Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä shammu aloittanut aikaan 14.03.2013 klo 07:50 kohteessa Aikuisen elämää

Tunnen olevani arvoton hyödyke ympäristölleni. Ajelen ystävinä pitämiäni ihmisiä ympäriinsä omalla kustannuksellani, en kehtaa pyytää korvausta koska en halua vaikuttaa itsekkäältä. Tää siis tilanteessa missä bensavalo palaa, jääkaapissa ei ole edes valoa ja lompakossa visa electron hieromassa ajokorttia. ei tilillä mitään siis. lopetin tupakanpolton mutta ostin silti tupakkaa kavereilleni. lopulta…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 30.11.2012 klo 21:19 kohteessa Aikuisen elämää

Näin kirjoitin: Melkein vuosi siitä, kun viimeksi kirjoitin… 42 vee syntymäpäivä lähestyy. Olen liian sairas päästäkseni kuntoutukseen Kelan mielestä. Työkyvyttömyyseläkepäätöksen pitäisi tulla joulukuussa. Olin keväällä kahdeksan viikkoa psykiatrisella päiväosastolla ja voin sen jälkeen hyvin. Sitten en päässytkään suunniteltuun jatkoon… Olen nyt ollut kotona puolisen vuotta ja olen samassa tilanteessa kuin…

Käyttäjä NeljänLapsenIsä73 aloittanut aikaan 14.03.2013 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää

Moi olen jo 40v mies. Minulla on monta parisuhdetta takana, ja niistä yhteensä 4 lasta. 3 on jo nuoria aikuisia, ja yksi on 4v Ajattelin kirjoittaa tänne, kun tuntuu siltä että on pakko päästä purkamaan tunteita, kun ei mul oo ketään kelle puhua.Olen erittäin yksinäinen. Erostamme on 4kk ja exällä…

Käyttäjä salainen55 aloittanut aikaan 11.03.2013 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään tietoa missä olis sellainen keskustelupalsta joka ei näkyis muille. Eihän tänne uskalla kirjoittaa mitään, kun kuka vain voi nämä lukea. On kirjoitettava niin kieli keskellä suuta ettei se oikea asia edes tule esiin, vain vihje siiihen suuntaan. En minä ainakaan uskall kirjoittaa oikeasti miltä tuntuu.

Käyttäjä aloittanut aikaan 24.02.2013 klo 14:48 kohteessa Aikuisen elämää

Sellainen kuva minulle on syntynyt ettei mielensairas voisi olla samalla vahva. Onko vääränlainen mielensairas jos aina vaan nousee ylös ja ajattelee ettei kelleen anneta enempi mitään jaksaa kantaa. Onko vahva mielensairas tekomielensairas, jollei peräti luulohullu?

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 01.10.2012 klo 01:41 kohteessa Aikuisen elämää

Vihaan niin paljon elämääni – minkä takia joudun kärsimään niin paljon tällaista p**kaa?! Vihaan sitä, että kroppani on tällainen – olisin muuten oikeasti ihan vetävännäköinen mimmi, ellei minulla olisi tätä v***n aknea, jota ei saa kuriin sitten millään. Kaikki keinot alkaa olla käytetty, eikä mikään tehoa 😭! Olen 26-vuotias ja…

Käyttäjä Luuska aloittanut aikaan 12.03.2013 klo 01:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24-vuotias nainen. Minulla on periaatteessa kaikki hyvin. On rakastavat vanhemmat, paljon ystäviä joiden kanssa on syvällinen ja luottamuksellinen suhde, mulla on työpaikka jossa viihdyn, hyvä kämppä ja ihana kämppis. En tunne, että minulta puuttuu mitään. En vaan tykkää elämästä. Ei ole kyse siitä että kaipaisin erilaista elämää, en vaan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 27.01.2013 klo 11:50 kohteessa Aikuisen elämää

Kysytään Iltasanomissa http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288535305560.html ”Kiitollisuus ei tarkoita tyytymistä huonoon eikä alistumista pahaan. Se tarkoittaa vain sitä, että ihminen osaa elämässään arvostelun lisäksi – joka sekin on joskus tarpeellista – myös kiittää ja arvostaa asioita. ” Minusta varsinkin mielensairaat eivät hyväksy kiitollisuutta. Eivät omasta elämästään löydä mitään kiittämisen arvoista mutta eivät myöskään…

Käyttäjä Jappe90 aloittanut aikaan 27.02.2013 klo 22:22 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia pelkoja teillä on? Mikä teillä on auttanut pelkoihin? Minulla on välillä ihan älyttömän paljon erilaisia pelkotiloja. Yleensä ne liittyvät siihen, että jotain pahaa tapahtuu (väkivaltaisen teot tms) ja joku kuolee. Välillä pelkoni ovat todella pahoja ja mieleni valtaa vaan mielikuvat kaikesta pahasta mitä VOI tapahtua. Alan kyllästyä näihin, koska…

Peikko

20
Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 17.01.2013 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei.Tuli mieleen tällainen,kuin viinapeikko.Olen koko ikäni joutunut katsomaan juomista enempi ja vähempi🤨.Nyt en kestää enää kännisten juttuja ja tulee sellainen ei kiva olo😟.Minullahan se ongelma taitaa olla eikä niillä jotka juo 😉voisin kyllä jättää tämän peikon jo johonkin🙂.Olenkohan aina väärässä paikassa,kun useimmiten törmään sellasiin ihmisiin jotka ryyppäävät☺️❤️.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: