Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Hukka73 aloittanut aikaan 28.11.2013 klo 08:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, nyt olisi hyvä hetki jakaa kaikkien kesken hyviä vinkkejä joilla voi säästää rahaa. Kaikki vinkit ovat tervetulleita. Rohkeasti kertomaan hyviä vinkkejä.

Käyttäjä mmila aloittanut aikaan 14.12.2013 klo 18:40 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, mistä aloittaisin ja mitä kertoisin, mutta kokeilen nyt jotain… Olen ollut diagnostisesti masentunut kohta kuusi vuotta. Diagnoosit ovat vaihdelleet, tämänhetkinen diagnoosi siis skitsoaffektiivinen häiriö + masennus. En ole käynyt töissä tai tehnyt mitään ”järkevää” siis kuuteen vuoteen. Yhden työkokeilun kävin, sen jaksoin hätinä loppuun (5 kk). En tiedä,…

Käyttäjä maryah aloittanut aikaan 30.11.2013 klo 18:32 kohteessa Aikuisen elämää

olen aikuinen jo yli kolmekymppinen nainen ja kärsinyt jonkin aikaa ahdistuksesta. olen nuorempana viillellyt usean vuoden ajan päivittäin ja minulla on siitä muistona kädet täynnä erilaisia arpia. nyt kun ahdistus on jälleen palannut ja alkanut lisääntymään niin myös ajatukset viiltelystä ovat palanneet. vielä en ole sortunut, mutta juuri tälläkin hetkellä…

Käyttäjä Elina85 aloittanut aikaan 13.12.2013 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää

Kun toinen ei puhua pukahda suuttumisensa jälkeen ja kun kyseessä oli pieni väärin käsitys jota pyysin anteeksi. Silti tuntuu aivan kamalalta kun en saa mitään vastauksia häneltä. Olen yrittänyt selvittää asiaa ja pyytänyt anteeksi. Onko kohtuullista suuttumisen jälkeen olla puhumatta monta päivää? En tiedä mitä tehdä kun olen nyt sanonut…

Käyttäjä GreyGreen aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

On niin raastavan paha olla kun ei ole enää ystäviä, joihin tukeutua. En tutustu enää keneenkään kuten ennen, enkä jaksa sitä ”tutustumisrumbaa”, sillä kaikki piirteet ja asiat mitä minussa on, vihastuttavat minua. Elämäni on aikuistumisen myötä alkanut mennä alamäkeä, parisuhteeni tuntuu olen kariutumassa kaikkien ongelmien ja raha-huolien tähden, enkä tiedä…

Käyttäjä Hämärä aloittanut aikaan 18.11.2013 klo 15:58 kohteessa Aikuisen elämää

Jossain ketjussa kerroinkin, miten psykiatri keväällä totesi, että en voi olla masentunut. Vaikka siis kyllä tunnistan entuudestaan tämän olotilani ja ahdistuksen. Apua vailla olisin, mutta mistä sitä saisin. Olipa ällistykseni suuri, kun hiljattain ns. fyysistä sairautta tutkittaessa erikoislääkärillä käynnin jälkeen löysin niistä hänen kirjoittamista potilaspapereistani diagnoosikseni toistuvan keskivaikean masennuksen ja…

Käyttäjä Damianna aloittanut aikaan 26.11.2013 klo 13:54 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Sairastan vakavaa masennusta, johon liittyy vaikea unettomuus. Olisiko teillä selviytymiskertomuksia jaettavana ja voiko tästä toipua? Lisäksi kiinnostaisi onko kenelläkään kokemusta Doxal nimisestä masennuslääkkeestä? Kaikki kokemukset olisivat tervetulleita.

Käyttäjä eipuhe aloittanut aikaan 06.12.2013 klo 22:03 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi elää kaikki on turhaa tyhjää ei ole ketään ei nyky ajassa kukaan välitä enään toisesta

Käyttäjä Eleven aloittanut aikaan 08.12.2013 klo 20:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei teille! Onko ideaa siitä, voiko oikeastaan koko elämän ajan sisälle kertynyttä vihaa enää saada pois minusta? Ikää on 27 vuotta. Olen nykyään niin täynnä vuosikausia jatkuneita pettymyksiä, etten kestä enää vihaani mitenkään. Tekisi mieli räjähtää ja osoittaa kaikille sukulaisilleni, kuinka vihaan heitä. Sen jälkeen voisin viimein päättää elämäni. Olen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 09.12.2013 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Taisi joskus jossain komediasarjassa mies todeta, ettei aikuisiällä tahdo saada enää helposti uusia ystäviä. Lapsena sitä alettiin vain leikkimään ”naapurin Kallen tai Lissun kanssa”, sen kummemmin asiaa ajattelematta. Aikuisiällä sitä taitaa muuttua ronkelimmaksi. Lisäksi työ, perhe ym. velvollisuudet vie helposti suurimman ojan ajasta. Ylimääräistä hengailuaikaa ei välttämättä juuri ole.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: