Aikuisen elämää

23 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Darkness aloittanut aikaan 21.07.2011 klo 18:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei!Onko kukaan ollut kyseisessä paikassa asukkaana tai töissä?Ajattelin ehkä mennä sinne tulevaisuudessa mutten tiedä paikasta oikeastaan mitään.Kertoisitteko kokemuksia paikasta,millaista siellä on,mitä siellä tehdään,millaisia työntekijöitä siellä on ym.,kaikkea mahdollista?

Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 24.07.2011 klo 13:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ihan shokissa, surullinen ja järkyttynyt. Lähisukulaisellani todettiin pahanlaatuinen aivokasvain. Tuonlaatuisia hoidetaan sekä leikkauksella että sädehoidolla. Leikkauksella ei yleensä saa kasvainta kokonaan pois, joten sädehoitoa tarvitaan varmasti. Elinajanennuste 3v->. Kyseessä on alle nelikymppinen perheenäiti, perheessä ala-asteikäisiä lapsia. Pelkään aivan kamalasti hänen ja koko perheen puolesta. Haluaisin niin kovasti auttaa, mutta…

Käyttäjä jenni_aa aloittanut aikaan 24.07.2011 klo 09:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 22-vuotias vastavalmistunut nuori nainen ja kaipailisin todella kipeästi neuvoja, miten jaksaa tässä elämässä. Elämäni kuulostaa pääpirteissään varsin normaalilta ja mukavalta. Olen juuri saamassa työpaikan uudesta kaupungista, koulut on ohi ja elämä edessä. Tunnen kuitenkin itseni todella yksinäiseksi ja eksyneeksi. Tuntuu että elämällä ei ole mitään sisältöä, ja olen vain…

Käyttäjä snana aloittanut aikaan 27.05.2011 klo 14:39 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tämän lähinnä selvittääkseni omaa päätäni, olen iloinen jos joku haluaa kommentoida. Minulla on kova tarve purkaa tuntojani ja siksi tässä ollaankin. Olen ajatellut aloittava blogin, ns päiväkirjan, jonne voin huoletta avautua, oma pääni on liian raskas jos en saa näitä paperille. ero tuli n. 3kk sitten, tunnen epäonnistumista ja…

Käyttäjä kaffee aloittanut aikaan 26.03.2011 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

Päätinpä alkaa laittamaan tänne ylös tunnelmiani ja toivottavaa toipumistani masennuksen syövereistä. Täältä varmaan löytyy kohtalotovereita eli saa kommentoida ja kannustaakin. Hyvältä ei kyllä nyt tunnu, eikä valoa näy. Tätä on ollut lähes alkuvuodesta alkaen tai ehkä se alkoi jo aikaisemminkin pikku hiljaa pahentuen. Stoppi työnteolle tuli tammi-helmikuun vaihteessa. En vain…

Käyttäjä annah80 aloittanut aikaan 23.05.2011 klo 21:47 kohteessa Aikuisen elämää

Koska en enää tiedä mitä tekisin ja mihin menisin, ajattelin jospa omaa oloani auttasi jos kirjoittaisin tästä ”elämästäni” ja näin oppisin ymmärtämään paremmin elämäni päähenkilöä eli minua. Aloitetaan siis. Olipa kerran tyttö, joka syntyi ihanaan perheeseen. Oli pari veljeä ja molemmat vanhemmat.Kaikki tuntui olevan hyvin, kunnes sukulais setä ”rakastui” pieneen…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 13.07.2011 klo 19:15 kohteessa Aikuisen elämää

Mulle on kokeiltu erinlaisia lääkkeitä masennukseen ym. Joko olen saanut pahoja sivuoireita tai niiden teho on loppunut tai ei ole tehonnut ollenkaan. Vihdoin nyt keväällä löysimme lääkärin kanssa yhden lääkkeen, joka sopisi allergioiteni ja mahani vuoksi, mutta parin kk jälkeen teho alkoi loppuu. Mutta sillä valmisteella on injektio, jota aloin…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 12.07.2011 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

Anteeksi siitä! Ja eipä se kauaa kestänyt. Oikeesti, voin sanoo, että jos elämä on perseestä niin ei se siitä paremmaksi muutu. Jos joskus muka sattuu olemaan muutama hyvä päivä, niin sieltä kuulkaas tullaan alas ja kovaa. Eikä pätkääkään kiinnosta miten ihana mun tulevaisuus voi olla.. En vaan tykkää olla elossa…

Käyttäjä juhani55 aloittanut aikaan 25.06.2011 klo 15:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen uusi täällä ja viime vuosina olen alkanut kärsiin univaikeuksista ja siten väsymystä, muistiongelmia ja kaiketi sukuvika jonkinlaista ”downoloa”, montussa oloa, ts masis tms vaivaa ja ei oikein jaksa olla sosiaalinen. Vaimon kansas ongelmia myös ja kun hän ei oikein osaa tunteita käsitellä, on siis fyysinen enempi (arvelen hänen…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 15.07.2011 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

On ihan pakko kirjottaa kun on viimeinen työpäivä ennen lomaa. Aion jättää aivot narikkaan neljäksi viikoksi. Tarkoitan tällä sitä että lupaan olla ajattelematta mitään masentavaa tai ahdistavaa, en analysoi liikaa ja otan vaan rennosti. Viimeiset vuodet ovat olleet liiankin tapahtumarikkaita, enimmäkseen huonoja juttuja. Nyt en suostu ottamaan kenenkään muun huolia…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: