Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä pandal aloittanut aikaan 09.05.2011 klo 20:15 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kirjoittaa aiheesta tänne ja toivonkin saavani vastauksia ja kokemuksia muilta.. Olen 25-vuotias nainen ja olin koko yläasteen koulukiusattu. Ensimmäisen yläastevuoden kiusaajat uhkailivat fyysisellä väkivallalla ja yriitivät saada kaverini minua vastaan. Kasi luokalla aimmista kiusaajistani tuli kavereitani ja jossain vaiheessa aloin seurustella minua huomattavsti vanhemman 18-vuotiaan pojan kanssa. Poika oli…

Käyttäjä Pinkue aloittanut aikaan 10.05.2011 klo 14:12 kohteessa Aikuisen elämää

Menetin puolisoni hiljattain äkilliseen sairauskohtaukseen ja koen tällä hetkellä etten jaksa mitään. Käyn töissä ja yritän päästä elämässä eteenpäin, mutta ikävä on niin valtava ja mietinkin olisiko täällä ryhmissä ketään joka olisi kokenut saman ja kertoisi kuinka selvisi surustaan?

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 08.05.2011 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää

Jos joku muistaa aikaisemmista kirjoituksistani yksinäisyyden, mieheni kuoleman,anoppini vainon kirjoituksia niin seuraavaa on tapahtunut… Tilanne äityi anoppini kanssa niin pahaksi, että jouduin pakkomuuton eteen. EN kuitenkaan vaihtanut paikkakuntaa vaikka sekin kävi mielessä, mutta lasten koulut ja ystävät painoivat sen verran vaakakupissa että jäimme samalle paikkakunnalle kuitenkin. Muutto oli itsessään aika…

Käyttäjä Terminaattori aloittanut aikaan 08.05.2011 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää

Pyydän jo valmiiks anteeks sillä ei ole hevon vadelman hajua, mistä mä aloittaisin, koska ensinnäkään EN avaudu ja vaivaa muita mun ongelmilla. Aiheutan sillä sellaista olotilaa kuin ”ei jumalauta, käyks tuo tosissaa nyt avautumaa, kiinnostaa iha kympillä.” Muiden silmissä olen erittäin vahva persoona, tuen ketä vaan missä asiassa vaa, kuuntelen…

Käyttäjä dinah52 aloittanut aikaan 21.03.2011 klo 16:48 kohteessa Aikuisen elämää

Saapui viimeviikolla. En ollut uskoa todeksi, että se myönnettiin! Tuntui kuin iso pino tiiliä olisi otettu pois niskasta Ja että nyt minulla on virallisesti LUPA voida huonosti! Saisin tehdä jotain osa-päivätyötä tulevaisuudessa, jos löydän. Tämä on vain siis puolet siitä, mitä olisi kokoeläke, joten samoihin menee kuin työttömyysturva. Mutta kuitenkin,…

Käyttäjä aloittanut aikaan 03.05.2011 klo 15:40 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikka oli oikein, että kuoli, oikeampaa olisi ollut, että vangitaaan ja olisi saanut kunnon oikeudenkäynnin ja sitten joutunut vankilaan. Minä en voi hyväksyä sitä ettei häntä haudattu muslimien tapaan vaan ruumis heitettiin jonnekin mereen. Kukaan ihminen ei ole niin paha ettei edes ruumista kohdeltaisi ihmisarvon mukaisesti. Lisäksi en voi hyväksy…

Käyttäjä NeitiAhdistunut aloittanut aikaan 03.05.2011 klo 02:19 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen 25-vuotias nainen ja kärsinyt enemmän tai vähemmän pahasta ahdistuksesta/pelkotiloista noin kahdeksan vuoden ajan. Mitään diagnoosia minulla ei kuitenkaan ole. Kerran kävin juttelemassa koulupsykologille joka lähetti psykiatrille joka taas antoi pillerireseptin eikä muuta. Tiedän hyvinkin tarkalleen mistä kaikki alkoi. Kyseessä on minulle erittäin traumaattinen väkivaltainen kokemus perheessä (asuin tuolloin…

Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 15.11.2010 klo 13:53 kohteessa Aikuisen elämää

Eli avomiehelleni on tullut nyt viitisen kertaa poissaolo/sekavuuskohtauksia. Kohtaukset tulevat yleensä isomman riidan (menneisyyden haamuja) jälkeen. Kohtaukset saattavat kestää n.10min-1h. Kotauksen aikana mieheni ei pysty tuottamaan kunnolla puhetta eikä kirjoittamaan. Vähäinenkin puhe on sekavaa ja piirustukset/kirjoitukset myös. Katse on tyhjä ja ”lasittunut” välillä kattelee ympäriinsä ”vainoharhaisesti”. Kuola saattaa valua. Olen…

Käyttäjä MinniS aloittanut aikaan 03.05.2011 klo 23:21 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aiemmin purkanut tänne tuntojani työpaikastani ja nyt muutaman viikon ajan kelannut osaa syytä ahdistukseeni työssä. Olen omanajattelun kautta oivaltanut,että suurin ahdistus tulee miespuolisista työkavereista ja tietty yleensä heikosta itsetunnosta ja siitä että otan helposti asiat itseeni ja loukkaannun. Palaset loksahtivat vain yksi päivä paikalleen. Tajusin käyttäytyväni itse oudosti paria…

Käyttäjä h aloittanut aikaan 02.05.2011 klo 12:38 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Kerron tähän aluksi vähän itsestäni. Olen perheellinen nainen ja aina ollut herkkä,jopa yliherkkä.Välillä se on siunaus ja välillä kirous.Nyt on taas kirouksen vuoro. Olen aina ollut masentuvaa ja ahdistuvaa tyyppiä ja ekan lapsen jälkeen sain lääkityksen ja jotenkin olen räpiköinyt tänne asti.Kärsin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta ja kaikki työkkärit…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: