ahdistaa

ahdistaa

Käyttäjä annemari69 aloittanut aikaan 12.01.2014 klo 00:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä annemari69 kirjoittanut 12.01.2014 klo 00:55

hei! Onko kellään samanlaista olotilaa. On paha olla ja mitään ei kiinnosta tehdä. Puhuminen ja keskustelu auttaa mutta aina ei löydy kohdetta. Mitä teette kun ahdistaa?

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 13.01.2014 klo 14:21

Hei annemari69

Sama täällä. Olo on ahdistunut. Pitäisi tehdä kaikenlaista ei vain yksinkertaisesti
huvita. Kävelemässä käynti helpottaa joskus. Samoin saattaa auttaa kun
pakottaa itsensä tekemään asioita. Mulla ainakin se aloittaminen vaikeaa-
Kun vauhtiin pääsee hyvällä tuurilla jopa innostuu asiasta. esim.siivoaminen.
Joku hyvä elokuva tai kirja voi auttaa ahdistukseen. Eihän se kokonaan mihinkään
katoa mutta vähän helpottaa. Pitää nauttia niistä harvoista hyvistä päivistä
jolloin ei ahdista.🙂

Käyttäjä annemari69 kirjoittanut 13.01.2014 klo 17:04

Kiitos vastauksestasi sarrukka!

Olen miettinyt, pitäisikö aloittaa lääkitys. Mutta sivuvaikutukset vähän arveluttaa. Lisäksi miten lääke toimii muitten lääkkeitten kanssa. Olen kyllä kuullut, että lääkitys auttaa ahdistukseen

Käyttäjä Leealea kirjoittanut 13.01.2014 klo 17:48

Tuttu tunne. Välillä tuntuu etei mikään auta. On kuin jossain hapettomassa läpinäkyvässä tynnyrissä jonka seinät puristuu ympärille. Vaikka kuinka järki sanoisi ettei ole hätää niin tuntuu kuin murskaantuisi. Näin sinakin minulla. Yritän silloin tehdä jotain vaikka vain vaellella ulkona, joskus käy niin etten välttämättä edes tiedosta/ muista jälkikäteen missä kuljen mutta askel ja mieli kevenee ainakin hetkeksi. Tai sitten mennä vaikka hikijumppaan tai kirjastoon tai elokuviin, soittaa jollekin.. En tiedä onko läkkeistä apua, siihen varmasti voisi joku niitä käyttävä vastata.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.01.2014 klo 12:58

Hei

Lääkkeistä mulle ainakin apua jonkin verran. Vaikka Välillä tuntuu että miksi
miksi niitä syön. Kun ahdistus ja pelko iskee siinä mikään auta. Tuntuu että
kuolema tulee. Istun vain ja itken pahaa oloani. Onko sellaista lääkettä keksittykkään
joka täysin vie oireet pois. Tänään vähän parempi päivä.