Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aloittanut aikaan 19.06.2012 klo 15:53 kohteessa Aikuisen elämää

Mitäs veinaat tehdä juhannuksena? Mie menen kyläjuhliin aattona kuten aina ennenkin. Mutta sitten aion lähteä yksinäni melomaan ja yöpyä jossain laavulla. Ja yritän edelleen saada onnistumaan omatekoisen laktoosittoman viilin ja syödä sitä talkkunan kanssa. Tykkäätkö talkkunasta?

Käyttäjä MimmiM aloittanut aikaan 17.06.2012 klo 18:30 kohteessa Aikuisen elämää

kuluneet 5 vuotta elämässäni ovat olleet aikamoinen vuoristorata. 2007 syntyi elämääni lapsi, joka tuli minulle yllätyksenä. sain tietää vasta viikoilla 18-19 odottavani lasta. Lapsen isä halusi meidän muuttavan yhteen, vaikken olisi halunut hänen monien ongelmiensa takia (alkoholismi, narsismi, omakehu jne). Oma äitini pakotti ottamaan häneen yhteyttä, koska emme olleet nähneet…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 20.05.2012 klo 07:55 kohteessa Aikuisen elämää

Taas uusi aamu. Puut vihertävät ja linnut visertävät. Aurinko paistoi, mutta meni jo pilveen. Niinpä tietysti, ihan kiusallaan, eihän se minulle paista. Kevät muka ihanuuksineen – ei minulle tietenkään. Kesäkin on menevä pieleen, se on varma. Jatkan huomenna.

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 18.06.2012 klo 11:54 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuuko teistä ikinä siltä että olette tossun alla, jonkun ihmisen vuoksi? Että joku pakottaa teidät tekemään jotain asioita, vaikka ite ette halua. Mä todella tunnen oloni siksi. Mun vanhemmat luulee että olen 24/7 tavoitettavissa, aina ku he tahtoo. Milloin tarvii mennä digiboxin vuoksi tai sitten rullaverhon. On sit sitä tai…

Käyttäjä Udozki aloittanut aikaan 14.06.2012 klo 20:26 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut toukokuun alusta asti sairauslomalla masennustilan vuoksi. Toissapäivänä, eli tiistaina oli neuvottelu työnantajan, työterveyshuollon ja mun kanssa. Vaikka itsekin olen sitä mieltä että uudelleenkoulutus olisi nyt paikallaan kun en nykyisistä töistä tule kropallani ja päälläni selviytymään… Silti tuntuu pahalta että esimieheni ei ollut vähiten uudelleenkoulutuksen kannalla… Ei tuntunut haluavan…

Käyttäjä Kissapankolla aloittanut aikaan 13.06.2012 klo 23:20 kohteessa Aikuisen elämää

Miten te muut suhtaudutte materiaan, joihin liittyy tunteita ja muistoja? Itselläni on tilanne, missä kenties joudutaan luopumaan mummolasta, koska taloudellisesti ei ole mahdollisuutta kenties hankkia sitä omaksi. Asiaan liittyy myöskin pieniä lapsia, joille paikka on tärkeä. Toisen mummolan olen jo menettänyt, koska päätöksen teki toinen vanhempani vuosia sitten (ja vieläkin…

Käyttäjä Animi aloittanut aikaan 13.06.2012 klo 17:31 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin, että kinnostaisiko jengiä alkaa kirjoitella elämänsiruja, jakaa tuokiokuvia elämän varrelta? (sekä ilosia että synkkiä, whatever) Pistän alun: Tyttö nojasi valkoiseen aitaan 15 minuutin ajan kuusi kertaa päivässä. Yksinäisen lapsen kuva. Välitunnit määritti katse ohi leikkivien, kunnes kouluun tuli uusi tyttö, helsingistä asti. Vaalea tukka ja hymy. Uusi tuli aidan…

Käyttäjä Jappe90 aloittanut aikaan 07.06.2012 klo 23:39 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kysyä onko täällä muita ihmisiä joilla on kokeiltu monia eri lääkkeitä, eikä mistään ole ollut apua? Minulla on masennusta, ahdistusta ja erilaisia pelkotiloja. Minulle on kokeiltu varmaan kaikki mahdolliset masennuslääkkeet, eikä mistään oikeastaan ole ollut apua, en tiedä mitä enää teen. Olen käynyt jo 5 vuotta terapiassakin, sieltä olen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 11.06.2012 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää

Onkohan täällä muita sellaisia kuin mie eli että alkaa pissattaan ja sitten pitäisi heti päästä vessaan. Eikä auta mitään, että seisoo jalat ristissä, se vaan tulee.

Käyttäjä Manna83 aloittanut aikaan 10.06.2012 klo 00:46 kohteessa Aikuisen elämää

Kärsiikö kukaan muu epätyypillisestä masennuksesta? Miten hoito on onnistunut? Onko kukaan kokeillut hahmoterapiaa epätyypilliseen masennukseen? Olen 28-vuotias nainen. Vuosia jatkuneille ahdistus-masennuskausille on nyt nimi: epätyypillinen masennus. Hoito on vasta aivan alussa ja toivoisin kuulevani vertaisten kokemuksia! Itselläni tilanne on pahentunut viime aikoina. Väsyttää jatkuvasti, unirytmi sekaisin ja usein haaveilen kuolemasta.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: