julkisuuden henkilöiden sivuilla käymisestä

julkisuuden henkilöiden sivuilla käymisestä

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 26.04.2013 klo 07:10 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 26.04.2013 klo 07:10

Olen erittäin ansioituneen julkisuuden henkilön tytär (julkisuuden henkilö on jo eläkkeellä). En ole siis elokuvan kellokosken prinsessa päähenkilö mutta isän prinsessa edelleen). Minua on aina suojeltu julkisuudelta perheessäni herkkyyteni vuoksi ja tehän ette ihmisenä tunne minua). Tänään oli lehdessä arkaluontoinen uutinen. Myönnän käyneeni eilen illalla Facebookissa erään julkisuuden henkilön sivuilla. Motiivinani oli, koska tiesin että voin käyttää lääkärimielikuvaa sevlitäksen eteenpäib. Näin hänestä unen taas. Hän yritti pelastaa minut huumeiden käyttäjä jengiltä siis unessa. Heräsin unesta josa hänenkin kaulansaoli katkennut. No eihän se ole totta. Kysymys kuuluukin: Saako julkisuuden henkilön lapsi käydä toisen julkisuuden henkilön sivuilla jotta viha ei kääntyisi itseään vastaan? Minusta saa. Tämä julkisuuden henkilö ei tunne minua naisena, enkä ole iskemässä häntä mutta en halunnut mennä sekaisin. En käytä huumeita tai alkoholia, mutta pelkäsin. Noudtinvan hänen kerran antamaansa hoito-ohjetta. Kuitenkin reaalielämssä luottamukseni asunnon omistajana voittaa huumejengien vuosi vain oma äitini. Ei minulla mielestäni ole mitään pahoiteltavaa. Jäin henkiin. Kuitenkin tänään minut pääomaa omaavana nujerretaan rooliin, jossa nähdään joku toinen ihminen. Minun äitini nostaa minut taas. Kuinka kauan tämä jatkuu?

Käyttäjä repukka kirjoittanut 26.04.2013 klo 12:59

Hiukan sekava on nyt viestisi enkä ihan tajunnut kaikkea, mutta kyllä minusta saa käydä julkisuuden henkilöiden fb-sivuja katsomassa. Eikös se ole tarkoituskin, jos heillä on avoin fb-sivu? Olen minä ainakin käynyt joidenkin ihmisten sivuja katsomassa. Mutta tuosta sinun sekavasta viestistä olen kyllä hiukan huolissani. Onko kaikki hyvin?

Käyttäjä White princess2 kirjoittanut 05.05.2013 klo 11:18

Tiedän, että näin vain painajaista, ja olen sen jo unohtanut. Pelkään silti edelleen huumeidenkäyttäjiä ja olen alkoholistienkin kanssa huono ymmärtäjä. En viitsi kommentoida, mutta onneksi näin vain unta.

Käyttäjä Teflon kirjoittanut 05.05.2013 klo 15:40

Hei, ehkä sinua on taustasi vuoksi suojeltu herkkyytesi vuoksi liikaakin ja olet voinut aina tukeutus muiden ihmiste eli perheesi tukeen ja apuun, etkä ole joutunut kohtaamaan itse pelkojasi ja elämääsi itsenäisenä ihmisenä. Pelkäät turhia asioita ja tunnet ehkä olevasi muille mielenkiintoisempi kuin olet. Jos ihmiset tuijottavat tai sinusta jatkuvasti esim tuntuu siltä, se voi olla mielesi tuotetta eikä muuta. Itse esim en tunne lainkaan suomen julkisuuden henkilöitä, paitsi uutistenlukijat tunnistaisin ja presidentin ja aiemmat sellaiset, joten en jaksa uskoa että tekemisesi kiinnostavat taustasi vuoksi.
Yrittäisin kasvaa omana ihmisenä ja itsenäisenä naisena, hakea apua itsetunto-ongelmiin ja turhien pelkojen voittamiseen ja käsittelyyn.
Olemme kainki korvattavissa esim töissä, emme kukaan ole kovin tärkeitä paitsi läheisillemmme ja ketkä meitä rakastavat.
Tappele ongelmiasi vastaan ja pelkojasi vastaan. Alkoholi vaivaa sinua ja muut päihteet. Löydät helposti paikkoja urheilun parista jossa ihmiset välittävät aivoistaan ja kehostaan. Ystävät jotka odottavat sinulta jotain käyttäytymismalllia - kuten juomista baarissa- eivät ole oikeita yatäviä. Itse en juo eikä se häiritse ketään ystävistäni. Jos menen baariin - tosin tosi tosi harvoin - juon alkoholitonta olutta. Ja usein kavereille kelpaa kyllä käydä kahvilassa istumassa tai syömässä jotain pientä. Vaativat ystävät eivät ole ystäviä jos eivät anna sinun olla sellainen kuin olet. Herkkyys on hyvästä, itse arvostan herkkyyttä, se tuppaa tekemään meistä parempia ja empaattisempia ihmisiä🙂