Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä lilia aloittanut aikaan 18.06.2013 klo 10:20 kohteessa Aikuisen elämää

Minusta tuntuu että en osaa tätä avioliittohommaa. Kaikilla on riitansa ja ongelmansa, mutta mitä täytyy kestää? Kuinka paljon pitäisi kuunnella itseään? Jos tosissaan tuntuu että parempi olisi yksin? 6v yhdessä, 5v naimisissa. Kaikki tapahtunut äkkiä. Pienet lapset. Lasten takia olen tässä sitkutellut viimeiset pari vuotta. Onko se oikein ketään kohtaan?…

Käyttäjä Jappe90 aloittanut aikaan 14.05.2013 klo 13:37 kohteessa Aikuisen elämää

Oletteko muut kokeneet ahdistavaa kuolemanpelkoa? Musta tuntuu, että tällä hetkellä koen jatkuvaa kuolemanpelkoa, niin itseni kun muidenkin osalta. Olen aina valtavan huolissani läheisistä, että heille tapahtuu jotain tai että he kuolevat. Myös oma kuolema on ahdistava ajatus kun ei tiedä minne sitten joutuu. Loppuuko kaikki vaan? Se on erittäin ahdistava…

Käyttäjä Puunlehti aloittanut aikaan 13.06.2013 klo 22:46 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään muulla tällaista ongelmaa… Pelkään kuolemaa ihan kauheasti. Koomista on se että kun sairastin keskivaikean masennuksen toivoin sitä. Viiltelin tuskan vuoksi itseäni. Kävin terapian ja söin lääkkeitä. Kun olo helpottui lopetin molemmat. Nyt sitten hyvin usein kun laitan nukkumaan tulee se kauhea pelko. Voin kuvitella itseni ahtaassa arkussa, mullan…

Käyttäjä Mantelikissa aloittanut aikaan 15.05.2013 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kolmekymppinen nainen. Takana on mm. koulu- ja työpaikkakiusatun historia ja parisuhdeväkivaltaa (henkistä ja fyysistä). En ole koskaan onnistunut luomaan pysyviä ystävyyssuhteita, vaan olen aina ollut läheisille ystävilleni enemmän ns. varakaveri kuin ykkösseuralainen. Monesti onkin käynyt niin, että kun olen uskaltanut kiintyä läheiseen ystävään, hän löytääkin parempaa seuraa ja jään…

Käyttäjä kuolonkorppi aloittanut aikaan 15.06.2013 klo 09:39 kohteessa Aikuisen elämää

Toivottavasti tämä sivu pelastaisi pohjaanuppoamiselta mutta haluan kuitenkin kertoa tämän hetkisen elämän tilanteeni ja menneisyyteni. Lapsuuteni olin onnellinen tiätämättä vanhempien ongelmista elin onnelista pienen lapsen elämää leikkien ja pahasta todellisuudesta tietämättä. Asuin pienenä Porissa kunnes muutimme väliaikaisesti pieneenmaalaiskylään jossa äitini varttui lapsuudessaan muutimme nimittäin mummulaan joka oli maailmanparas ja kiltein…

Käyttäjä Laokoo aloittanut aikaan 14.06.2013 klo 18:48 kohteessa Aikuisen elämää

Ongelma yksinkertaisesti: en ole koskaan osannut nauttia elämästi tai uskaltanut tehdä sellaisia valintoja, joita olisin itse halunnut. Nyt 30-vuotiaana on alkanut ahdistaa. Takana pitkä parisuhde, käsissä pieni lapsi, hyvä koti, kiva työpaikka ja kaikkea hyvää. Mutta ahdistaa se, että elämä on mennyt enkä jaksa motivoitua enää mistään. Tunnen itseni täysin…

Käyttäjä ElämäUusiksi aloittanut aikaan 13.06.2013 klo 23:14 kohteessa Aikuisen elämää

Miten oppia tyytymään normisuoristuksiin ja armahtaa itsensä ylityötunneista?

Käyttäjä mimmeli aloittanut aikaan 07.05.2013 klo 12:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut masentunut jo pitkään ja nyt pikkuhiljaa paniikkihäiriö vain pahenee. en pysty hoitamaan pienintäkään arkipäivän hommaa. Masennus vain pahenee enkä tiedä mitä tehdä enään. Kohta pääsen psykiatrille mutta niistäkin huonoja kokemuksia. Onko kukaan käynyt psykiatrilla ja saanut jonkinnäköistä apua sieltä? Tämä on niin uutta minulle ja helpottaisi jos joku…

Käyttäjä Nstar aloittanut aikaan 12.06.2013 klo 23:24 kohteessa Aikuisen elämää

Viime talvena tammikuun lopussa olin masentunut en mitenkään pahasti mutta jouduin ottamaan lomaan töistä. kotiin mässy naamaan jotain rentoja leffoja matkaan yleensä minulla menee levolla ohitse.Tuttu juttu ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinen. Mieliajani parani ja loman jälkeen menin töihin. Oloni oli aika hyvä. Mutta noin viikko siitä kun…

Käyttäjä Mousse aloittanut aikaan 07.06.2013 klo 00:49 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu ihan hirveältä katsoa noita sanoja ja surulliselta. En ole tiennyt että se on noin, aiemmin ajattelin että oli minun syy mitä tapahtui. Ja minun syy kaikki mitä tapahtui r a i s k a u k s e n jälkeen. Käperryin itseeni ja ajattelin olevani tosi vahva ja häpesin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: