Onko kenelläkään vinkkiä ahdistushäiriöisen kampaajakäyntiin?

Onko kenelläkään vinkkiä ahdistushäiriöisen kampaajakäyntiin?

Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 04.08.2011 klo 13:07 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 04.08.2011 klo 13:07

Hei,

kaikki paniikki- ja ahdistushäiriöiset naiset!

Millä ’psyykkaatte’ itsenne kampaajakäynteihin? Onko ainoa konsti napsia rauhoittavaa ennen käyntiä? Vai onko teillä joku vinkki miten saatte olonne kampaajalla rentoutuneeksi? 🙂👍

Leikkaus vielä menee, mutta sävytys on lievästi sanottuna hankalan pitkä aika..😑❓

Käyttäjä Meddy43 kirjoittanut 04.08.2011 klo 15:33

Heippa !
Itse yritän miettiä jotain oikein mielyyttävää paikkaa, esim rantamaisemaa tai huvipuistoa ja psyykata itseni "pois" tilanteesta. Mutta pakko myöntää, otan myös rauhoittavan. Sen avulla kampaamokeikat on kerta kerralta tulleet vähemmän hirveiksi, ja olen voinut vähentää tarvittavan lääkityksen määrää.
Voimia sinulle !

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 04.08.2011 klo 15:43

Hei!

Itse en ole kyllä yli vuoteen käynyt kampaajalla yt-neuvotteluiden jälkeen vaan leikannut ja värjännyt hiukseni itse. Mitä sä eniten pelkäät siinä värjäyksen aikana? Onko se odottelu niin pitkä? Sulla voisi olla jotain mieluisaa luettavaa ja vaikka jotain hyvää imeskeltävää. En tiedä, toimiiko, mutta tämä on ehdotus. 🌻🙂🌻

Tuttu kampaajakin helpottaa. Mulla oli vuosia kampaaja, jolla kävin. Hänen kanssaan tuli juteltua sitten vaikka mitä. Tärkeätä olisi varmaan kiva kampaaja! 🙂👍

Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 04.08.2011 klo 16:36

Kiitos Meddy43 ja Pala lasia!

Jep, se on se pitkä aika, kun väri on päässäehtii vaikuttaa, joka eniten tökkii.
Myös jo ennakkoajatuksena.😞

Kiitos vinkeistä!☺️

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 05.08.2011 klo 12:03

Mie en osaa tähän antaa vinkkiä, mutta jos voi kokea ett saa itekä, ees silmät vähän vuotaa - ja ett voi luottaa ettei kampaaja 'vuoda' eteenpäin asioita jos joskus rohkenen jotain elämästäni kertoa...
Kampaajat on usein aika uteliaita ja niillä itellä elämä niin kuosissaan ettei munkaan pää aina kestä mennä mihin tahansa kampaajalle.
Kaupungissa niin kallistakin.
Täällä maalla taas ei ole montaa vaihtoehtoa ja se johon kokee jonkinliasta luottamusta, sille menee yleensä kauan ett saa ajan.
Olen aika extempore ihminen ja toivoisin sinä pvänä pääseväni kun koen ett pitäis olla siisti huomenna.

Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 05.08.2011 klo 16:06

Kiitos myös sinulle Erakoksiko🙂🌻

jostakin syystä vuorottelen parin ison, tutun kampaamon välillä ja sama juttu kuin sinulla, että sinne pitäisi päästä aina just nyt heti. 🙂

Olen luottanut siihen että niissä on niin paljon asiakkaita, ettei minuun ehdi kukaan kiinnittää paljon huomiota, mutta viimeksi tämä aiemmin onnistunut 'psyykkaus' meni ihan metsään. Suorastaan päin mäntyä ☹️

Ahdistus alkoi jo tukanpesussa, mutta hammasta purren kestin leikkauksen ja föönauksen. Kampaaja varmasti huomasi hankalan oloni, mutta en edes kyennyt
sanomaan mitään...vaikka, että minulla on huono olo. 😑❓

Ole onnellinen Erakoksiko, että sinulla on luottokampaaja, jolle voit puhua ja jonka luona pystyt käymään normaalisti! Vaikka ajan saisi harvemminkin!🌻🙂🌻

Käyttäjä Desper kirjoittanut 05.08.2011 klo 16:50

Vinkki: älkää värjäyttäkö, luonnonväri on paljon kauniimpi.