Ahdistava ja monimutkainen tilanne, Saako lääkäri istuttaa rfid implanttia kädessä?

Ahdistava ja monimutkainen tilanne, Saako lääkäri istuttaa rfid implanttia kädessä?

Käyttäjä bessi aloittanut aikaan 22.02.2013 klo 02:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä bessi kirjoittanut 22.02.2013 klo 02:47

Hei!

Tunnen itseäni ns. systeemin uhrina.
Ongelmat alkoivat v. 2010 kun tein it-alan hommia korporaatiolle.
heidän lakimiehen mukaan… (Olet Sinä joudunnut syyttömänä juttun mukaan)

pitä tarina mutta nyt ongelmana:
n. 5kk sitten kävin Turun päivistyksessä ottaksen lasisirpalen pois.
Minulla on juuri se samaa lasinsirpale joka räntenkuvauksessa näkyi ja poistettiin että sain mukaa.
OUTO!!!
Samalla kun lasinsirpale otettiin pois, minulle laitettiin piikki jossa valkoista ainetta ja ruisku oli iso että huomasin jälkeinpäin että jotain vahva (lasimainen, rfid siru tyypinen) on minun kädessä.
Olen ollut vainottu v. 2010 jälkeen sen takia kun tein tietoturvapalveluja korporaatiolle ja määrä oli 2000-3000 kiintolevyjä + muita medioita kuten cd. dvd jne…

Ajattelin muutta mahd. kauan Turusta siinä mielessä että toisessa paikakunnassa saisin olla rauhassa.
Pahasti kävi.
Oulussa: 26.01.2013:
sumute silmin oikein runsaasti(7h en nähnnyt mitään) sumuten jälkeen rintahehässä joku sähkötainutusase jne…

Pääongelmani nyt:
Se mahdollinen rfid implantti tuntu olevan nyt rikkontunnut ja en tiedä mitä oikein se tarkasti on. Ja onko sillä seurauksia kun se on rikki?

Ennen koskettelin sitä, se ei sattunnut ja oli n. 1.3cm kokoinen.

Lääkärit yms. pitää asiani naurettavana kun itse olen asiasta varma.

Lisäksi kun vaihdoin tk. lääkärin ja lääkäriaseman…
Olin nähnnyt tätä lääkäriä 02.01.2013 n. 30min.

Yritin kertoa tästä, sanoi heti n. 5 sekunnin jälkeen Olet PSYKOOSISSA.

Ihan päivänselvä virannomaisten kidutusta.

Eli tästä rfid implanttista joka nyt koskettelen ja huoman että se sattu ja on rikkontunnut kahtia.

Onko se Vaarallista?

Kiitos jos joku tästä osaa vastata.

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2013 klo 14:55

En usko että sinuun on istutettu implantti ilman lupaasi. Miksi olisi?
Kun sulta otettiin pois lasinsirpale, niin sulle laitettiin varmaan jäykkäkouristusrokote eikä muuta.

Minä oikein odotan, että minuun joskus laitettaisiin tuollainen implantti, kun tekniikka kehittyy ja voisin sitten mittailla verensokereita ilman pistoksiia.
Osaatko sinä tuosta enempi kertoa?