Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4622
Käyttäjä yon aloittanut aikaan 04.12.2013 klo 13:59 kohteessa Aikuisen elämää

Tulee pitkä tarina, mutta toivottavasti joku jaksaisi sen kahlata läpi… Olen 37-vuotias mies ja olen kamppaillut terveysongelmien kanssa alkaen kesästä 2010. Siihen saakka olin onnellinen, sosiaalinen, enkä sairastunut edes kausiflunssaan. Lisäksi en ole koskaan pitänyt itseäni henkilönä. Joka stressaisi asioista – olivat ne sitten pienempiä tai suurempia. Tätä mieltä ovat…

Käyttäjä Nannanen86 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 22:52 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on ollut jo pidemmän aikaa niin, että mikään ei tunnu miltään. Rakkauteni lapsiini on muuttunut, arjen pyörittämisestä tullut jokapäiväinen taistelu, miestäni kohtaan olen muuttunut hirviöksi. Millään ei mitään väliä enää. Istun vain päivät pitkät tietokoneella, samalla ahmien ruokaa kaksin käsin, Paino noussut lyhyessä ajassa 10 kg, mitä sillä on…

Käyttäjä Pikkuinen90 aloittanut aikaan 04.12.2013 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Oon nuori opiskelija, joka huomasi tuossa muutama kuukausi sitten sairastuneensa syömishäiriöön. Paino huitelee jo reippaasti alipainon puolella ja on tippunut kahdeksassa kuussa noin 30 kiloa, oksentelemalla ja paastoamalla.. Nyt on vain suunta ylöspäin, mutta yksin on haasteellista yrittää.. Seurustelen, mutta miehelle tää mun laihtuminen on ollut todella kova paikka, eikä…

Käyttäjä Tosipihalla aloittanut aikaan 22.11.2013 klo 00:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kertoilen tässä aika tarkasti muutaman viimevuoden tapahtumista, sillä haluan päästä asioista päässäni selvyyteen, ja toivon myös, että ehkä joku voisi sanoa näihin jotain hyödyllistä. Olen menossa viikon päästä lääkärille, joten ihan pelkästään tämän varassa en onneksi ole. Kiitos kuitenkin, jos saan jotain kommentointia. Olen 23-vuotias ja suurin kysymys tällä…

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 28.11.2013 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tänne kirjoitellut joitain kertoja, Omasta masennuksestani tai olen kait luullut että olen siitä jo yli menossa. Sen kaiken keskellä en huomannut että poikani voi huonosti. Hän peitti sen niin tarkasti ettei kukaan huomannut. Hän päätyi tekemään itsemurhan 14pv. tätä kuuta. Se tuli niin täytenä yllätyksenä kun kaikki hänen osaltaan…

Käyttäjä Apua kaivataan aloittanut aikaan 03.12.2013 klo 10:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aika epätoivoisessa tilanteessa kotonani, jossa 19 vuotiasta poikaani ei kiinnosta mikään muu kuin netissä pelaaminen yöaikaan ja päivät meneekin nukkuessa. Peruskoulussa kaikki näytti vielä olevan hyvin. Kymppiluokan jälkeen hän pääsi aloittamaan ammattiopinnot toisella paikkakunnalla, mutta parin vuoden jälkeen, tulimme yhdessä siihen tulokseen, ettei se ollut hänen paikkansa. Tuolloin mukaan…

Käyttäjä Musicbox aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 05:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, olen 20vuotias opiskelijatyttö, joka on painiskellut masennuksen kanssa suurimman osan elämästään. Varsinaista diagnoosia en ole koskaan saanut, sillä vuosia uskottelin itselleni olleeni ”liian terve” hakeakseni apua. :/ Olin koulukiusattu läpi ala- ja yläasteen, eikä mulla siksi ollut ystäviä peruskouluaikana. Oikeastaan koko lapsuus- ja nuoruusajan päässäni pyörivät pakonomaiset ajatukset itsemurhasta.…

Käyttäjä Linkuttaja aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää

Oletko kärsinyt koskaan huimauksesta? Miten olet selvinnyt tilanteesta ja onko sinulla ollut jokin tietty lääke siihen? Kuinka kauan huimausta on ollut? Itse kärsin ja jopa välillä erakoidun kotiin huimauksen kanssa. Olen kärsinyt siitä yhdeksän vuotta. Hoitona pahimpina aikoina rivatril.

Käyttäjä Jaksaako? aloittanut aikaan 01.12.2013 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Unelmointi on kuulemma terveellistä, varsinkin jos on alakuloinen. Ennen unelmoin esim. että joku komea mies tulee ja pelastaa, sitten ihastuu minuun ja meistä tulee pari. Sen jälkeen unelmoin kaikesta ihanasta mitä tekisimme yhdessä. Sitten unelmointi muuttui: komea mies tulee ja pelastaa jonkun muun, minä voin vaikka kuolla. Kukaan ei huomaa…

Käyttäjä kuu29 aloittanut aikaan 05.11.2013 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Kun kuulin päivän mittaan uutisen, tuntui että koko maailma pysähtyi. Vietimme niin paljon aikaa yhdessä ja kävin hänen luonaan joka ilta. Olimme kuin kaksi puuta, jotka oli sinetöity elämään yhdessä. Tällä hetkellä voin jollain tavalla puhua asiasta, mutta välillä itku vie voimat ja pitää vain itkeä ja itkeä. En tiedä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: