!Kiitos lohduttavasta viestistä.Niin kai sitä välillä vertailee itseään muihin äiteihin.Kaikki aikanaan,,onkin hyvä ajatella näin.Tämä viikko onkin vierähtänyt nopeasti käytännön asioiden hoitamiseen.Sunnuntaina tapaan ystävättäreni ja menemme ulos syömään.Sekin piristää kun tapaa ystäviään,jos vain niitä on.Niin vesihän on rauhoittava elementti,niin tehdäänpä välillä kävelylenkkejä rantateitä pitkin.Nyt kun luonto herää,olis kiva ottaa kuviakin.Aurinkoisia🙂🌻 kevätpäiviä sinulle ja muillekin.terv.😋😋pillittäjä 17.4.09