Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä mimmuz^ aloittanut aikaan 13.04.2013 klo 20:54 kohteessa Aikuisen elämää

Aattelin et tänne vois vähän purkaa omaa pahaa oloaan, kun ei oikein oo ystäviä/kavereita kenelle puhuu ja purkaa omia ajatuksiaan.. Eniten tälle hetkellä ahistaa kun oon nii yksinäinen ja masennus vaan suurenee päivä päivältä, eikä se auta asiaan et kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta.. Sitten kun on päivät yksinään kotona ni…

Käyttäjä Misery-81 aloittanut aikaan 11.04.2013 klo 18:49 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kysyä, jos täältä löytyis joku muukin kuin minä, jolla on kyseinen häiriö ja lääkitys päällä. Mulla on ollut myös keskivaikea masennus muutaman kerran, mutta tämä ahdistuneisuus on pahin oireeni. Olen syönyt nyt Sepramia 30 mg kohta kolmatta vuotta ja se kyllä pidentää pinnaa ja tasoittaa mielialanvaihteluita, mutta ahdistuneisuuteen se…

Käyttäjä AnnaEllen aloittanut aikaan 12.04.2013 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen tänne joskus aikaisemminkin kirjoitellut. Olo on tällä hetkellä niin rankka.En vain jaksa mitään.Elämässä pitäisi olla kaikki suurinpiirtein hyvin, vaikka on minulle rankkojakin juttuja tapahtunut,mutta tuntuu,että niistä olen kuitenkin yli päässyt.Silti olo on koko ajan ahdistunut, vetämätön, ynnä muuta.Monet oireet viittavaat kilpirauhasen vajaatoimintaan,mutta veriarvot ovat ok.joten en saa hoitoa.Tämä…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 10.04.2013 klo 19:37 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on sellainen tunne että ei paljon ketään haittaisi vaikka kuolisin pois. Vaikka jäisin auton alle tai jääkokkare tippuisi päähän. Poika on ollut tekojensa jälkeen välinpitämätön. Ei välitä enää mistään. Makaa vaan huoneessaan. Kun yritän keskustella ei mitään vastausta eikä mitään muutakaan. Hän vaikuttaa todella tunteettomalta. Tuhosi humalapäisssään kaverinsa asunnon…

Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 09.04.2013 klo 21:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nyt omasta mielestäni ollut ’selviytyjä’ noin kaksi vuotta. Sairastuin vakavaan masennukseen, joka vei itsemurhan partaalle parikin kertaa. Sairaalareissut takana, nyt lääkitys kunnossa ja elämäkin ihan mallillaan. Taloudellisista syistä olen puolisoni kanssa asunut äitini luona nyt muutaman kuukauden. Tänä aikana äitini terveys on romahtanut dramaattisesti. Hän oli niskaleikkauksessa, jotta käsiä…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 24.03.2013 klo 16:02 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aivan uupunut. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni todennut, että en voi tehdä mitään sille, että ihmiset juovat. En ole saanut mistään ymmärtämystä. Olen aivan valmis muuttamaan pois tästä kultturista jonnekin, jossa raitista arvostetaan. Siitä, että ihminen reagoi alkoholin käyttöön tehdään raittiin mielenterveysongelma. Tämähän on ihan nurinkurista. Onko siis alkoholin käyttöön…

Käyttäjä Viivi_S (Työntekijä) (Adhd-liitto ry) aloittanut aikaan 09.04.2013 klo 13:07 kohteessa Aikuisen elämää

Kertokaa miten olette hyötyneet vertaistuesta? On monia vaihtoehtoja miten vertaistukea voi saada.mm. sopeutumisvalmennuskurssien kautta ja esim. tukinetin kautta. Vertaistuessa voimme huojentaa sydäntämme toisille ja huomata sen miten me välitämme toisistamme! 🙂

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 06.04.2013 klo 16:48 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt se pahin sitten tapahtui viime yönä. Poikani sekosi täysin. Oli ollut kaverinsa luona ryyppäämässä ja päässä oli kilahtanut. Oli hajottanut ikkunan ja tavaroita. Yrittänyt lyödä kaveria pullolla päähän yms. Ambulanssi oli vienyt sairaalaan ja poliisi putkaan yöksi. Kävin katsomassa paikalla vahinkoja ja järkytys oli suuri. Tuntui että en ikinä…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 22.02.2013 klo 16:18 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla tuli tämmöinen hassu asia mieleen. Nyt kun alkaa joskus kevät, ni olisi kivaa tietää minkälainen ilma missäkin on. EI tarvi kertoa kaupunkia eikä mitään. Voi vaan sanoo mitä näkee ikkunasta ulos tai millainen ilma oli kävellessä tai jotain. Ota tostakin nyt sit selvää 🙂 Täällä ainakin tänään on taas…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 04.04.2013 klo 22:23 kohteessa Aikuisen elämää

Maanantaina aloitan toisen jakson psykiatrisella päiväosastolla, vaikka sen viime vuotisen jakson piti olla ainutkertainen. Sain eilen puhelinsoiton entiseltä hoitajaltani ja tänään olin aloitushaastattelussa. Ei mennyt läpi vakuutteluni, että en ole läheskään varma siitä, että päiväosasto on tässä tilanteessa oikea ratkaisu. Lupasivat kuitenkin, että saan tarvitsemani lähetteen sitten jakson jälkeen. Jos…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: