Aikuisen elämää

22 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Fragilidad aloittanut aikaan 17.04.2013 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Olen nainen, 36v. Taustalla toistuva masennus, sen vaikea masennusjakso ja sairauspäivärahakautta takana jo kohta 6kk. Toipumista ei ole juurikaan tapahtunut. Kaikki usko elämään ja tulevaisuuteen on mennyt. Käyn terapiassa, mutta vielä en ole uskaltanut luottaa terapeuttiini niin, että pääsisin eteenpäin asioissa. Minulla on mies, kolme lasta. Parisuhdeongelmia, uupumusta. Masennus alkoi…

Käyttäjä Onnetar82 aloittanut aikaan 18.10.2015 klo 11:08 kohteessa Aikuisen elämää

Aamuisin tekisi mieli vaan nukua, lösöttää nojatuolissa tai itkeä? Välillä odotan iltaa että saisin alkaa uudestaan nukkumaan ja välillä vanhaa/uutta parempaa elämää. Miten saisin aamun/päivän käyntiin?

Käyttäjä mopopipo aloittanut aikaan 17.10.2015 klo 20:10 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä ihmisiä, jotka ovat olleet Hgissä päiväosastolla viime aikoina? Nimenomaan masennuksen takia siis. Alkoi taas hyvin huono jakso itselläni, niin ajattelin että jos pyytäisi lähetteen. Mutta sitten taas muistin, että eipä siitäkään varmaan mitään iloa olisi. Onko olemassa paikkaa, jossa masennuspotilas kohdataan empaattisesti ja yksilönä? Kunnioitetaanko ihmisen yksityisyyttä, mielipiteitä,…

Käyttäjä tittelituure65 aloittanut aikaan 15.10.2015 klo 20:48 kohteessa Aikuisen elämää

On kulunut kohta 4 vuotta kun erosin pitkästä liki 25v.avoliitosta .Se oli silloin kova paikka minulle sekä lapsilleni. Olen mielestäni saanut uuden mahdollisuuden .Elän avoliitossa ja olen onnellinen , mutta minä en vieläkään osaa luottaa täysin uuteen puolisooni.Kaiken järjen mukaan minulla ei ole mitään syytä pelätä pettämistä.Edellinen liittoni kariutui siihen…

Käyttäjä Jii_ aloittanut aikaan 14.10.2015 klo 17:26 kohteessa Aikuisen elämää

Pohdin miten tämän viestin voisi aloittaa ja miten pystyisi pitäytymään asiassa, kun asia on kuitenkin laaja ja pahimmillaan niin monisyinen ettei siinä pysy itsekkään mukana. Niin pitkään, kun pystyn aikuisikääni ja nuoruuttani muistamaan, olen aina ollut masentunut. Se on tullut kausissa, mutta on yleisesti ottaen silti hallinnut hyvin pitkälti elämääni.…

Käyttäjä raskaana aloittanut aikaan 12.10.2015 klo 21:31 kohteessa Aikuisen elämää

Oli vaikea keksiä otsikko kun on niin paljon mielenpäällä. Tuntuu että olen mokannut koko elämäni… Hävettää ihan puhua ääneen. Aloitin opiskelut alkuvuodesta, sitä enne olin töissä ja kaikki oli ihan hyvin. Tällä hetkellä hukun velkoihin… velat on kertyneet sen jälkeen kun opiskelun aloitin. Olen yrittänyt pysyä kyydissä ja sopia maksueriä,…

Käyttäjä nainen8999 aloittanut aikaan 13.10.2015 klo 12:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme seurustelleet 7 vuotta Mies 26v Nainen 25v Suhde alkoi hyvin, meillä oli todella paljon kavereita. Olimme aina kotona tai ulkona juhlimassa viikonloppuisin. 🙂🌻 Arkisin kävi kavereita kylässä. Miehellä ei ole perhettä ollenkaan, eli kaverit ovat kaikki mitä hänellä on. Mies tykkää viettää aikaa enemmän naispuolisten kavereiden kanssa ja hän…

Käyttäjä ivory aloittanut aikaan 13.10.2015 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää

Tilanne tosiaan sellainen että koko ikäni olen kärsinyt erilaisista ”oireista”. Tarkemmin sanottuna en edes tiennyt niiden olevan ns. oireita vaan olen vain aina ajatellut olevani erilainen kuin muut. Perhe ja ystävät ovat kyllä ihmetelleet käytöstäni mutta ovat antaneet asian olla. Nyt sain kuitenkin kuulla aspergerista kun viimein monen vuoden miettimisen…

Käyttäjä nutri aloittanut aikaan 08.10.2015 klo 10:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olisikohan keskustelijoita tällaiseen ketjuun? Olen itse 60v, toipumassa rintasyövästä ja en enää taida tulla työkuntoon vaan eilen laitoin työkyvyttömyyseläkehakemuksen. En ole toipunut fyysisesti enkä psyykkisesti. Avioliitossa olimme lähes 30vuotta mutta viime kesänä muutimme epävirallisesti eri asuntoihin. Mies pääsi vanhuuseläkkeelle ja hän on aina haaveillut mökistä järven rannalla ja sen nyt…

Käyttäjä vivvy aloittanut aikaan 05.10.2015 klo 13:39 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Suostuin nyt tuohon magneettistimulaatiohoitoon ja kaipailisin nyt teiltä kokemuksia siitä. Millaista oli olla hoidossa, kuinka pitkään se kesti ja oliko siitä apua? Entä pidemmän ajan päästä, säilyikö hyöty?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: