Kertokaa näkökulmanne voiko tätä suhdetta jatkaa

Kertokaa näkökulmanne voiko tätä suhdetta jatkaa

Käyttäjä nainen8999 aloittanut aikaan 13.10.2015 klo 12:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä nainen8999 kirjoittanut 13.10.2015 klo 12:16

Olemme seurustelleet 7 vuotta
Mies 26v Nainen 25v

Suhde alkoi hyvin, meillä oli todella paljon kavereita. Olimme aina kotona tai ulkona juhlimassa viikonloppuisin. 🙂🌻 Arkisin kävi kavereita kylässä. Miehellä ei ole perhettä ollenkaan, eli kaverit ovat kaikki mitä hänellä on.

Mies tykkää viettää aikaa enemmän naispuolisten kavereiden kanssa ja hän on tottunut tähän jo pienestä pitäen. Minua ei suhteen alussa tämä haitannut ollenkaan, ja vietimme aikaa aina porukassa. 😎

Muutama vuosi sen jälkeen kun suhde oli alkanut, mies rupesi kirjottelemaan selän takanani facebookissa tuntemattomille naisille (muutamat jotka olivat juhlineet meillä, minä olin omien kavereiden kanssa tällöoin. Eli en ole koskaan tavannut osaa näistä naisista), että heillä on kauniit silmät, tai mies haluaa heidät vaimokseem tai haluaa treffeille heidän kanssaan tai nussia heitä. Muutaman vuoden tämä kesti. Naisia oli n 8 kpl kenen kanssa hän kirjoitteli noin. Annoin tietenkin anteeksi joka ikisen.

Taas muutaman vuoden päästä miehen kaverit ovat vähentyneet. Minä kielsin silloin miestä tapaamasta näitä naisia (8kpl) enää, koska oli loukannut minua. Mies väittää että olen mustasukkainen hirviö ja hän joutuu elää vankilassa kotonaan.

Mies käy kavereiden luona, en ikinä laita viestiä tai kysele että missä on ja milloin tulee. Annan hänen tehdä omiakin asioita. En vain itse käy enää niin paljon ulkona enkä kutsu kavereita kotiin, niin häntä on ruvennut ärsyttämään, että meillä ei käy enää ihmisiä tai että minä en käy ulkona, että olisin kotona vain vahtimassa häntä.

Hän on usein yksin ja se ärsyttää häntä, koska tarvitsee kavereita ympärille meidän kotonakin ja vapaa-ajalla. Miespuolisia kavereita näkee silloin tällöin.

Riitelemme usein siitä kun hän ei uskalla tuoda naispuolisia kavereita kylään. Vaikka minua se ei haittaisi, haluaisin vaan, että mies ymmärtää tuskani mitä hän minulle teki. Mies sanoo puolustukseksi, että hän ei ole muutamaa näistä naisista nähnyt edes, kunhan vaik facebookissa kirjoitteli. Mutta minua se kirjoittelukin satuttaa. ☹️

En ole mustasukkaista tyyppiä, mutta pelottaa joka kerta, kun mies tuo naispuolisia kavereita tai uusia tuttavuuksia kotiin, että hän katsoo heistä kauneimman ja menee taas facebookkiin kirjoittelemaan tälle naiselle. Tai vaikka ei edes kirjoittelisi niin tiedän että hän ajattelee ”tuosta naisesta haluaisin vaimoni”.

Nämä kirjoittelut loppuivat vuosi sitten, sen jälkeen en ole kuullut tai nähnyt uusia kirjoituksia.

Onko miehen kavereiden väheneminen minun ”mustasukkaisen hirviön” vika, vai onko se miehen oma vika?

Kannattaako tässä enää taistella

🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.10.2015 klo 16:16

Hei!
Jätä se mies ja ala etsimään itsellesi todellista rakkautta. Itsekin kärsin vihasuhteessa kymmenen vuotta ennenkuin tajusin ettei se ole oikein. Myöhempi aviosuhteeni on korjannut paljon, luottamus on lisääntynyt ja rakkaus kestänyt vaikka helvetillisiä vaikeuksia on ollut. Ansaitset parempaa!