Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Dnana aloittanut aikaan 12.04.2011 klo 17:15 kohteessa Aikuisen elämää

Heip! Eli onko täällä ketään äitiä tai tulevaa äitiä joka sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Tai tunne-elämän epävakautta? Itselläni on ainakin tunne-elämän epävakaus ja sen vuoksi syön deprakine 1700 mg ja ketipinor 37,2 mg. Ja suunnitteilla olisi joskus lapsi.. Toivon asiallisia kommentteja. 🌻🙂🌻

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 19.04.2011 klo 21:35 kohteessa Aikuisen elämää

hei, olin silloin tällöin töissä pari kertaa kuukaudessa kahden alakoululaisen tytön perheessä ihan parin vuoden ajan. Koko sinä aikana tytöt vain tulivat ilkeämmiksi ja ilkeämmiksi minua kohtaan. Perheessä oli ikävä epäluuloisuuden ilmapiiri.Minusta siihen ei ollut mitään perusteita, koska olin vain auttavainen ja tosi pienellä korvauksella tein sitä työtä. Rupesin ajattelemaan…

Käyttäjä MinniS aloittanut aikaan 11.04.2011 klo 12:53 kohteessa Aikuisen elämää

Ongelmani on huono itsetunto,pelko häipästyksi tulemisesta,syrjinnästä,yksin jäämisestä sekä pelko virheiden teosta. Olen aloittanut työt pari kuukautta sitten ja tämän ajan olen tuntenut normaalia enemmän ahdistusta,pelkoa ja häpeää. Koen olevani huonompi kuin mitä työkaverini.Koen tätä taustojeni takia ja siksi,että olen mt-poliklinikan asiakas,mieheni on sairas ja rahallisesti on aina tiukkaa. Koen etten…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 14.04.2011 klo 04:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tämä on kaikelta kannalta nöyryttävää, pelottavaa ja ahdistavaa. Lokakuinen tuttu raiskaajani on ottanut mut kohteekseen. Se vahtii mun tulemisia ja menemisiä, mutta on pysynyt perjantaihin asti piilossa. Perjantaina se ensin kehtasi soittaa, kun odotin pysäkillä paikkuria. Järkytyin, mitä se musta vielä haluaa. Sitten menin keskustaan ja nostin automaatilta rahaa…

Käyttäjä soineli aloittanut aikaan 11.04.2011 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Nyt kaipailisin kokemuksia, selviytymistarinoita, ajatuksia itsetunnon vaikeuksista selviytymiseen. Kuinka olet selviytynyt, mikä sinua on auttanut? Jokaisella on varmasti omat tarinansa, joten jakaisitko siitä jotain? Mikä juuri sinua on auttanut eteenpäin? Kiitos sinulle joka jaksat vastata! 🙂🌻

Käyttäjä ehkä ensi elämässä aloittanut aikaan 17.04.2011 klo 11:26 kohteessa Aikuisen elämää

Otskko sen jo kertoikin. En pääse yli kovinkaan helposti murheista, takapakeista ja pettymyksistä. En tarkoita mitään pieniä jokapäiväisiä murheita – nehän on vaan elämää. Tarkoitan suurempia kuvioita, mitkä oikeasti ovat rikkoneet/rikkovat sydämen. Sieltä murheen suosta nouseminen on minulle erittäin vaikeaa – liiankin vaikeaa. Miksi rikon sydämeni aina niin pohjajuuriaan myöten?…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 02.04.2011 klo 05:07 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Mulla nämä viimeiset viikot ovat menneet kipuillen. Elämän iso käänne on menossa. Nyt multa tarvitaan maratoonarin kestävyyttä. Nyt, kun avioero on tosi asia, se tuntuu välistä melkein pikkujutulta. Onhan se iso asia, kun 19 vuoden taival päättyy. Se päättyy toisen halusta ei mun. Siltikin se voi olla se helpottava…

Käyttäjä Käki aloittanut aikaan 11.04.2011 klo 16:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 23-vuotias, suhteellisen nätti ja fiksu nainen ja kärsin erittäin huonosta itsetunnosta. Elän avoliitossa tasapainoisen ja järkevän miehen kanssa, jota olen kohdellut ala-arvoisesti, vaikka häntä rakastankin yli kaiken. Ihmettelenkin suuresti, kuinka hän jaksaa olla kanssani yhä, kaikkien kiukuttelujeni, raivokohtauksieni, muiden miesten liehittelyjen, mustasukkaisuuksieni, lievien pahoinpitelyjen ym. jälkeen!😐 Olen ollut…

Käyttäjä Fugace aloittanut aikaan 03.04.2011 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kysyä, että onko muilla kevät pahimpia aikoja vuodesta? Keväthän on ns. uuden ajan alku. Kaikki syntyy uudestaan, luonto herää henkiin ja kaikilla on hyvä olla. Minua ainakin ahdistaa tämä aika. Pelottaa se, että pitäisi olla iloinen kesän tullessa.. Ehkä minulla on jonnekkin takaraivoon jäänyt se huono maku keväästä jokunen…

Käyttäjä Opalia aloittanut aikaan 08.04.2011 klo 13:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen uusi täällä. En pääse teemaryhmiin enkä päiväkirjoihin, mutta haluaisin silti kirjoittaa jotain. Ajattelin, että perustaisin kaksi päiväkirjaa, joista toisessa puran matalalla liitävän mileni tarinaa ja toisessa kurkoitan kohti aurinkoa. Jotain liikettä on saatava aikaiseksi, sillä olen ollut liian kauan paikoillani. Taustaa: Keskivaikea masennus 1990-luvun loppupuolelta 2000-luvulle, jolloin valmistuin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: