Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä appu aloittanut aikaan 06.06.2011 klo 21:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Kuulisin mielelläni kokemuksia terapiasta masennuksen hoitoon. Itse olen aloittanut psykoanalyyttisen psykoterapian viime syksynä. Tiedän, että terapia on hyvä juttu ja olen melko tyytyväinen terapeuttiinikin. Välillä kuitenkin tuntuu että junnaan vaan samojen asioiden parissa, enkä etene minnekään. Tällä hetkellä terapia on saanut minut aika ”palasiksi” ja tuntuu todella toivottomalta koska…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 29.05.2011 klo 10:36 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä kysymykseni – olenko siis täysin terve vai sairaudentunnoton – jota olen kysynyt itseltäni siitä saakka kun jouduin pakkohoitoon. Olen sitä mieltä, että jos olisin sairas, niin jollakin tasolla sen ymmärtäisin, vaan kun olen terve. Ja lääkkeistä vointini meni hirveän huonoksi ja sain mitä kummallisempia oireita. Koska kärsin rankoista tuki-…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 15.05.2011 klo 17:28 kohteessa Aikuisen elämää

Taas mennään pohjalla enkä haluaisi enää nousta ylös. Käyn terapiassa, sen sanon heti.. mutta edes lapset vaikka heitä rakastanikin niin heidän olemassa olo estä ajatuksia luovuttamisesta. En jaksa näitä ahdistumisia, surua, itkuisutta, yksinäisyyttä enää.. Ei ihmiselämä ole tämän arvoinen.. Elämän pitäisi olla iloa ja surua tasapainossa.. ystäviä ja läheisiä.. Kun…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 09.05.2011 klo 23:11 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tämä on niin paha juttu! Joku ehkä muistaa, kun kerroin lokakuussa tulleeni tutun raiskaamaksi talkoiden jälkeen. Olin humalassa etten osannut edes varoa enkä ollut puolustuskykyinen. Nyt viime lauantaina ystäväni laittoi minut raiskaajani kanssa samaan pöytään selvittämään tilanne. 😯🗯️ Sain itsellenikin ennen kokemattoman hysteerisen itkukohtauksen. Mies väitti ettei mitään tapahtunut,…

Käyttäjä pelokaspelle aloittanut aikaan 30.05.2011 klo 00:07 kohteessa Aikuisen elämää

toisen lapseni syntymän jälkeen olen alkanut pelkäämään kaikenlaisia sairauksia. Kuvittelen että minulla on eri syöpiä, aivohalvaus, veritulppia ym. Eikä asia parane yhtään sillä että minulla on hankala jännitysniska joka aiheuttaa paljon kummallisia ja pelottavia oireita jotka sitten tietty lisää vettä myllyyn tässä asiassa. Siitä vasta kova pelko tuli kun piti…

Käyttäjä Entinen aurinko aloittanut aikaan 29.05.2011 klo 23:07 kohteessa Aikuisen elämää

Sain hyväpalkkaista kesätyötä ja rahan tarve on järkyttävä. Mutta, masennukseni on ihan niillä rajoilla, että en välttämättä ole työkykyinen. Niin että onko hyviä vinkkejä miten saa rahaa ilman että tekee pimeästi jotain? En nimittäin usko, että menee työpaikan piikkiin sairausloma koska en ole vielä aloittanut kuukausipalkalla. Kakkatilanne, mutta luultavasti joudun…

Käyttäjä Saniga aloittanut aikaan 16.03.2011 klo 19:26 kohteessa Aikuisen elämää

Ennenkuin viillät…. …mitä seurauksia sillä on elämääsi. Tulet nauttimaan siitä. Tulet huomaamaan, että veri ja kipu addiktoivat. Vaikka luulet voivasi tehdä vain pari pientä haavaa, jotka eivät ole syviä ja paranevat hyvinä Niistä tulee syvempiä. Niistä jää arpia. Niiden paraneminen voi viedä kuukausia. Arpien katoaminen vuosia. Jos luulet voivasi rajoittaa…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 29.05.2011 klo 00:01 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut koko elämäni enemmän tai vähemmän masentunut. viimeisen vuoden olen vaan miettinyt että miten voisin kuolla. En koskaan uskonut jos joku sanoi että kaikki voi mennä vielä hyvin, koska mikään ei vaan sattunut tuntumaan hyvältä. Elämäni vaan paheni kun masennuksen lisäksi tuli trauma, johtuen siitä että minuun on koskettu…

Käyttäjä Temetsu aloittanut aikaan 27.05.2011 klo 09:01 kohteessa Aikuisen elämää

En uskonut, että voisin masentua näin pahasti. Olen 33v mies ja tuntuu et mun elämä oli sitten tässä koettu ja nähty. Ja kaikki lähtee naisesta. Valoitan hieman taustaa. Olen seurustellut vakasti vain elämäni aikana enkä ole harrastanut yhden illan juttuja koskaan. Eka suhteeni kesti 8v ja päättyi naisen pettämiseen. Siitä…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 11.01.2011 klo 22:00 kohteessa Aikuisen elämää

Mt-ympyröiden kanssa tekemisiin joutuneilla ihmisillä saattaa olla hieman eri käsitys poliisista kuin ihan taviksilla. Yritän nykyään taas olla ihan tavis, mutta poliisin kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä – enkä myöskään nykyisen oikeuslaitoksen. Olen katsonut vierestä miten oikeudenkäyntiprosessit ovat tuhonneet monen ihmisen omaisuuden ja elämän. Tuntuu siltä, että tavoitteena ei…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: