Milloin tämä helvetti loppuu

Milloin tämä helvetti loppuu

Käyttäjä jonna882 aloittanut aikaan 30.07.2015 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jonna882 kirjoittanut 30.07.2015 klo 10:18

Hei

Olen asunut avoliitossa kumppanini kanssa. Meille on siunaantunut vuosien saatossa kaksi lasta.
Taustalla henkistä/fyysistä väkivaltaa, henkistä kaikkein eniten. Nyt olen päättänyt laittaa lopun tälle koska itsetuntoni on niin nollassa kuin olla voi. Asuntopaperit vetämässä 200km päähän miehestä. Mies viettänyt nyt öitä toisen naisen luona sinällään helpotus minulle, koska jos hän on kotona olen ”lukittuna” pieneen makuuhuoneeseen. Eilen mies yritti että perun varaamani lastenvalvoja ajan ja ollaan kuin ei mitään. Pidin kiinni päätöksestäni ja lähden kun asunto löytyy. Hän omistaa talon ja teki säännöt minulle mm. Hänen vessaa en saa käyttää, joka suihkukerrasta saan maksaa ja jääkaappiin ei saa koskea eikä ostaa omaa ruokaa sinne. Televisiota tms en saa käyttää jos hän on kotona. Elänkö keskellä keskitysleiriä? Lapsia hän kohtelee hyvin mutta minä olen kuin roska. En ymmärrä miksei loppuaikaa voi elää sovussa. Ongelmamme alkoi kun hän jatkuvaan haukkui minua todella ala arvoisesti ja julmasti, hän koitti jopa väkisin painostaa minua seksiin kanssaan, koska mielestään naisen pitää tyydyttää miehen tarpeet pitämällä näin mies tyytyväisenä. En suostunut koska en halua koskea mieheen joka on vuodet huoritellut ja nauranut asioille mitä kaikkea ikävää olen menneisyydessäni kokenut. Olen ihan loppu ja soitellut asuntojen perään joista ei mitään tietoa saanko mitään. ☹️ kolme viikkoa elin matkalaukku elämää joko yksin tai lasten kanssa.. mutta työttömällä ei ole vara elää näin pitkään. 😯🗯️ hävettää jo.. olen aina selvinnyt vaikka mistä mutta nyt olen vailla määränpäätä ja toisen otteessa ties miten kauan. En tiedä mistä voin hakea apua koska en tunne täältä ketään. 🤔

Käyttäjä Flux kirjoittanut 30.07.2015 klo 12:14

Hei!

Onko paikkakunnallasi esim kriisikeskusta? Mielestäni sinne voi mennä jos on uhkana väkivalta?

Sosiaalityöntekijälle voit soittaa ja yrittää saada hänen kauttaan väliaikaisasuntoa joillakin paikkakunnilla. Tai jos paikkakuntasi sosiaalitoimistolla on asumisneuvoja, niin hän voi tehdä ns. puollon liitteeksi asuntohakemuksiin. Sinulla on kuitenkin lapsia niin pitäisi nopeasti se asunto löytyä.

Kauhea tilanne sinulla kuitenkin ☹️ Olisiko sinulla ystäviä tai sukulaisia joiden luokse mennä hetkeksi pakoon exääsi? Otat lapset mukaan ja lähdet. Älä luovuta!

Käyttäjä jonna882 kirjoittanut 30.07.2015 klo 13:53

Olen toista viikkoa yrittänyt tavoittaa sosiaalihuoltoa. Toimisto ei ole juuri ikinä auki, ja täällä kaikki pitäisi hoitaa puhelimitse. Moni on vuosilomalla ja joku ei vastaa ikinä puhelimeen. Jatkan silti yritystä saada joku kiinni. Turvakotia kyselin mutta lähin on 40km päässä naapuri kaupungissa. Eilen ystävälleni kerroin tästä "keskitysleiri" elämästä niin sain kutsun hänen luokseen ensi viikolla tulla jos täällä ei voi olla. Tämän viikkoa yritän jonkun sosiaalityöntekijän saada langalle jotakin kautta ja tiedustella miten toimisin. Iltaa kauhulla ootan kun toinen palaa töistä kun ei tiedä mitä taas odottaa. Ikinä ei elämäni ole näin hurjaksi mennyt, niin odotan päivää kun saisin oman asunnon niin voin hengittää taas ja ehkäpä olla onnellinenkin.