kertokaa, minne voi mennä näin yöaikaan kun ei ole mitään paikaa?

kertokaa, minne voi mennä näin yöaikaan kun ei ole mitään paikaa?

Käyttäjä heidi555 aloittanut aikaan 07.07.2013 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä heidi555 kirjoittanut 07.07.2013 klo 21:58

ei puheaikaa, pankkikortti ja henkkarit varastettiin koska olen asunnoton ja olen joutunut olemaan yötä mitä ihmeellisimmissä paikoissa. nyt ei ole paikkaa minne mennä ja olen niin sekaisin tästä etten osaa kirjoittaa edes mitään.en ole nähnyt lapsiani nyt pariin viikkoon eron takia, lasten isä on vaihtanut puhelinnumeronkin ja asuvat kaukana joten en saa edes puhuttua lapsilleni.auttakaa joku!

Käyttäjä Vaeltaja-ihmettelijä kirjoittanut 07.07.2013 klo 23:04

Hei "heidi555"!

Vastasin juuri viestiisi ja hävitin sen saman tien. Yritetäänpä uudelleen:

Ota aamulla yhteyttä päivystävään sosiaalityöntekijään tai diakoniatyöntekijään. He voivat auttaa sinua jonkin verran tässä elämäntilanteessasi. En osaa nyt muuta neuvoa.

Käyttäjä katinka3 kirjoittanut 08.07.2013 klo 01:57

Hei. Ekana tulee mieleen turvakoti. Mutta kun en tiedä millä paikkakunnalla asut niin en tiedä onko sellaista lähelläsi. Toisekseen saitten asunnottomien yömajat, että pääset edes patjalle nukkumaan. Jos noihin paikkoihin hakeudut niin niissä on varmaan joku sosiaaliohjaaja tai vähintään joku valvoja/vartija joka osaa ens hätään kertoa mistä apua voisi löytyä. Jos tärkeimmät korttisi on varastettu niin sinun pitää mennä tietysti poliisiasemalle tekemään siitä ilmoitus ja jo ennen sitä mennä pankkiin (jos et voi soittaa) kuolettamaan pankkikorttisi.
Missä mahdat majailla nyt kun kuitenkin nettiin pääset?