Raiskaaja syyllistää mut

Raiskaaja syyllistää mut

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 09.05.2011 klo 23:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 09.05.2011 klo 23:11

Hei!
Tämä on niin paha juttu! Joku ehkä muistaa, kun kerroin lokakuussa tulleeni tutun raiskaamaksi talkoiden jälkeen. Olin humalassa etten osannut edes varoa enkä ollut puolustuskykyinen.

Nyt viime lauantaina ystäväni laittoi minut raiskaajani kanssa samaan pöytään selvittämään tilanne. 😯🗯️ Sain itsellenikin ennen kokemattoman hysteerisen itkukohtauksen. Mies väitti ettei mitään tapahtunut, että minä valehtelen ettei hän ole edes koskenut minuun. Minulla on muistipätkiä siitä yöstä, miten mies on mun päällä ja runttaa väkisin ja kuinka useaan otteeseen herään siihen, miten sen käsi tunkee mun haarojen väliin.

Nyt tämä mies kirkkain silmin väittää, että valehtelen. Raiskauksesta syyttäminen on niin vakava asia etten valehtele moisesta. Minuun ei saanut koskea! Miten mies voi kieltää kaiken. Se kieltää sen niin vakuuttavasti, että saisi mut melkein uskomaan. MUTTA YHDYNTÄ JA SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ TAPAHTUI. En ”huvikseni” mennyt nolaamaan itseni sairaalaan 2vrk:n päästä tiskille kertomaan, että mut on raiskattu.

En yhtään ihmettele, kun raiskattu salaa asian. Raiskaaja kieltää kaiken ja syyllistää. Kuitenkin kolmen päivän jälkeen hän myönsi mulle raiskanneensa mut.

Mä olen nyt henkisesti loppu tämän takia. Voiko raiskaaja oikeesti unohtaa? En unohda mun kiputiloja sen jälkeen enkä nöyryyttävää tutkimusta sen jälkeen. Eli olenko minä kuitenkin syyllinen omaan raiskaukseen? Mä en kestä!😟

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 10.05.2011 klo 10:20

No jo on,

Mitä ihmeen keittiöpsykologiaa se ystäväsi oikein yritti - sinut ja raiskaajasi selvittämään asiaanne... ??? Varmasti tarkoitus oli hyvä, mutta lopputulos sinulle katastrofi.

Tuo tyyppi on pyörittänyt asiaa mielessään ja kehittänyt oman totuutensa. Ilmeisesti oikein nauttii, kun saa sinulle tämän "totuuden" kertoa. Kyse on vallasta ja sadistisesta vallankäytöstä. Näkee todennäköisesti itsensä jonkinlaisena alfauroksena, jolle pikkunainen ei voi mitään - hän ottaa kenet haluaa. Täydellisestä kyvyttömyydestä asettua toisen asemaan ja omien tekojen puolustelusta. Älä sinä nyt lähde tähän psyykkiseen painostukseen. Sinä olit oikeassa. Sinut raiskatiin. Piste. Nyt hän yrittää raiskata sinua henkisesti.

Älä alistu uhriksi. Toista kerta toisensa jälkeen "Sinä raiskasit minut, sinä raiskasit minut". Ei selittelyjä, ei puolusteluja. Kylmä toteamus. Tästä ei keskustella- tyyliin.

Onko mitenkään mahdollista olla kohtaamatta tätä tyyppiä?

Käyttäjä Terminaattori kirjoittanut 10.05.2011 klo 21:50

Moi! Minä olen myös raiskauksen uhri, ja olen erittäin ylpeä että olet menny lääkäriin! Ilmeisesti ne on siellä tutkimuksissa sitten löytänyt jotain, eikö?? Älä anna miehen syyllistää sua, sillä se mies just sitä haluaakin. Eli periaattessa sen, että sulta sekoais nuppi ja alat käymää epävarmaksi siitä, miten se tapahtunut tapahtui, vai tapahtuiko ollenkaa? Sinä nainen, uhri, tiedät todellakin miten se on mennyt. Raiskaajat ovat juuri tuollaisia, eihän hyö ole omasta mielestä tehnyt mitään!? Ja heidän on vielä vaikeampaa ottaa vastuu niskalleen, joten yrittävät syyllistää naista tapahtuneesta.! Teitkö asiasta poliisi jutun? Kerta lääkäritutkimuksissa on käyty ja mies yrittää sua psyykata, niin ei muutaku ehdottomasti asia eteenpäin! Mitäs se sun kaveri on asiasta mieltä? Kuunteleeko hän sua vai mitä?

Minut kun raiskattiin, en mennyt lääkäriin, en ilmoittanut poliiseille. Vielä tänäpäivänä mietin että miks en!??! Aina silloin tällöin näen sitä miestä, ja hän mulle morjenstaa kun mitään ei olisin siellä ojassa tapahtunut!?!? Yrittää ottaa minuu jatkuvasti yhteyttä puhelimitse, en ymmärrä mistä se onkii mun numeron vaikka miten otan sen salaiseksi ja uusiks. Eli siis joo, tämä mun raiskaaja koittaa jollain tapaa tehdä aivan saman, pitää se tilanne sellaisena että "mitää ei ole tapahtunut"... Voimia sulle ja olis mukavaa jutella sun kanssa enemmänki aiheesta, sillä minäkää en ole ikinä avautunut mun kohtalosta, kunnes täällä tukinetissä.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 11.05.2011 klo 07:45

Raiskatun on AINA pysytyttävä todistamaan, että hänet on raiskattu, siksi onkin ensiarvoisen tärkeää, mennä heti lääkäriin. Näistä on kirjoitettu niin paljon, että harva nainen tekee ilmoitusta, sillä jo kuulustelutilanne on alentava, " lähditkö vapaa ehtoisesti mukaan?"...eihän se ole lupaus nainnista. Naisella on oikeus perääntyä, viime hetkillä. Raiskaus on rikos myös avioliitossa.
Se on, tämä miesten ylimielinen etuoikeus, inttää vastaan, ettei mitään ole tapahtunut, sillä vehkeeseen ei varvinmerkkiä jää.
Raiskaaja alentaa teollaan naisen, niin halvaksi ettei tosikaan, tunteeko hän sitten itsensä joksikin kingiksi, tekonsa jälkeen, mutta melkoinen luuseri, hän ainakin on, jos ei muuten saa kuin pakottamalla.

Käyttäjä Mara70 kirjoittanut 12.05.2011 klo 11:58

Jasse, kommenttisi oli hieno, tyhjentävä ja täyttä asiaa, se kannattaa lukea huolella aina kun rupeaa epäilyttämään, lue se ja usko se.

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 12.05.2011 klo 19:20

Minä hakisin sinuna lähestymiskieltoa, jos yrittää vielä olla jossain kanssakäymisessä kanssasi (mitä tahansa) http://www.tukinainen.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=57&Itemid=65 . Vähemmästäkin varmasti pelottaa.

En ymmärrä mitä ystäväsi on ajatellut, mutta totta kai raiskaaja kiistää tapahtuneen. Tuskin ainakaan myöntää. Vallan käyttö on vallan käyttöä.

Olethan yhteydessä myös noihin auttaviin tahoihin.
Yksi tuli vielä mieleeni: http://www.riku.fi/fi/yhteystiedot/

Voimia ja Aurinkoa päiviisi!

Käyttäjä Luuska kirjoittanut 30.05.2011 klo 20:38

Oon aika pitkään lukenut sun aloittamia viestiketjuja. Ootko koskaan kokeillut traumaterapiaa tai tiedätkö aiheesta mitään? Kuulostaa että sulla on trauma. Suosittelen todella lämpimästi lukemaan sellaisen kirjan "Kun tiikeri herää". Kirjoittaja on Peter A. Levine. Itse olen traumatisoitunut myös ja olen saanut tuosta kirjasta paljon apua. Siinä selitetään aika tarkkaan, mikä on trauma ja mistä se johtuu jne. Eli traumoillakin on jokin tarkoitus ja niin edelleen. Sen lisäksi yritä saada asiaankuuluvaa terapiaa! Itsekin yritän. Varoitan kuitenkin että itselleni tuli aluksi ahdistava olo kyseisestä kirjasta, koska tuli omat traumat mieleen. Etenin hitaasti.