Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä jonna882 aloittanut aikaan 11.08.2015 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää

Tietääkö kukaan onko missään etelä-karjalassa jotain minne voi mennä kun tietää että on kohta ilman asuntoa? Ero tuli siis viime kuussa ja olen ollut asunto jonossa jo tovin. Hain jopa eri kaupungista jossa olisi ollut töitäkin mutta menetin työn koska en päässyt asunnon takia muuttamaan. Tiedän että huono aika saada…

Käyttäjä urpoperuna aloittanut aikaan 12.08.2015 klo 19:47 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistaa. Olen vähän yli parikymppinen nuori aikuinen, ja minulla kyllä on muutama kaveri, ja paras ystävä samalla paikkakunnalla. Minulla on takana todella rankka ja pettymyksientäyteinen nuoruus ja kaverihistoria, joten en helposti ala luottaa ihmisiin. Nyt olen aivan hukassa, kun ainoa kaveri, jolle voin purkaa mitään asioita, muuttaa pois. Jään yksin…

Käyttäjä hanne3 aloittanut aikaan 12.08.2015 klo 04:03 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä voi tehdä, jos on huono omatunto jostain? Väsyttää ja tosi raskas olo sen takia.

Käyttäjä aloittanut aikaan 10.08.2015 klo 15:36 kohteessa Aikuisen elämää

Tämän illan teemana chatissa. Yleisesti ottamatta kantaa kehenkään henkilökohtaisesti, paitsi itseeeni, ajattelen että ihmiset päästävät itsensä liian helpolla. Laittavat siis rajan liian matalalle ja ovat sitten tyytyväisiä kun sen saavuttavat. Minä laitan rajani liian korkealle enkä niitä ehkä koskaan saavuta. Mutta elämäni on mielekkäämpään näin kuin, että olisin asettanut rajani…

Käyttäjä Kaatunut aloittanut aikaan 18.07.2015 klo 19:00 kohteessa Aikuisen elämää

Jouduin eroamaan pari vuotta sitten pitkästä suhteesta, kun mies jäi kiinni suhteesta toiseen naiseen. Meillä ei ollut lapsia, ja lapsentekoikä alkaa olla ohi. Alun kriisin jälkeen arki sujuu, kutta olen TODELLA yksinäinen. Mieheni oli paras ystäväni, muut ystävät eivät olleet arjessa läsnä. Paljon on tuttuja, ja voisin kutsua ihmisiä kylään,…

Käyttäjä Rafiki aloittanut aikaan 05.08.2015 klo 19:07 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on diagnosoitu vakava masennus. On hoidettu polilla puhumalla psykologin kanssa mutta en koe että olisi siitä kauheasti apua ollut. Lääkkeitä en suostu syömään. Ahdistaa usein ja sosiaaliset tilanteet jännittää. Olen ollut joskus tosi itsevarma ja kaunis ihminen ja saanut muilta paljon kehuja. Nyt minusta lähtee todella huono energia kun…

Käyttäjä losanen aloittanut aikaan 04.08.2015 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kaipaisin teiltä muilta vinkkejä ja ideoita, miten selvitä arjesta työelämässä ahdistuneisuushäiriön kanssa. Olen 23-vuotias vastavalmistunut nainen ja kokenut lähes koko ikäni hirveää ahdistusta aina jokaisessa elämän muutostilanteessa. Suurinta ahdistusta olen kokenut lapsuudenkodista muuttamisen jälkeen, joten muuttamiset, koulun työharjoittelut ja koulun loppuminen ovat olleet suuria haasteita. Uusimpana tulokkaana on nyt…

Käyttäjä aloittanut aikaan 30.01.2015 klo 06:43 kohteessa Aikuisen elämää

Näin käy minun niskasta kiinniottaminen, enkä tee tätä vapaaehtoisesti vaan tämä on todettu hyväksi minulle. Ensin kaksi kipulääkettä ja odotusta puoli tuntia. Hitaaaaaasti hivuttaudun kylki edellä sängyn laidalle ja jumppari avustaa tossut jalkaan. Lähdemme liikeelle ja kohta on jo paita märkä, puoliväli ja istun lepäämään, jumppari auttaa ylös ja 15…

Käyttäjä hensku1980 aloittanut aikaan 30.07.2015 klo 20:41 kohteessa Aikuisen elämää

Suoraan sanottuna mua on alkanut pelottavaa,kuinka pahaksi olo voi vielä mennä. Voimakas pitkään kestänyt stressi ja huolet ovat saaneet mut todenteolla masentumaan taas ja tää tuntuu voimakkaammin kuin ennen.on voimakasta ahdistusta,univaikeuksia,mielialat vaihtelevat voimakkaasti pienestä ilon tunteesta äärettömään epätoivoon. Pakkoajatukset lisääntyneet stressin myötä,kertakaikkisen surullinen olo,yritän vaan laahustaa jotenkin tämänkin päivän. Revin…

Käyttäjä juppakuu aloittanut aikaan 29.07.2015 klo 21:04 kohteessa Aikuisen elämää

Moi ajattelin kirjoittaa tänne koska muuta apua en keksi. Minulla on alkanut olemaan päivittäin itsemurha ajatuksia ja varmasti myös niin teen jos tiettyjä asioita tapahtuu. Olin tänään hoitopalaverissä ja siellä sanottiin että esitän masentuneempaa kuin mitä oikeasti olen ja sanottiin myös että aikaisempi lääkärin määräämä sairasloma on turha koska se…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: