Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Suruenkeli aloittanut aikaan 31.08.2010 klo 20:59 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Elän jatkuvassa pelonvallassa. Olen myös masentunut. En näe ulospääsyä enkä pelastusta. Mulla on suuri halu kuolla. Mulla on unipillerit sitä varten. En oikein osaa ilmaista itseäni!

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 22.01.2011 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää

Luin tässä kauhulla yhtä artikkelia tältä palstalta: soita vaikka ambulanssi hakemaan… Onko siis yleistäkin, että ihmisistä soitellaan ympäriinsa ja tehdään jos minkälaisia ilmoituksia? Ja minne porukat siinä tapauksessa soittelevat? Tunnen yhden rouvan, joka on ollut asianajotoimistossa töissä. Hän sanoo, että ei missään nimessä kannata soitella poliisille eikä lähteä käymään oikeutta.…

Käyttäjä Shasna aloittanut aikaan 05.01.2011 klo 20:20 kohteessa Aikuisen elämää

Mitenhän tämän aloittaisi, olen yksin tämän ongelman kanssa mutta varasin ajan lääkärille kun läheiset on huolissaan ja itsellä jotenkin omituinen ja tukala ja paha olo sisältäpäin. Puoliso sanoi että välillä olen kuin kuolemaa odottava mummo tai sitten kuin teini-ikäisen tytön pirtsakka. Iältäni olen kuitenkin 30-vuotias ja useamman lapsen äiti. Mietin…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 14.01.2011 klo 12:53 kohteessa Aikuisen elämää

Sitähän sanotaan, että aamuyöstä herääminen on masennuksen merkki. Itselläni oli tuota aamuyöstä heräämistä, mutta syy ei kyllä ollut masennus vaan vatsakasvain, joka herätti aamuyöstä. Kun iso vatsakasvain oli leikattu niin aamuyön herääminen loppui. Joku oli jo tyrkyttämässä masennuslääkkeitä moiseen heräämiseen, mutta en huolinut. No, tästä on jo kymmenisen vuotta. Nyt…

Käyttäjä vaasi aloittanut aikaan 19.01.2011 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kertoa kokemuksia, jossa äidillä on ollut mielenterveysongelmia ja isä on ollut terve. Entä ero tilanteessa, miten huoltajuus on mennyt? Miten asia vaikuttaa, jos äiti on ollut pari vuotta terveen kirjoilla, onko mahdollisuutta saada lapsen huoltajuus?

Käyttäjä rekkuli aloittanut aikaan 19.01.2011 klo 16:58 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25 vuotias ennen niin toimelias ja aikaan saava naishenkilö. Pitkä sairastamis kierteeni on saanut minut voimaan todella pahoin. Vastoinkäymiset vaan tuntuvat koko ajan törmäävän minun kohdaslle. Ei siinä viimevuosi oli jo itsessään helvetillinen lapsuus iän traumojen avausta vanhempien avo-eron merkeissä ja siihen päälle läheisen ihmisen sairastuminen ja hänen pinnallapito…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 09.01.2011 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää

Aloin syödä mt-lääkkeitä joskus 2004, mutta välillä olen ollut ilman. Elämäni on muuttunut täysin toimettomaksi ja enää en käy ulkona edes kävelyllä. Ainoa liikkuminen tapahtuu kun menen johonkin aktiviteettiin muutaman kerran viikossa tai teen kauppareissun. Olen pienikokoinen ja koska olen pienikokoinen niin noin 4 kg painonnousu näinä vuosina on paljon.…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 10.01.2011 klo 11:51 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kokenut sellaisen nuoruuden rakkauden, että kun se päättyi, niin ilo katosi elämästä eikä koskaan palannut. En ole enää nuori ihminen, mutta tämä tapahtui nuoruudessani, ja siksi voin sanoa, että elämä ei tilannetta koskaan korjannut enkä koskaan löytänyt uutta rakkautta, joka olisi hälventänyt tämän rakkauden menettämisen aiheuttaman surun. Suru jäi…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 15.01.2011 klo 12:06 kohteessa Aikuisen elämää

1) Todella halpa ja helppo ruoka on tonnikalarisotto. Osta vaikka Pirkan tummaa pikariisiä. Keität sen. Sitten ostat pussin herne-paprika-maissi-vihanneksia. Riisiin sekoitat sitten ne vihannekset ja purkillisen tonnikalaa. Annat vähän hautua. Hyvää ja helppoa on. 2) Osta maustamattomia broilerinkoipia (3 kpl) pakkauksessa. Paista ne uunissa hyvin (foliossa ensin, mutta ota se…

Käyttäjä Sanna11 aloittanut aikaan 12.01.2011 klo 13:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En ole koskaan ollut mitenkään poikkeuksellisen hyvämuistinen, mutta viime kuukausien aikana olen alkanut huomata erityisen paljon ongelmia lähimuistini kanssa. Minulla on diagnooseina GAD ja keskivaikea masennus. Lääkityksenä on päivittäin Venlafaxin 225mg, Diapam 1-2X5mg ja iltaisin Truxal 50-75 mg. Muistiongelmia ovat erityisesti nämä: – unohtelen viime päivien aikana käymiäni keskusteluja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: