Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä phobic aloittanut aikaan 10.06.2013 klo 01:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut kuntoutustuella n. 8 vuotta, jos oikein muistan, sosiaalisten tilanteiden pelon ja paniikkihäiriön takia. Tilanteeni ei ole kolmen vuoden psykoterapiasta, vuoden ryhmäterapiasta, fysioterapiasta, erilaisista lääkekokeiluista ja säännöllisistä mielenterveystoimistokäynneistä huolimatta parantunut juurikaan. Tosiasia on, että toisten ihmisten läsnäolo ahdistaa minua, ja tilanne on johtanut siihen, että minun on hyvin vaikea…

Käyttäjä Susi jo syntyessään aloittanut aikaan 01.04.2013 klo 03:06 kohteessa Aikuisen elämää

Täytyy kysyä teiltä kokemuksia, kun nyt taas valvon kipujen takia. Olen jo vuosia kärsinyt hermoperäisistä kivuista, nyt kun myös mielenterveys on romahtanut, niin tuntuu, ettei enään oteta vakavasti. Olen syönyt vuodesta 2008 panacodia maximi määrää ja tuntuu ettei ne enään tehoa. Luonnollisesti olen pyytänyt vahvempaa kipulääkitystä, mutta en saa. Mulle…

Käyttäjä azzi aloittanut aikaan 06.06.2013 klo 13:42 kohteessa Aikuisen elämää

Päätin purkaa tunteitani, koska toivon parempien aikojen vielä koittavan itselleni. Sorruin tyhmyyttäni vippikierteeseen, joka nyt on saavuttamassa ratkeamis pisteensä. Eilen sain ensimmäisen kirjeen käräjäoikeudesta, lisää on tulossa. Olen työssä käyvä ja muuten asiani hoitava ihminen, enkä ymmärrä kuinka tähän tultiin. Suurin osa vipeistä on pieniä 50-200 € mutta mukana muutama…

Käyttäjä enkelinsiipi62 aloittanut aikaan 04.06.2013 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

En tee itselleni aktiivisesti mitään pahaa, itsaria enkä muutakaan. Siksi tuntuu oudolta, kun ajattelen jatkuvasti kuolemaa. On vahva tunne siitä, että en elä pitkään ja pakkomielteenä on siihen valmistautuminen kaikkine käytännön toimineen. Minulla ei ole mitään vakavaa fyysistä sairautta. Reuma vaan ja sekin hallinnassa. Psyykkisesti sitävastoin olen eläkkeellä ja parhaillaan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 22.05.2013 klo 12:02 kohteessa Aikuisen elämää

Tuli vaan mieleeni, että olen jo kaiken sen kokenut ja nähnyt mitä haluan. Enempi ei kiinnosta.

Käyttäjä voihanelämä aloittanut aikaan 03.06.2013 klo 22:02 kohteessa Aikuisen elämää

Etsin vertaistukea, ajatustenvaihtoa erityisesti nuorilta aikuisilta, joiden vanhempi on työikäisenä sairastunut muistisairauksiin. Äitini sairastui noin 6 vuotta sitten, kun olin 27 vuotias, ja sukutaustaa vasten perinnöllisyys on aika todennäköistä. Vaikka aikaa on jo kulunut, nyt viime aikoina erityisesti oma kohtalo surettaa. Tässäkö tämä nyt oli?

Käyttäjä matias_t aloittanut aikaan 02.06.2013 klo 00:36 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoittelen nyt ensimmäistä kertaa tälle palstalle. Minulla on nykyään jatkuvasti paha olla mutta en ole saanut aikaiseksi mennä lääkärin vastaanotolle puhumaan asioistani. Ajattelin kirjoittaa tänne vähän elämäntarinaani toivoen että sen sanoiksi pukeminen auttaisi tähän ahdistukseeni. Toki jos teillä hyvät palstalaiset on tarjolla neuvoja tai tukea niin arvostan kovasti. Olen vähän…

Käyttäjä sisu75 aloittanut aikaan 28.03.2013 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikeaa on tämä yksinäisen elämä…mies petti ja jätti. oon nyt vapaana nähnyt mitä miehet on ja todella pettynyt. Silti kaipaan läheisyyttä,hellyyttä ihan sairaasti…umpikujassa olen. En silti haluaisi yhden yön juttujakaan…niistä tulis vaan morkkis. Mitä tässä sitten tekisi?

Käyttäjä Morningsnow aloittanut aikaan 05.05.2013 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on ongelmana mystinen huono olo ja ahdistus. 2012 elokuussa tuli totaalinen romahdus. Sillon tuli avioero ja muutin omaan asuntoon, kaksi viikkoa sen jälkeen tuli se romahdus. Maha meni ihan sekaisin, tuli siis sanoinkuvaamattoman järkyttävä olo, en voinu muuta kun maata sängyssä ja kieriskellä tukissani. Kaikki kaupassa käynit ja muut…

Käyttäjä HelgaAlma aloittanut aikaan 29.05.2013 klo 11:54 kohteessa Aikuisen elämää

Miks koko ajan pakotetaan että sun pitää tehdä jotain. Sun pitää opiskella sun pitää tehdä töitä? Mut mitä jos mä en halua.. Mua ahdistaa se. Sä oot vain jotain siinä vaiheessa kun sä oot koulussa tai töissä. Oikeastaan mä haluisin tehdä jotain, mutta huomaan että mua pelottaa ihan sairaana mennä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: