Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sDYxsXF aloittanut aikaan 23.11.2013 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan, halusin kirjoittaa tänne sellaisesta asiasta kuin sinkkuus, parittomuus ja miten kipeä asia se on. Ja miten kipeää se on, jos ihastuksen kohde ei hyväksy sitä, että olet sairastunut tai joudut käyttämään lääkettä. Itse olen sen kokenut. Olen ollut sinkku aina, mutta en pysty elämään ilman ihastusta / objektia.…

Käyttäjä Mimmu75 aloittanut aikaan 13.11.2013 klo 08:18 kohteessa Aikuisen elämää

Heippatirallaa! Kyselisin täältä, onko kenelläkään kokemusta Seronilin lopetuksesta? Olen syönyt mielialalääkkeitä 7,5 vuotta, Seronilia muistaakseni 3-4 vuotta. Itse lopetin lääkkeen parin viikon aikana 30 mg –>15 mg viikko ja sitten lopetin kokonaan. Nyt siis 1,5 viikkoa lopettamisesta ja väsymys on armoton! Päänsärkyä poden ajoittain vieläkin mutta suurin ongelma on kyllä…

Käyttäjä ailamummi aloittanut aikaan 19.11.2013 klo 20:54 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani sairasti pienenä tosi paljon (7 vuoden aikana n. 50 keuhkokuumetta) hänelle tehtiin 2 keuhkojen tähystys ja koepalaottoa enne kuin hän täytti 5 vuotta. Tässä vaan pieni osa jutuista. No menenin tässä naimisiin itseäni 10 vuotta nuoremman miehne kanssa. Ajattelin että hän hoitaa minua kun tulen vanhemmaksi. Joopa joo, hän…

Käyttäjä Peanut2 aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 12:21 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tässä ihan hetki sitten tapahtui niin, että olin juhlissa, joissa tuli otettua alkoholia todella paljon. Olin jo puolivälissä iltaa todella kovassa humalassa ja muistikuvat ovat todella heikot. Poistuin vessaan oksentamaan ja en tiedä olenko jälkikäteen avannut vessan oven eräälle etäisesti tutulle miespuoliselle henkilölle vaiko sitten mennyt sinne hänen kanssaan…

Käyttäjä solitan aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää

Kärsin paniikkihäiriöstä ja olen kärsinyt ajoittaisista masennusoireista. Kävin kuukausi sitten lääkärillä, ja ajattelin että kyllä tämä tästä vielä sutviintuu. Nyt eilen havahduin omaan tilaani ja vaikka kotini ei olekkaan kaatopaikka, niin kaikki tekemöttömät kotityöt kaatuu päälle ja syyllisyyden raskas taakka on vain lisääntynyt. Olen itkenyt ja mieleni on vaihdellut. Toissapäivänä…

Käyttäjä kisulitassu aloittanut aikaan 20.11.2013 klo 19:30 kohteessa Aikuisen elämää

onko teillä tälläisiä tunne heittoja aamulla heräätte masennus päivällä teette jonkun asian mieli paranee mutta kun taas aikaa miettii asioita mielessä mitkä junnaa olette alakuloisia..Välillä haluaisitte nauttia kaikesta ja tehdä niitä juttujas mistä nautitte sitten seuraa masennus kun ei keksi tekemistä enään.

Käyttäjä eloli aloittanut aikaan 20.11.2013 klo 12:37 kohteessa Aikuisen elämää

Tarvitsisin apua, mulla on itseluottamus ihan nollassa kun vaan ikään voi olla. Tää on kausittaista, välillä tunnen olevani vahvempi, mutta joku pieni asia voi sen saada nopeasti pohjalukemiin. Olen hiljainen ja mietteliäs, en niinkään koe olevani ujo, tarvitsen vaan aikaa. En osaa hyväksyä itseäni tällaisena kuin olen, musta tuntuu että…

Käyttäjä Valkoruusu aloittanut aikaan 20.11.2013 klo 09:48 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on piirre, joka on ollu varjostamassa avomiestäni jo pidemmän aikaa. Unihäiriöt ovat vaivanneet nuoruudesta lähtien, eikä vahvimmatkaan lääkkeet olleet tehonneet. Välissä oli kuitenkin parempia vuosia, mutta nyt meidän yhdessäoloaikana on taas alkanut ilmentymään univaikeuksia. Hän on käynyt lääkärillä ja sai nukahtamista helpottavia lääkkeitä. Ne ovat toimineet välillä, mutta silti…

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on ollut kyl paljon kaikkea tekemistä ja menoa, no,eipähän ole pahaa oloa niin paljon ei ahdistusta. Eikä mieti kaikkea omassa päässään. Keskiviikkona olin ystävälläni käymässä, torstai ja perjantai meni kolmen lapsen hoidossa ja vielä polvea särkien, tiedä mikä siinä polvessakin on, toivottavasti ei mitään pahempaa😑❓ Kolmesta villistä lapsesta sai…

Käyttäjä äippä6 aloittanut aikaan 13.11.2013 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulle syntyi 6kk sitten tyttö ja nyt sitten tilanne on huono. Onko kellään muulla ollut oloa että mikään ei ole todellista? Ahdistaa niin pirusti. Olin sairaalassa 3kk sen takia että fyysiset oireet alko olee jo todella pahat, pelkäsin todella paljon, pelkäsin jopa omaa lastani. Olin yksin kun se tapahtui,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: