olen tullut hulluksi

olen tullut hulluksi

Käyttäjä Pikkuinen2 aloittanut aikaan 07.07.2015 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pikkuinen2 kirjoittanut 07.07.2015 klo 23:16

ūüė≠ puran vihaani my√∂s omaan √§itiini levitin h√§nest√§ saagura kuva netiss√§ jossa nimittelin h√§nt√§ olin humalassa tuolloin….. mutta tajusin erheeni ja poistin sen ku rupes kaduttaa ihan hitosti. mua vaa vitutti kun pit√§√§ 22 vuotiasta pikkusiskoani t√§rkeen√§ ja h√§n avomiest√§√§n. fb ikuinen ongelma tii√§n. tarkennan kertomustani eli ku viel√§ fb olin niin sisareni kommentit √§idilt√§ meni n√§in maailman paras tytt√∂ ja kaunein ymsūüėć sillon kun siskoni meni kihloihin niin √§itini viesti meni n√§in √§√§√§ m√§ kest√§ onnea murut <333 ja silloin kun min√§ menin kihlohin nii ei tullut mink√§√§nlaista onniteluviesti√§ saatikka kahvikutsua sanoivat vaa mulle ett√§ katotaan kuukausien p√§√§st√§ voiko mun mieheen luottaa?? m√§ olin vaa ett√§ mit√§ helv.. ite k√§rsin vakavasta masennuksesta. menimme mieheni kanssa yhten√§ p√§iv√§n√§vanhempieni joihinkin juhliin siskoni miehen vanhemmat eiv√§t ees tervehtneet minua ja miest√§ni istuivat vaan sohvalla jutelivat √§itini kanssa (ovat siis mun vanhempen yst√§vi√§ nyky√§√§n) olemme nykyisin mu miehen kaa voliitossa oltu yli vuoden. palatakseni tuohon ns vanhempieni kekkereihin my√∂sk√§√§n siskoni ja h√§nen avomiehens√§ ei tervehtinyt meit√§ kumpakaan ‚ėĻÔłŹ mua skt jotenki tilanne k√§vi ahdistaa juoksin pihalle ja oksensin kun rupes ahistaa niin paljon sanoin avomiehelleni ett√§ os parasta l√§htee meid√§n kotiin ja my√∂ l√§hdettii. joo tii√§n ett√§ haukutte mua katkeraks kusip√§√§ks tai jt mut vituttaa niin paljonūüė≠