Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Pikkuinen2 aloittanut aikaan 07.07.2015 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää

😭 puran vihaani myös omaan äitiini levitin hänestä saagura kuva netissä jossa nimittelin häntä olin humalassa tuolloin….. mutta tajusin erheeni ja poistin sen ku rupes kaduttaa ihan hitosti. mua vaa vitutti kun pitää 22 vuotiasta pikkusiskoani tärkeenä ja hän avomiestään. fb ikuinen ongelma tiiän. tarkennan kertomustani eli ku vielä fb…

Käyttäjä M3iju aloittanut aikaan 30.06.2015 klo 15:31 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin aloittaa uuden ketjun kokonaan tälle aiheelle, sillä ajattelin että se voisi koskettaa montaa meistä täällä Tukinetissä. Hain juuri postit ja sain siis kutsun hääjuhliin. Tällainen tuntui itselleni ainakin pommilta, sillä pala nousi kurkkuun ja aloin heti miettimään tekosyitä miksen pääsisi paikalle. Nyt kuitenkin hetken ajateltuani asiaa tuumin, että voisinpa…

Käyttäjä uusväsynyt aloittanut aikaan 05.07.2015 klo 15:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt psykiatrisella sairaanhoitajalla juttukäynneillä puoli vuotta. Olen syönyt essitalopraamia puoli vuotta. Olin sairauslomalla tammi-touko, ja nyt työkokeilussa. Kuitenkin töihinpaluun jälkeen pahin olo hiipi salakavalasti elämääni takaisin ja nyt etenkin terveydenhoitoalan ammattilaisten lomaillessa apu tuntuu olevan saavuttamattomissa. 😯🗯️ Minusta tuntuu ettei kukaan kuuntele, ja töissäkin esimies vain hyötyy tilanteestani niin…

Käyttäjä Timoteus aloittanut aikaan 07.07.2015 klo 00:58 kohteessa Aikuisen elämää

olen kohta 40v ja tuntuu että mikään ei ole vieny tätä pahaaoloa pois vaikka olen kokeillut kaikenlaista en ole työtön muutakuin puolet vuodesta lomautettu mutta se ei ole mulle haitta kun on ulosottomies en ole haaveilut pitkästä aikaan mistään erikoisesta.Olen viimekerrasta odattanut että asiat muuttuis mutta ei ne vissiin muutu…

Käyttäjä Pikkuinen2 aloittanut aikaan 05.07.2015 klo 16:58 kohteessa Aikuisen elämää

😭 Mua haukutaan netissä päivittäin facebookissa tänä aamuna olin avomieheni kanssa mökillä hei herättyäni kävin fb kattomassa päivitykset sinne olin saanut viestiä mun seinälle joka meni näin: olen juopotteleva siideripissis joka sellanen saatanan kermaperse joka oksentaa punaista nestettä ja naurua päälle mie en ole mikää pissis ja joskus otan alkoholia…

Käyttäjä nutcase123 aloittanut aikaan 04.07.2015 klo 20:57 kohteessa Aikuisen elämää

Nykyinen työ masentaa siinä määrin, että haluaisin tehdä muuta. En vain tiedä mitä. Toisaalta tuntuu siltä, että nykyisestä työstä on vain lähdettävä, vaikkei muuta olisikaan. Ei vain jaksa eikä kiinnosta vähääkään. Joka aamu masentaa lähteä tuonne. Lopetin tupakin polttamisenkin vuoden vaihteessa. Alkoholin kulutus on tosin kasvanut huomattavastin. Sekin stressaa, mutten…

Käyttäjä kaala aloittanut aikaan 17.06.2015 klo 22:44 kohteessa Aikuisen elämää

Sanotaan että Jumala ei anna enempää kuin jaksaa kantaa, tulee mieleen että kuinka halvatun vahvaksi se mut kuvittelee. Tuntuu että näiden vuosien aikana oon saanu enemmän kuin muut. Tällä hetkellä taas ahdistaa ja masentaa, vedin kerralla purkillisen dippiä ja melkein pussillisen sipsejä. Sitä ennen kauhean annoksen lohikiusausta ja taas on…

Käyttäjä kärsimyskukka aloittanut aikaan 11.05.2015 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää

Olen elänyt säästöliekillä jo useita vuosia. Olen eläkkeellä kroonisen, vaikean, psykoottisen masennuksen vuoksi enkä poistu kotoani kuin pakollisten menojen vuoksi. Mieheni hoitaa kauppa-asiat, hakee postit, tekee pihatyöt, siivoaa ja käy edelleen työssä. Oma elämäni on kutistunut talon seinien sisäpuolelle ja kuluu suureksi osaksi vaaka-asennossa, kaikki toiminta vaatii erityistä suunnittelua. Nyt…

Käyttäjä Ruusunen1989 aloittanut aikaan 01.07.2015 klo 01:39 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin alottaa tälläsen topiikin. Mä sairastan kaksisuuntasta mielialahäiriötä. Olen ollut kaksi kertaa psykiatrisessa sairaalassa hoidettavana vuonna 2014 viimeksi. Kun vuosi vaihtui sain todella pahan manian… ja nyt taas uudestaan… Meinaa hajoo pää kun ei saa tasapainoa. Parisuhde kärsii, kun toinen pomppii kun aropupu ja menossa kokoajan. Lisäksi mulla liittyy maniaan…

Käyttäjä tyttönen1992 aloittanut aikaan 01.07.2015 klo 22:26 kohteessa Aikuisen elämää

en tiedä mihin ryhmään pitäisi kirjottaa! mutta kyseessä on itsensä vihaaminen! en siis näe itsessäni mitään hyvää vaikka minua kehutaan hyväksi ihmiseks,kauniiksi ja muutenki positiivisillä sanoilla. viime parisuhde mulla oli todella hirveä, kun oli väkivaltaa ja sitten minulle todettiin paniikkihäiriö ja masennus! sain niihin lääkityksen, mutta en halunnut alkaa lääkkeitä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: