kurjat olotilat

kurjat olotilat

Käyttäjä ailakaarina aloittanut aikaan 18.07.2013 klo 19:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ailakaarina kirjoittanut 18.07.2013 klo 19:42

Olen jo eläkkeellä. Toivon kovasti, ettei tarviisi läkäriä koskaan, pakko joskus mutta kun käyn olen aivan tuohtunut ja masentunut. Minulla on sellainen toisten mielestä aivan ihastuttava sisko. Aikoinaan hän kohteli minua ja kohtelis vieläkin jos voisi en päästä lähelleni. Hän on täydellinen narsisti. Hän sai minut alistetuksi itsetuntoni oN ihan olematon ollut aina pelkään toisia hmisiä, olen saanut huonoa kokemusta. Työelämässäni jatkui aivan sama tyyli minun olis pitänyt tehdä eniten ja kuitenkin kärsiä hylkiönä olemisesta. Tietysti mieskavereihin en voinut luottaa, että joku vois minustakin tykät’ä siispäs olisin ollu vaan kauheen tyytyväinen jos vaikka millanen hölmöläinen olis pysynyt lähelläni. Olin olevinani ihastunut mieheen jossa ei oikeasti ollut yhtään mitään näin jälkeenpäin ajatellen hänhän juosenteli siellä sun täällä. Aloin olla agressiivinen vainoava, kirjoittelin näille naisille olikohan heidän miehilleen valaistuksia vaimoistaan. Siis olin ihan pöhelö, mut eipäs muuta kuin nämähän olivat yhdistyneet minua vastaan ilmeisesti vieneet kirjeeni työterveyteen sain harhaluuloisen nimen. Nämä asiat ovat lähteneet yleisille lääkäreille, mielenterveystoimistoon ja sairaalaan. Minä aina siis luulen ja mikään ei ole totta kun puhun ja käytös minua kohtaan on ihan törkeä Mielenterveystoimistossa kävin 3 kertaa kunnes naispsykiatrin kans puhuin ja sanoinpas mitä tahansa niin kaikki olivat kuulemma niin toisaalta ei siis joka asia. Nyt taas onneton olen joutunut jalka/polvikipujeni takia päivystykseen. Lääkäri ensimmäiseks , että vielä päivystyksee. Sanoin että koskee koskee. Röntgenkuva toisesta jalasta esillä näytti ettei siellä mitään ole, en ole röntgenlääkäri, lukee vaan lausunnoissa nivelrikot molemmissa polvissa ja kyljessä. tänään tapasin hänet oli hiukan nolona. Sitten meinattiin tappaa sairaalassa, menin bussilla sairaalaan ei hengitys kulkenut. Päivystyksestä kuulin että varjoainekuvaus on varattu heti aamuks. Mitään ei tapahtunut kyseli vaan mitäs noin paljon kipuläkkeitä olet syönyt yöllä ja tuli klo 15 kyselemään, mites työkaverit ja mites sukulaiset ja vasta illalla klo 17 kuitenkin kuvattiin, meinas lähettää bussiin. Oli keuhkoveritulpa tulihan liikettä niveliin tällaista kohtelua on ollut jokapuolella. Haluaisin tehdä pahoinpitelysyytteen siitä lääkäristä Valitinkin ja valehteli silmät korvat täyteen. Näistä hölmöistä kirjeistäni on ainakin 25-30 vuotta. ensimmäisenä ne ja kohtelu sen mukaista. Se entinen ”kaivattu ystäväkin” on ollut pyrkiytymässä seuraan, mutta eihän toki melkein oksettaa. haluaisin huutaa tätä huonoa kohtelua kaikkialla, kun sitä on jatkunut liian kauvan olenhan jo aikalailla vanha. Kun tietäisin paikan mihin valittas potilasvahinkoon ei kannata lukeehan jokapaikassa ensimmäiseksi nro. 300 mikä merkkaa joopa joo. Olen yksin ja takuulla puhun asiat oikein enemmän kuin suurin osa kansasta. Mikä sais nää tiedot pois.ei kauheen mukavaa