Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aaree aloittanut aikaan 20.04.2012 klo 07:11 kohteessa Aikuisen elämää

Voiko tätä kautta palkata itselleen tukihenkilön? :/ Satakunnan alue.

Käyttäjä Shandi aloittanut aikaan 15.04.2012 klo 02:46 kohteessa Aikuisen elämää

Ensin vähän taustaa minusta ja elämästäni. Jouduin jäämään 10 vuotta sitten vaikean työuupumuksen ja vaikean masennuksen takia sairaslomalle. Rimpuiltuani 5 vuoden ajan byrokratian rattaissa, päiväosastojaksoilla sekä vuoden kestävässä kuntouksessa, joka osoitti sekä minulle että Kelalle ettei minusta ole enää työelämään pääsin eläkkeelle. Olin mennyt vakituisesti töihin heti täytettyäni 16 vuotta…

Käyttäjä Samppa2 aloittanut aikaan 09.04.2012 klo 16:49 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kukaan joutunut kokemaan sitä, että aikuistuu henkisesti vasta aikuisiällä? Minusta tuntuu siltä, että kun olen kokenut depression ja ahdistuksen. Olen saanut hoitoa erilaisissa terapioissa ja nyt olen pelkällä lääkityksellä. Musta tuntuu, että mä kasvan henkisesti. Mulla alkaa olla voimavaroja ottaa elämästäni yhä enemmän ja enemmän vastuuta. Mä olen käytökseltäni…

Käyttäjä miks aloittanut aikaan 30.12.2011 klo 21:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Aviomieheni on saattohoidossa. Hänellä on aivosyöpä. Tunnen että olen menettänyt kaiken ja tulevaisuuskin pelottaa. Paljon olen miettinyt tulevia jouluja ja muitakin pyhiä. Näen itseni aina yksin kaikkialla mietin sitten mitä tahansa. Meillä on kesämökki joka oli miehelleni rakaspaikka. Sielläkin olen yksin. Itku tulee kun näitä asioita miettii ja pohtii.…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 10:58 kohteessa Aikuisen elämää

hei, Keski-ikäinen sisareni on nykyään koko ajan kiivas. Miten siihen voi suhtautua? Se aiheuttaa tiettyä hankaluutta. Jos pyytää ottamaan iisisti, se suuttuu ja jos rauhoittelee se suuttuu. Mikä neuvoksi?

Käyttäjä Albertina aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 22:06 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on ystävä, jonka opin tuntemaan jokunen vuosi sitten työharjoittelupaikassa, ja joka myöhemmin muutti asumaan minua lähelle. Tapasimme parin vuoden ajan melko säännöllisesti ja minusta muodostui tälle henkilölle eräänlainen epävirallinen terapeutti. Myönnän, että kuuntelin häntä jossain vaiheessa ihan mieluusti, koska toisen asioihin keskittyminen käänsi oman huomioni pois omasta ikävästä elämäntilanteestani,…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 04.04.2012 klo 13:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen itsekin masennuksen kanssa taisteleva nainen. Muutin samojen ongelmien kanssa taistelevan kaverin kanssa kämppiksiksi. En todellakaan tiennyt että kyseinen henkilö on ihan noin sekasin. Se pelkää ihmisiä, sillä on välillä jotain harhaluuloja, viimeaikoina on ryypännyt vaan ja angstaa miten ihanaa ois jos tulis maailmanloppu. Tukehduttaa! Tuntuu etten pysty hengittämään omassa…

Käyttäjä Random1988 aloittanut aikaan 31.03.2012 klo 00:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen jo muutaman vuoden märehtinyt yksinäisyydessä ilman sosiaalista elämää.Sairastan sos.tilanteiden pelkoa ja masennusta ja olen hakenut niihin apua.Sain lääkkeet ja kerran kuussa pääsin juttelemaan puoleksi tunniksi lääkärin kanssa kuka vähätteli ongelmiani niikun olin pelännyt.En pysty/pystynyt kertomaan rehellisesti mitä tunnen sisälläni.Jokanen samaa sairautta sairastava tietää mistä puhun.Haluan miellyttää ja pelkään…

Käyttäjä Israfel aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 21:45 kohteessa Aikuisen elämää

Vuosien jatkuvan riitelyn, paskanpuhumisen, panettelun ja nöyristelyn jälkeen sain tarpeekseni ja panin välit poikki isäni kanssa. Olen tehnyt sen ennenkin, mutta väliaikaisesti. Tällä kertaa en enää usko että tästä voi mennä takaisinpäin. Ongelmana onkin nyt sitten se että miten tästä eteenpäin. Olen pienestä asti tuntenut että isäni ei oikein pidä…

Käyttäjä Anonym- aloittanut aikaan 11.04.2012 klo 11:49 kohteessa Aikuisen elämää

Olin 12-vuotiaan pikkusiskoni koneella toissapäivänä ja aloin etsimään sivuhistoriasta tarvitsemaani sivua. Selattuani historiaa jonkun aikaa alkoi tulla kummallisia hakutuloksia vastaan… Haettu oli lesboseksiä, julkkiksia alasti, itsetyydytysasiaa ja vaikka mitä sellaista, mitä en IKINÄ olisi uskonut näkeväni, olenhan pitänyt pikkusiskoani aina todella viattomana kaiken seksuaalisen ja muun suhteen. Olin suoraan sanoen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: