Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä mso aloittanut aikaan 16.02.2012 klo 20:23 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut pitkään todella masentunut ja tuntuu välillä siltä että elämässä ei ole enään mitään elämisen arvoista. Olen yritänyt itsemurhaa jo 13 vuotiaasta asti, veljeni on ihmeen lailla kerennyt aina paikalle kun olen yrittänyt tappaa itseäni. Elämä tuntuu rankalta koska ei ole mitään uutta ja tuntuu aina että kaikki jotka…

Käyttäjä Anonym- aloittanut aikaan 18.01.2012 klo 21:07 kohteessa Aikuisen elämää

En osaa kunnolla pukea ajatuksiani sanoiksi, mutta yritän… Ongelmana minulla on siis hirveä ahditus ja jännittyneisyys miesten seurassa. Epämukavuuden tunne on toisinaan niin hirveää, että epäilen välillä jo omaa suuntautumistani… En ole koskaan joutunut hyväksikäytetyksi, eikä esim. isäni ole ollut väkivaltainen, vaikka melko ankara aina onkin ollut noin muuten. Olinkin…

Käyttäjä Lianna aloittanut aikaan 08.02.2012 klo 18:07 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään täällä kokemuksia siitä kun saa suvussa ”epäonnistuneen” leiman? Minut on kasvatettu hyvin ylpeäksi ja sellaiseksi joka näyttää aina muille pärjäävänsä. Kuitenkin olen saanu turpiin elämässä nyt niin paljon, että tekee vaikeaa olla ylpeä näiden sukulaisten edessä joilla elämä menee sitä suoraa tietä. Sama pätee myös ystäviini jotka ovat…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 28.02.2012 klo 12:38 kohteessa Aikuisen elämää

”Ajattelen, siis olen olemassa ”- päden, siis olenko enemmän olemassa? ellen päde, enkö olekaan olemassa?

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 03.12.2011 klo 19:40 kohteessa Aikuisen elämää

Kun sä nouset tästä, niin sulla on paljon mahdollisuuksia. Päivät kuluu mielekkäästi ja jaksat nousta normaaliin aikaan ylös sängystä. Et vietä siellä puolikasta vuorokautta. Et mieti viiltelyä, et itsemurhaa. Et kelaa typeriä asioita päässäsi. Millä ei oikeasti ole mitään väliä. Mutta yrität miettiä edes jotain, jotta pääsi sisällä tapahtuisi edes…

Käyttäjä Uglumermaid89 aloittanut aikaan 21.02.2012 klo 20:56 kohteessa Aikuisen elämää

Masennus on päätetty voittaa, mutta tuntuu ettei se onnistu. Monet asiat menee pieleen ja sitten yksinään iltaisin vain itkettää. Miten on mahdollista, että teiniajan tunteet tulevat uudestaan pintaan, kun hetken elämä oli ihan normaalia ja ihanaa? Kenellekkään käynyt näin 22-vuotiaana? Teini-ikä ottaa comebackin? Tällä kertaa vaan tunnistaa lapsellisen uhon sen…

Käyttäjä namiootake aloittanut aikaan 31.01.2012 klo 00:14 kohteessa Aikuisen elämää

Huh huh. Aloin purkaa ahdistustani tekstiksi, jolloin sain aikaiseksi superpitkän, supermonimutkaisen kudelman. Tuntuu että elämässäni ei ole muuta kuin huolia, ja tällä hetkellä tarvon toivottomuuden ja negatiivisten ajatusten suossa. Tuntuu että on tapahtunut ihan liikaa ikäviä asioita ja elämässäni on turhan paljon epävarmuutta aiheuttavia tekijöitä. Enkä osaa nyt iloita niistä…

Käyttäjä janyary girl aloittanut aikaan 19.12.2011 klo 15:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulla on sellainen tilanne että olen avohoidossa mielialahäiriöpolilla. Elikkä tapaan hoitajaa ja lääkäriä säännöllisesti. Minulla on muitakin lääkkeitä, mutta Oxamin tuntuu ”elintärkeältä”. Sain ensiksi 30kpl reseptin joka meni kuukaudessa. Sain uusittua ja seuraavat kestivät kaksi kuukautta, Nyt on kolmas satsi menossa ja olen asettanut tavoitteeksi pärjätä kolme kuukautta. Saa…

Käyttäjä PEHMO ORAVA2 aloittanut aikaan 22.02.2012 klo 12:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki. Kirjoittelen tänne nyt ekaa kertaa, joten antakaa anteeksi, jos vaikutan jotenkin toopelta.Mulla on ongelmia jaksamisen kanssa, tuntuu että kaikki kaatuu päälle.Mieheni sairastaa vaikeaa masennusta ja me molemmat ollaan työttömiä.Itse yritän opiskella nyt työttömyys etuudella.Meillä on ollut paljon vastoinkäymisiä ja tuo rahallinen tilanne on todella huono.Työmarkkinatuella ei vain tahdo…

Käyttäjä avunhuutoja aloittanut aikaan 21.02.2012 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo pitkään epäillyt kärsiväni ahmimishäriöstä (BED) ja jostakin hiukan ”vakavemmasta” mielenterveysongelmasta kuin lievästä masennuksesta. Minulla on usein samanlaisia tuntemuksia kuin dissosiaatiohäiriössä, ajatusharhojakin on ollut. Minulla meni 2 vuotta hukkaan, kun kuvittelin että olen tietämättäni harrastanut seksiä ja tullut raskaaksi. Tein monia raskaustestejä, mutta kuvittelin silti jatkuvasti olevani raskaana enkä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: