Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Lil em aloittanut aikaan 16.02.2012 klo 00:49 kohteessa Aikuisen elämää

Olen viime aikoina alkanut kokea jonkunlaista uteliaisuutta samaa sukupuolta oleviin ihmisiin… Olen hieman alle kolmekymppinen nainen ja tähän asti harrastanut seksiä vain miesten kanssa ja edelleenkin nautin seksistä miehen kanssa, mutta suhteellisen usein huomaan ajattelevani seksiä toisen naisen kanssa…. Olen hämmentynyt ja tavallaan peloissani, koska ajatus seksistä toisen naisen kanssa…

Käyttäjä tuisku80 aloittanut aikaan 27.02.2012 klo 14:42 kohteessa Aikuisen elämää

onko kohtalotovereita?

Käyttäjä memmu83 aloittanut aikaan 22.04.2012 klo 01:45 kohteessa Aikuisen elämää

Asioista on vaikea puhua ja koska pelkkä muistaminen sattuu, niin ei tiedä voiko niitä muistoja edes näin kirjoittamalla purkaa 😑❓ Kokeilen nyt kuitenkin edes jotain purkaa pihalle… Minut on raiskattu kahdesti. Ensimmäinen paha tapahtui kun olin 15. Toinen vuonna 2009. Olen nyt 29 ja aika tavalla hukassa maailmassa☹️

Käyttäjä Murmis aloittanut aikaan 01.02.2013 klo 23:27 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut todella alamaissa parin kuukauden ajan ja ajattelin kokeilla tänne kirjoittamista. Pakko saada jotenkin ajatuksia purettua. Olen 25-vuotias nainen ja olen ollut on/off masentunut yläasteelta saakka. Mielialalääkkeitä olen syönyt viimeiset kymmenisen vuotta. Olen käynyt terapiassa nyt lähes kaksi vuotta, mutta masennus vie edelleen välillä mukanaan. Hyviä jaksoja on välillä,…

Käyttäjä koiraneito aloittanut aikaan 27.08.2012 klo 03:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olisi kiva saada tänne keskusteluporukka joilla maanis-depressiivinen ja sitä kautta saad toisillemme vertaitukea. 🙂 Itselläni todettiiin tossa muutama vuosi sitten maanis-depressiivinen, mutta tietenkään en lääkärin diagnoosiin uskonut ja muutaman kuukauden lääkkeitä syötyäni lopetin lääkitykset kokonaan, koska en kokenut niitä tarvitsevani. No, vuos tuossa meni ilman lääkityksiä kunnes viimenen puol…

Käyttäjä aloittanut aikaan 12.10.2012 klo 12:00 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Minulla on todettu jo useampi vuosi sitten pakko-oireinen häiriö (psykiatrilla käyty) ja olen ollut myös masentunut ym. ahdistusperäistä ongelmaa. Nämä psykiatriset ongelmathan ovat aina enemmän tai vähemmän ongelmavyyhtejä, joissa on monenlaisia ulottuvuuksia. Viime vuodet ovat menneet lyhyissä työsuhteissa ja kouluttautuessa. Samalla olen yrittänyt oppia hyväksymään ongelmani ja ”paranemaan niistä”.…

Käyttäjä yökehrääjä aloittanut aikaan 25.10.2012 klo 23:43 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa joten anteeksipyyntö jo etukäteen jos viestini sisältö hieman poukkoilee. 🙂 Otsikosta saattaakin jo arvata mitä asiani koskee. Olen 19- vuotias naisenalku, joka rakastui väärään mieheen. Ja sai pahemmin siipeensä kuin mitä kuvitella saattaa.. Kaksi vuotta roikuin kiinni minulle tärkeässä (tai niin hän ainakin sai minut uskomaan)…

Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 18.12.2012 klo 13:08 kohteessa Aikuisen elämää

🙄Kuinka mies ajattelee pettäessään naistaan. – Oma kokemukseni on läheisen mieshenkilön menettely, petosta ja valehtelua. Kun naisystävä ei olekaan enää entisensä pettämisen jälkee niin syy on hänessä itsessään. Mies valittaa kuinka häntä ei ymmärretä ja kuinka häntä kohdellaaan huonosti. – Onko niin naiset (miehet) että pettäjä on otettava avosylin vastaan…

Käyttäjä kujka aloittanut aikaan 09.01.2013 klo 04:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lähes keski-ikäinen nainen. Ongelmakseni koen suhteeni äitiini. Vanhempani erosivat ollessani viisivuotias ja jäimme sisareni kanssa äidilleni. Perheemme elämää on varjostanut isäni tekemä törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö sisartani kohtaan, joka onkin sitten oma lukunsa. Perheemme jakautui kahteen leiriin, minä-äiti ja sisareni-isäni. Jako ilmeni siten, että minusta tuli äidin jatke hänen persoonalleen,…

Käyttäjä --kamikaze-- aloittanut aikaan 12.01.2013 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää

Riidat on ne pahimmat. 3 olen saanut repiä ja riuhtoa miestä ettei satuttaisi/tappaisi ittensä. Sanoo kyllä että loppujen lopuks oma järki kyllä estäis, mutta en tiiä uskonko. 2 ollut sakset kädessä ja kerran haarukalla yritti saada pahaa aikaiseks. Menee johonkin ihme transsiin. Mä pelkään sen puolesta ihan hirveesti. Mihinkää ei…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: