Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Ajopuu aloittanut aikaan 04.01.2011 klo 11:18 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitin Efexor (75 mg) lääkityksen masennuksen takia olikohan se lokakuussa. Alkuhässäköiden jälkeen olo alkoi parantua, mutta nyt on ruvennut tuntumaan että lääkkeestä pitää päästä eroon. Sivuvaikutusena olevat sukupuolielämän häiriöt ovat pistäneet parisuhteen sen verran paljon koetukselle etten halua jatkaa enää. Muutenkin ajatukset ovat menneet taas alaspäin. Jos minulla oli aiemmin…

Käyttäjä Ajopuu aloittanut aikaan 31.01.2011 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin käyttäjien kokemuksia Ixel-mielialalääkkeestä. Lopetin viikko sitten Efexorin käytön ja psykiatri tarjosi vaihtoehdoksi tuota Ixeliä. Onko sillä samalaisia lamaavia vaikutuksia sukupuolielämään kuin Efexorilla? Molemmathan perustuvat serotoniin ja noradrenaliinin takaisinoton estoon.

Käyttäjä storyangel aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 09:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen menossa sinus pilanodalis leikkaukseen.minua jännittää niin vietävästi,että tuntuu että kohta sekoan.olen 27 vuotias nainen ja olen ennemmin ollut sappirakon leikkauksessa.silloin se tehtiin nukutuksessa.tahdon tämänkin leikkauksen nukutuksessa.koska minua jännittää se selkäpuudutuksessa pistettävän neulan pistäminen niin kamalasti.olen melkeinpä jo saanut paniikkikohtauksiakin, kun ajattelen pelkästään sitä leikkausta.ei se minua haittaa. vaika joutuisinkin…

Käyttäjä naene aloittanut aikaan 28.01.2011 klo 07:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olisi edes yksi syy, minkä takia tänäänkin jaksan tämän työpäivän tehdä kulissit pystyssä. Olisi edes yksi syy, minkä takia odottaisi viikonloppua ja työviikon päättymistä. Ei ole syytä, en löydä yhtäkään. Tuntuu kuin elämäni olisi päättynyt jo 30-vuotiaana. Minulla ei ole ketään, ei ketään, kenelle soittaa. Ei ketään, kuka auttaisi. En…

Käyttäjä allu4 aloittanut aikaan 27.01.2011 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 50-vuotias yksineläjä. Masennukseen minulla on lääkitys. Käytän alkoholia. Juomiseni on humalahakuista. Juon yleensä yksin kotona.Lukuisten lopettamisien jälkeenkin olen edelleen juova alkoholisti. Rahaa minulla ei jää ylimääräistä kuin 26 e/viikko, jonka olen käyttänyt alkoholiin. Eilen menin AA:han ja päätin lopettaa uudelleen. AA on vain kerran viikossa, mutta tarvitsin tukea ja…

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 28.01.2011 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää

Minä taas kirjoittelen kuulumisani teille. Olen alkanut miettimään,mikä minussa on vialla ja pahasti, en löydä elämänkumppania enkä saa sitä, mistä eniten haaveilen, eli rakastavaa kumppania ja perhettä. En notku baareissa,joten onko vaihtoehdot vähissä? Minulla on ilmoitus eräällä treffisivustolla, mutta saamani vastaukset ovat kerrassaan järkyttäviä.. Itseäni reilusti lyhyemmät, vanhemmat tai varatut…

Käyttäjä qwertyttö aloittanut aikaan 27.01.2011 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on lapsesta asti ollut voimakas häpeän tunne. Häpeä taitaakin olla suomalaisessa kulttuurissa keskeinen elementti, vaikkei niin julkinen kuin esimerkiksi Japanissa. Häpeä luo reaktioiden ja tuntemusten noidankehän, josta ei voi päästä pois ilman häpeän tunnistamista. Jo se, että on alun alkaen ollut niin heikko että on antanut periksi häpeälle hävettää.…

Käyttäjä Malike aloittanut aikaan 21.01.2011 klo 21:52 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä voisi saada apua, kun mielen päällä on monia asioita, jotka ovat täysin solmussa. Olen miettinyt niitä samoja asioita jo vuosia ja tuntuu, että pian olen pyörittänyt niitä niin kauan, että kun se ”masennuksen hetki” tulee, en enää tiedä mitä tekisin. Kyllästyn näihin ajatuksiin. Minua eivät auta enää se, että…

Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 23.01.2011 klo 00:25 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on kaikki ennakko-oireet kuten masennus, ahdistus, unettomuus, ruokahaluttomuus, toimintakyvyn heikkeneminen, pakkoajatukset yms. Ja mun faijalla saattaa olla määrittämätön skitsofrenia, ainakin kaikki oireet täsmäävät täydellisesti (en ole pitänyt häneen yhteyttä moneen vuoteen). Ikää minulla on 18 vuotta. Mulla on ollut muutenkin vaikeeta ja kirjaimellisesti hirveä lapsuus, joten voihan kaikki johtua…

Käyttäjä reipas_isä aloittanut aikaan 10.01.2011 klo 11:32 kohteessa Aikuisen elämää

Saamattomuutta, unihäiriöitä, jatkuvaa väsymystä, ilottomuutta, heikkoa itsehillintää… Tunnistan itsessäni siis selviä masennuksen oireita. Kaikki elämän ulkoiset puitteet ovat kunnossa. Silti tunnen, että maailma ei ole enää minua varten, tai minä maailmaa. Koen toisinaan jopa niin, että 4-vuotiaalle lapsellenikin olisi eduksi, jos olisin poissa – kuollut tai eronnut. Ainoat hetket, jolloin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: