olen tullut hulluksi

olen tullut hulluksi

Käyttäjä Pikkuinen2 aloittanut aikaan 07.07.2015 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pikkuinen2 kirjoittanut 07.07.2015 klo 23:16

😭 puran vihaani myös omaan äitiini levitin hänestä saagura kuva netissä jossa nimittelin häntä olin humalassa tuolloin….. mutta tajusin erheeni ja poistin sen ku rupes kaduttaa ihan hitosti. mua vaa vitutti kun pitää 22 vuotiasta pikkusiskoani tärkeenä ja hän avomiestään. fb ikuinen ongelma tiiän. tarkennan kertomustani eli ku vielä fb olin niin sisareni kommentit äidiltä meni näin maailman paras tyttö ja kaunein yms😍 sillon kun siskoni meni kihloihin niin äitini viesti meni näin äää mä kestä onnea murut <333 ja silloin kun minä menin kihlohin nii ei tullut minkäänlaista onniteluviestiä saatikka kahvikutsua sanoivat vaa mulle että katotaan kuukausien päästä voiko mun mieheen luottaa?? mä olin vaa että mitä helv.. ite kärsin vakavasta masennuksesta. menimme mieheni kanssa yhtenä päivänävanhempieni joihinkin juhliin siskoni miehen vanhemmat eivät ees tervehtneet minua ja miestäni istuivat vaan sohvalla jutelivat äitini kanssa (ovat siis mun vanhempen ystäviä nykyään) olemme nykyisin mu miehen kaa voliitossa oltu yli vuoden. palatakseni tuohon ns vanhempieni kekkereihin myöskään siskoni ja hänen avomiehensä ei tervehtinyt meitä kumpakaan ☹️ mua skt jotenki tilanne kävi ahdistaa juoksin pihalle ja oksensin kun rupes ahistaa niin paljon sanoin avomiehelleni että os parasta lähtee meidän kotiin ja myö lähdettii. joo tiiän että haukutte mua katkeraks kusipääks tai jt mut vituttaa niin paljon😭