Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Omenapuun kukka aloittanut aikaan 01.06.2015 klo 17:01 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pienen lapsen yksinhuoltaja. Minulla on ollut kiirettä töissä koko kevät ja olen ollut todella stressaantunut ja ahdistunut. Minulla ei ole diagnosoitua masennusta, mutta epäilen sitäkin. Nyt minulla on pari viikkoa kesälomaa ja tiedossa kaikkea kivaa tekemistä lapsen kanssa mutta mikään ei innosta tai kiinnosta. Lapsi tuo iloa elämääni, mutta…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 29.05.2015 klo 21:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei.. Minulla on aika vaikea työkaveri. Hän on ollut talossa alle kaksiviikkoa, mutta pompottaa jo minua kovasti. Olemme molemmat harjoittelijoita. Itse olen ollut melkeen vuoden samassa työssä. En ole varma onko tämä vain oman pääni sisällä, tai olenko ainoa jolle hän uskaltaa aukoa päätään, mutta ainakin olen ainoa joka nielee…

Käyttäjä sateja aloittanut aikaan 02.06.2015 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Söin citalipramia 4,5 viikkoo ja eilen se vaihettiin essitalopramiin hirveiden haittojen takia. Olo aivan kauhia, ahdistaa koko ajan ja tuntuu et sydän oireilee ja painon tunne harteilla ja käsissä. Johtuukohan lääkkeistä vai pitääkö taas mennä valittaan lääkäriin?

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 04.06.2015 klo 11:50 kohteessa Aikuisen elämää

Tätä on jatkunut jo vaikka kuinka kauan. En jaksa siivota enkä laittaa paikkoja kuntoon. On niin huono olo. Koen että minun pitäisi saada käytyä läpi mieltä painavat asiat mutta se vaatii oikeaa hoitoa ja tukea. Olen täysin yksin asioideni kanssa ja yksin en jaksa siivota. Nyt on tilanne että olisi…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 25.05.2015 klo 20:51 kohteessa Aikuisen elämää

Eli otsikossa se tulikin, kun olen tehnyt jotain pahaa nii sit alan viiltelee itseäni ja olen kohta koukussa siihen taas.. apua en saa vaan haettua, tekisi mieli kuolla pois kun on nii paha olo tuon rankaisun jälkeenkin.. ☹️ Itkukaan ei tule ulos ollenkaan ☹️ En tiiä mitä mä teen kohta,…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 30.05.2015 klo 10:34 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään on taas sellainen päivä että lukiolaiset saavat lakkinsa ja amikset saavat tutkintonsa. Olen ainoa suvustamme joka ei ole lukiota käynyt. He pitävät minua tyhmänä kun en mennyt lukioon. Minusta lukio on aivan turha tai se on sellaisille jotka eivät vielä tiedä mitä haluavat elämältään. Lukiolaiset sanovat että he valmistuvat…

Käyttäjä hanne3 aloittanut aikaan 29.05.2015 klo 05:57 kohteessa Aikuisen elämää

Katsovatko työnantajat hyvällä, että on keskeytyneitä opintoja?

Käyttäjä aliisamaria aloittanut aikaan 14.05.2015 klo 16:02 kohteessa Aikuisen elämää

Tilanteeni alkaa tuntua toivottomalta. Ennen vielä uskoin, että yksinäisyyteni olisi väliaikaista ja jokin ihme muuttaisi sen. Nyt olen ollut niin pitkän ajan nuoresta elämästäni yksinäinen, että olo tuntuu hyvin väkinäiseltä ja kiusaantuneelta muiden seurassa. Tunnen itseni liian poikkeavaksi. Minua alkaa väsyttää. Alan ajatella muista kyynisesti. En tiedä minne mennä ja…

Käyttäjä Anna1974 aloittanut aikaan 27.05.2015 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Olen uusi täällä. Minulle ei ole tehty mitään diagnooseja, mutta itse en koe olevani henkisesti tasapainossa. Nuorena olin koulukiusattu. Tänä keväänä uskaltauduin aikuisopiskelijaksi, ja kaikki meni hyvin työharjoitteluun saakka. Siellä ohjaajakseni osui henkilö, joka käyttäytyi hyvin koulukiusaajamaisesti. Kävin työharjoittelun läpi hammasta purren, ja vasta nyt, monen viikon päästä,…

tukea

3
Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 25.05.2015 klo 14:25 kohteessa Aikuisen elämää

En edes jaksaisi kirjoittaa tänne, mutta pakotan itseni. Jos joku vastaisi minulle. Voimat on niin loppu etten ymmärrä miten selviän. Niin paljon kaikkea isoa huolta elämässä että huono olo koko ajan, psyykkisesti ja fyysisesti. En jaksa huolehtia itsestäni, en jaksa syödä. Vaikka yritän pakottaa itseni. Velkajärjestely käsittelyssä. Suunnaton pelko onnistuuko.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: