Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä mmila aloittanut aikaan 24.02.2013 klo 11:58 kohteessa Aikuisen elämää

Yritin viime viikolla itsemurhaa ja lähes onnistuin. Olisin onnistunutkin, ellei omainen olisi sattunut pelmahtamaan paikalle ja soittamaan ambulanssia. Jouduin suljetulle viikoksi ja pääsin sieltä pari päivää sitten pois. Nyt olen viikon ollut todella ahdistunut, haluaisin vain kuolla. En jaksa elää. En halua hoitoa enää, haluan vain pois täältä. Ei ole…

Käyttäjä ApuaVailla aloittanut aikaan 04.03.2013 klo 20:17 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen alle 30v täyspäiväsesti työssä käyvä nuori nainen. Asun puolisoni kanssa. Ongelmani on se että menetän hermoni hetkessä, ihan turhistakin asioista ja olen jatkuvasti ärtynyt. kärsivällisyys ei riitä mihinkään ja mieli poukkoilee jatkuvasti. Viime päivinä olen myös unohdellut pieniä asioita. Minulla on huonoja päiviä viikossa enemmän kuin hyviä, ja se…

Käyttäjä marijetta72 aloittanut aikaan 06.03.2013 klo 00:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut aivoverenvuodon ja aivoistani tuhoutui juurikin sitä osaa jonka ajatellaan aiheuttavan elimellistä masennusta mm. Eli tunnepuolen kykyni on rajoittunutta. Onko kellään kokemusta vastaavasta?? Miten olet toipunut, mitä apua, mitä lääkettä määrätty? Minulla vielä vaiheessa koko lääkitysasia koska vielä pitää tutkia mitä voi edes määrätä…

Käyttäjä sennah aloittanut aikaan 13.02.2013 klo 02:55 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita, jotka ajattelevat kuoleman tuovan rauhan kaikkien ongelmien keskelle? Itsellä elämä mennyt aivan pilalle erinäisistä syistä, ahdistaa jatkuvasti ja tunteet ailahtelevat. Asia on mennyt siihen pisteeseen, että olen rauhallinen kuolemaa ajatellessa. Ehkä se tuo rauhaa. Sattuu vain ajatella mitä se aiheuttaa muille. En välitä pätkääkään mitä minulle tapahtuu,…

Käyttäjä Sirpale82 aloittanut aikaan 03.03.2013 klo 23:42 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30v nainen ja elänyt vaikeita vuosia ihmisten kanssa, jotka ovat nakertaneet itsetuntoani ja omaa arvostustani itseen. Tälläkin hetkellä koen, että en arvosta sitä missä olen hyvä, en arvosta itseäni, tunnen olevani mitätön ja vain toisten käskytettävänä, arvostelun kohteena. Tiedän,näin ei saisi ajatella, kuulostaa synkältä ja olenkin lievästi masentunut. Tällä…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 28.02.2013 klo 10:45 kohteessa Aikuisen elämää

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/uusinnumero?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=%2Fportlet_action%2Fdlehtihakuartikkeli%2Fviewarticle%2Faction&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo96261&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

Käyttäjä särö2 aloittanut aikaan 28.02.2013 klo 20:41 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä miten kirjottaisin, en osaa kirjottaa järkevästi. Mutta yritetään. Olen siis 23vuotias nuori nainen, en kyllä koe itseäni aikuiseksi, mut kai mut sellaiseksi luokitellaan. Yksi monista ongemista on raha. Ja tiedän, että olen itse aiheuttanut tilanteeni, mutta haluan silti avautua tästä, se painaa mieltä joka päivä. Velkaa siis löytyy,…

Käyttäjä Despered aloittanut aikaan 28.02.2013 klo 01:56 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kärsinyt unettomuudesta jo vuosia, ikää 37. Taloushuolia on paljon, yksinäisyyttä, toimimaton suhde ja olemattomat välit omaisiin. Vaikka olisin väsynyt iltaisin ei uni vaan tule, ei edes aina vaikka olisin ottanut opamoxia, ja kipulääkettä kroonisiin kipuihin. Mielialalääkityksenä on Sepram 40mg, mutta siitä ei ole mitään apua. Tulevaisuus pelottaa kun en…

Käyttäjä degard aloittanut aikaan 16.02.2013 klo 23:52 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitan toisen ketjun tänne. Ensimmäisen aikaan olin itsemurha tunteen vallassa. Nyt minulla on enää masennus. Olen nuori mies, minun elämä tuntuu tyhjältä. Asiat eivät jaksa kiinnostaa. Ihmiset eivät jaksa kiinnostaa. Olen katkera muille ja kateellinen heidän onnellisuudelle. Nautin siitä jos nämä ”onnelliset” ihmiset kärsivät ja tuntevat minun kivun. Tiedän mitä…

Käyttäjä GreyGreen aloittanut aikaan 16.02.2013 klo 23:39 kohteessa Aikuisen elämää

On niin paha olla. Olen ottanut iltalääkkeet ja kaksi tarvittavaa (osastojakso meneillään). Silti ahdistukseni ei lopu. Pääsin käsiksi yhteen terään ja olen suunnitellut viiltämistä koko illan. Edellisellä kerralla (noin kolme viikkoa sitten) päädyin päivystykseen tikattavaksi. Tuntuu, että haluaisin vain kuolla. Tai edes olla hetken ”irrallinen” tästä pahasta todellisuudesta. Auttakaa minua.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: