Miten lähestyn miestä?

Miten lähestyn miestä?

Käyttäjä Suruenkeli aloittanut aikaan 28.01.2011 klo 18:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Suruenkeli kirjoittanut 28.01.2011 klo 18:14

Moikka!
Miten uskallan kaiken kokemani jälkeen lähestyä miestä? Olen kaupassa töissä ja olen ihastunut työkaveriini söpöön mieheen. Pilaisinko hyvän kaveruuden kertomalla tunteistani? Hänestä oli suuresti apua keskenmenon jälkeen.
Pelkään tehdä aloitetta. Pelkään vanhojen kokemusten perusteella tulevani hyväksikäytetyksi, raiskatuksi ja hakatuksi. Yritän tulla toimeen ilman alkoholia. Yritän turruttaa, sillä pelon, jota tunnen. Voi olla, että mun on tarkoitettu yksineläjäksi. Olisi se silti mukava, jos olisi mies, joka hyväilisi ja rakastelisi rakkaudella eikä väkisin. Luulen kyllä etten kykene seksiin. En kaiken jälkeen! Voiko tästä parantua? Uskon, että minusta löytyisi naista tyydyttämään itselleni rakasta miestä.

Työkaverissani olen ihastunut hänen silmiin, tapaansa puhua sekä tuoksuun. Hän tuoksuu hyvältä oikein mieheltä. Saan katsoessani hänen käsiään eroottisia latauksia. Haluaisin hänen kätensä vartalolleni. Onko tämä vain fantasiaa vai sairasta mielikuvitusta raiskatulta? Onko minulla oikeus tuntea halua ja himoa?

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 28.01.2011 klo 19:15

on sinulla oikeus tuntea halua ja himoa, pyydä kahville, lounaalle, illalliselle, elokuviin, mitä vain joka helpoimmalta tuntuu, etene omaan tahtiisi, mieluusti hitaasti.
Mieskin voi salaa ihailla sinua, olla rakastumassa sinuun, siis rohkeutta peliin.

Käyttäjä tinppa-75 kirjoittanut 29.01.2011 klo 20:29

minäkin taisin vastata jo tuolla jossain aiemassa ketjussa että ehotappa vain elokuviin lähtöä tms. jossa ei tartte välttämättä edes jutella-ainakaan aluksi. kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa näyttää mihinpäin se lähtee...mutta jos et nyt mitään tee, mahdollisuus voi mennä ohitse....

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 04.02.2011 klo 23:54

muuten kurkkaappa sinäkin osoitteeseen http://www.tukinainen.fi/ josko sielläkin voisi purkaa tuntoja.
miten tämä miesasiasi on alkanut edetä vai haetko vielä rohkeutta?

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 07.02.2011 klo 09:33

Toivotan sinulle onnea TOKI!

Toivottavasti huomaat kuitenkin ajatella, että pystyt tulevaisuudessakin tekemään työtä tämän ihastuksesi kanssa vaikka hän ei vastaisikaan tunteisiisi. Itse pitäisin rajaa saman työpaikan ihmisiin. Itselläni kävi niin, että - kauan sitten- olin työpaikkani pikkujouluissa ja ihan mukavana pitämäni mies alkoi kertoa että oli katsellut minua "sillä silmällä" järkytyin ihan valtavasti! Olin ajatellut hänestä kylläkin hyvää ja pidin häntä ihan mukavana, mutta palasin mielessäni tilanteisiin ja ne menivät ihan pilalle kun ymmärsin että hän oli ajatellut enemmän. Onneksi lopetin siellä melko pian. Säilyttäisin mieluummin hyviä ystävyyksiä.

Hyvä kokeilu on kysyä esim elokuviin. Muista kuitenkin että suhde perustuu molemminpuoliseen kiinnostukseen. Ja jos ensin syntyy ystävyys voi siitä kehittyä mitä parhain rakkaus =)

🙂👍

Käyttäjä Suruenkeli kirjoittanut 09.02.2011 klo 12:57

Moikka!
Kiitti vaan kannustuksesta! Meinaan kuitenkin vaan olla työkaveria. Parhaillaan on vaan hyvä olla yksikseen. En jaksa ruveta mihinkään ihmissuhdesäätöihin. Annan ajan kulua, jos sattuu tulemaan sutinaa niin katsotaan sitten. Haluan eristäytyä niin paljon kuin mahdollista. En pidä suurta melua itsestäni. Niin ei voi tapahtuakaan mitään. Pukeudun aikaisempaa suojaavammin etten anna väärää kuvaa enkä kutsua. Nyt en kaipaa rinnalleni yhtään ketään. Haluan olla vain yksin. En halua joutua enää exän enkä muidenkaan armoille. Exä tuhosi mut peruuttamattomasti.

Käyttäjä tinppa-75 kirjoittanut 10.02.2011 klo 21:30

ihan hyvä että päätät odottaa ja antaa ajan kulua. jos teidät on tarkoitettu toisillenne niin sitte joskus niin tapahtuu. jos ei niin ei sitte... pääasia on että olet lopettanut juopottelun mistä aikoinaan kirjoitit!!! TSEMPPIÄ!