Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4622
Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 03.03.2014 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin viimein nimen oireilleni joiden luulin kuuluvan vain omituiseen luonteeseeni. En kestä tiettyjä ääniä. Ne saa minut raivon partaalle ja sulkemaan korvat. Kaikissa tilanteissa se ei ole mahdollista joten ahdistun ja panikoin. Onko muilla kokemusta moisesta?

Käyttäjä ammii aloittanut aikaan 04.03.2014 klo 16:18 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kokemusta tällaisesta combosta. Seronil ollut kohta 2 kk, mutta mieliala heittelehtii edellen, estrogeeni myös käytössä ja nyt lisättiin tolvon, entisen nukahtamislääkkeen tilalle. Olen niin hemmetin herkkä kaikille kokeiluille, pelottaa ajatuskin mahd sivuvaikutuksista. Pelasi, kertokaa lievittääkseen ahdistusta. Lääkärin mukaan tehostaa seronilin toimintaa.

Käyttäjä salvador aloittanut aikaan 19.10.2012 klo 20:58 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemuksia aikuisena diagnosoidusta aspergerin syndroomasta? Sain eräästä testistä 116 pistettä, ja kuulemma yli 105 pistettä saaneista lähes kaikki on saaneet diagnoosin. Tietenkin voi olla että liiottelen itsearvioinnissa, mutta silti. Alan vähitellen kyrpiintyä tähän etten tiedä mikä mulla on. Jos on pelkkää masennusta niin en minä sen takia viitsi…

Käyttäjä Peter- aloittanut aikaan 27.02.2014 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25 vuotias mies. 14v asti kärsinnyt panniikkikohtauksista. Silloin aloitin 5mg cipralex syönnin. Syönnyt niitä yhteensä 5vuotta pisin jakso 2vuotta putkeen. Nyt olen ollut ilman 3kk ja olen päättänyt että noi myrkyt saa jäädä!!! Nyt olen käynyt noi puoli vuotta terapiassa kaks kertaa viikossa. Apua on kyllä aina kun on…

Käyttäjä Mustajoutsen aloittanut aikaan 20.12.2013 klo 20:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Kirjoitan nyt aiheesta joka on ollut elämässäni läsnä aivan liian kauan. Olen yliopisto-opiskelija, jolla on opinnot venyneet ja vanuneet ja pitkittyneet. Minulla on diagnosoitu keskivaikea masennus 4 vuotta sitten, ja siitä asti olen saanut apua (onneksi!). Olen käynyt siis terapiassa jo neljä vuotta! Silti tuntuu että on yksi asia…

Käyttäjä nimimerkki2 aloittanut aikaan 25.02.2014 klo 19:34 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kukaan päässyt irti kokonaan masennuslääkkeistä tai neurolepteistä – kokemuksia. Kertokaa, kiitos.

Käyttäjä Epänormaali aloittanut aikaan 23.02.2014 klo 22:26 kohteessa Aikuisen elämää

Koen itseni todella oudoksi ja pihalla olevaksi. Olen kohta jo 30v. nainen ja en ole itsenäinen(häpeällistä)vieläkään. Ahdistaa ja pelottaa tulevaisuus. Olen jatkuvassa riippuvuussuhteessa vanhempiini,en kylläkään omasta tahdosta vaan heidän tahdostaan. Olen yrittänyt itsenäistyä jo parikymppisestä saakka,mutta aina vanhempani on tehneet selväksi etten selviä, että olen ”liian lapsi” vielä. He ovat…

Käyttäjä crembb aloittanut aikaan 24.02.2014 klo 07:58 kohteessa Aikuisen elämää

Ongelmani on luottamus ja kieltämättä moni muukin asia. Olen yhtäaikaa todella avoin ja syrjäänvertäytyvä. Lähinnä toivoisin että minulla olisi joku ystävä jolle puhua ihan kaikesta. Pelkään puhua kenellekkään asioistani suoraan, mutta samalla taas saatan avautua esim. Facebookissa kaikille elämämästäni. Tuntuu että ystävyyssuhteet ovat nykyisin kovin pinnallisia. Kavereita on mljoonittain, mutta…

Käyttäjä thinlizzy aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 18:12 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä edes mistä aloittaisin..Olen vain niin ”jämähtänyt”. Kaikki on päällisin puolin hyvin; koti, lapsi, mies, opiskelut sujuu, talous ok, ihmisiä ympärillä. Mutta koko ajan on sellainen olo että jotain puuttuu ja niinkuin odottaisi jotain tapahtuvan. En ole onnellinen, en tiedä mihin se on vuosien aikana kadonnut. Suurimmaksi osaksi olen…

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 08.02.2014 klo 12:46 kohteessa Aikuisen elämää

Pieni alustus.. Erosin narsistisesta miehestäni 5 vuotta sitten ja nyt elänyt ja nauttinut omasta vapaasta ihansta elämästä..Mutta tämä elämä tuonut toiselaisin negatiivisia asioita. Yksi työkaveri on ollut todella merkittävästtänä tekinäjänä selviitymiseni kanssa..Ollut tukena auttanut monissa asioissa ..Olen pitänyt häntä todella ystävänäni.. Mutta nyt hän jostakin kumman syystä on alkanut ottaa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: