Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 24.09.2015 klo 23:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Minulla on ongelma. Poikaystäväni on ollut viimeaikoina aika mustasukkainen. Vaikka liikun koulussa ja kaupungilla yms. Aivan suohirviön näköisenä, hän monesti loukkaantuu ja on ihan liian kiinnostunut menemisistäni. Minulla on melko kevytkenkäinen menneisyys ja nuoruus, josta olen tyhmyyksissäni puhunut poikaystävälleni. Kadun nuoruuttani myös itse, mutta molemminpuolinen avoimmuus on ollut suhteemme…

Käyttäjä Surukuu aloittanut aikaan 20.09.2015 klo 11:29 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä mistä aloittaisin, joten ehkä pitäisi vain mennä suoraan asiaan? Tuntuu, että viimeisen parin kuukauden aikana jokin maailmassa on muuttunut. En osaa sanoa, milloin kaikki tarkalleen alkoi, mutta nyt olen alkanut hiljalleen havahtua siihen, ettei kaikki ehkä ole aivan kohdallaan. Olen aina pitänyt itseäni suhteellisen todellisuudentajuisena ihmisenä. Taustalla…

Käyttäjä hanne3 aloittanut aikaan 27.08.2015 klo 07:51 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin heitänpä tänne tällaisen kysymyksen miten käyttäytyy, kun joutuu shokkitilaan? Kokee jonkin järkyttävän asian. Kauanko järkytys voi kestää? Otetaan vaikka kuolema läheiselle tai, jos itselle tapahtuu jotain järkyttävää. Mietiskelen vain. ��

Käyttäjä OnervaK aloittanut aikaan 22.09.2015 klo 09:05 kohteessa Aikuisen elämää

Jäin muutama vuosi sitten sairaslomalle työpaikkakiusaamisen aiheuttaman keskivaikean masennuksen vuoksi. Oikeastaan myös koin täydellisen burnoutin yrittäessäni aina vaan jaksaa töissä kiusaamisesta huolimatta. Olen hakenut ja saanut monenlaista apua ja tukea sen jälkeen, mutta jotenkin aina vaan tuntuu siltä, että varsinaista asiaa ei saa missään käytyä läpi – siis tätä työpaikkakiusaamiskuviota.…

Käyttäjä hensku1980 aloittanut aikaan 31.08.2015 klo 21:21 kohteessa Aikuisen elämää

Tilanne on raskas,jopa sietämätön. Nyt etenkin myös isäni sairastuttua vakavasti reilu vuosi sitten,tilanne on todella henkisesti kuormittava.isäni sai useamman aivoinfarktin ja hänellä meni tasapainokyky,pystyy kävelemään rollaattorilla mutta kaatuilee välillä. On todella masentunut koska ajokortti ja toimintakyky meni,ennen niin menevä ja liikkuva mies on lähes 24/7 neljän seinän sisällä. Pihassa sentään…

Käyttäjä notstrongenough aloittanut aikaan 16.09.2015 klo 20:50 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsuus/nuoruus oli omalla kohdallani vaikea, ja luulin ennen ettei se jättänyt mitään jälkiä minuun. Nyt tämä asia on kuitenkin ruennut kaihertamaan mieltäni, ja tunnen katkeruutta siitä, etten saanut enkä voinut elää normaalia lapsen elämää. Haluan kertoa teille nuoruudestani ja toivon, että joku samanlaisia asioita kokenut voisi kertoa siitä, miten nämä…

Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 01.09.2015 klo 07:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tosi yksin. Ympäärilläni on ihmidä, jotka ovat siinä, mutta eivät tunne minua.Enkä minä tunne heitä. Ei ole ketäään, kelle soittaisin illalla, kun ahdistus noussee huippuunsa. Vaikka on ystäviä, mutta kun he eivät tunne minua tai osaa auttaa millään tavalla. Olen yksin. On olemassa palvelevia puhelimia, mutta ne kaikki likitulkoon…

Käyttäjä Vanki aloittanut aikaan 25.01.2013 klo 09:22 kohteessa Aikuisen elämää

Elikkäs ajattelin tälläisen ketjun laittaa pystyyn kun ei ole vielä tai ei ainakaan aktiivista sellaista. Musiikki on tunnetusti hyvä terapiamuoto. Musiikki herättää muistoja, tunteita, ajatuksia jne. Kaikki me pidämme jonkinlaisesta musiikista. Kysymys kuuluukin: Mitä musiikkia olette kuunnelleet viime aikoina? Ajattelin, että porukka voisi linkittää vaikka youtubesta kappaleita mitä ovat kuunnelleet…

Käyttäjä Selmanen aloittanut aikaan 07.09.2015 klo 16:24 kohteessa Aikuisen elämää

Kaipaan saada näkyä Antakaa minun näkyä, antakaa minun olla oma itseni Arvostakaa minua tällaisenani, antakaa minulle ihmisarvo, antakaa minulle oikeus olla rikki, olla haavoilla, vereslihalla- älkää vaatiko minua olemaan vahva. Olkaa niin kilttejä- älkää vaatiko minua olemaan vahva Älkää satuttako minua, älkää jättäkö minua yksin, pitäkää minusta huolta, ottakaa minut…

Käyttäjä Conzuela aloittanut aikaan 06.09.2015 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää

Kuten otsikko kertoo, elämänilo ja -halu ovat kaikonneet. Minulla on selkeä intohimo ja unelma,jota kohti olen pyrkinyt, mutta maali on vuosien jälkeen yhtä kaukana. En löydä voimaa uskotella itselleni, että löydän pian paikkani ja asiat järjestyisivät paremmiksi. Asetin itselleni päivämäärän johon mennessä toivo on löydyttävä tai harkitsen vakavasti lähtemistä omin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: