Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 24.10.2015 klo 06:39 kohteessa Aikuisen elämää

Hei olen 27-vuotias mielenterveyskuntoutuja. Minulla menee paljon lääkkeitä. Lääkäri lupasi ottaa selvää mitä niistä voin syödä jos joskus vielä haluan lapsia. Onkohan minun viisasta edes haaveilla koskaan saavani lapsia? Olen aika hyvässä vauhdissa kuntoutumassa tähän maailmaan. Minulla on kiva opiskelupaikka ja olen hoitanut kotia ja koulua hyvin. Minulla on myös…

Käyttäjä Ruusunen1992 aloittanut aikaan 26.10.2015 klo 01:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olisi kiva tietää onko täällä maapallolla muitakin ihmisiä kuin vain minä yksin? Välillä tulee hyvin hiljaista neljän seinän sisällä. Se on vaikeaa. Puhumattakaan kun ei tiedä mistä löytää ja miten solmia uusia kaveruussuhteita. Kertokaa miten saitte uusia kavereita.

Käyttäjä Wunderbar aloittanut aikaan 22.10.2015 klo 22:59 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, Meikäläinen on ollut pidemmän aikaa ahdistunut liittyen sosiaalisiin tilanteisiin ja masentunut. Olen ollut vuoden terapiassa, kokeillut masennuslääkkeitä, meditaatiota, joogaa ja vaikka mitä. Käynyt koko maailman surut läpi. Päiväkirjan kirjoittaminen, luottoystävälle puhuminen ja tuki on aina auttanut, mutta koen, että olen nyt löytänyt ratkaisun. Ehkä tästä olisi apua jollekin muullekin!…

Käyttäjä millamoona aloittanut aikaan 21.10.2015 klo 16:26 kohteessa Aikuisen elämää

Näin aluksi pureudun kirjoitus virheellisesti elettyyn elämään ja purkaa sitä pikkuhiljaa.. Nykypäivinä diagnosoin itseni lievää paniikkihäiriötä sairastavaksi ihmiseksi ja olen päättänyt parantua, mutta keinot ovat vielä kateissa. Jos palaan syksyyn v.2012, jolloin ensi kerran tunsin tukehtuvani, pyörrytti, oksetti, vanne puristi rintaani, vatsa meni kuralle, tärisin, vapisin näköpuutoksineen ja olin varma…

Käyttäjä Katti77 aloittanut aikaan 20.10.2015 klo 11:33 kohteessa Aikuisen elämää

Miten tästä pääsee eteenpäin, kun tuntuu et saa taistella oloaan vastaan koko ajan. Mulla on keskivaikea masennus ilman psykoottisia oireita, ahdistushäiriö, joku persoonallisuus häiriö ja epäillään dissosisaatio häiriötä. Mies sanoo jonka kanssa oltu yli 2 vuotta, eikä asuta yhdessä, et kukaan muu ei voi mua auttaa kuin minä itse. Joo…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 12.10.2015 klo 13:22 kohteessa Aikuisen elämää

Päästäisitkö tänä syksynä pelosta irti? Hae mukaan Parisuhdeväkivallasta vapaaksi –verkkoryhmään naisille Ryhmä on suunnattu naisille, jotka haluavat käsitellä kokemaansa väkivaltaa turvallisessa ympäristössä. Verkkoryhmä alkaa Tukinetissä maanantaina 2.11. ja päättyy sunnuntaina 13.12. Haku ryhmään päättyy torstaina 22.10. Ilmoitamme ryhmään hakeneille valinnoista perjantaina 23.10. Naisten Linja Suomessa ry:n ohjaama verkkoryhmä antaa osallistujille…

Käyttäjä Cereza aloittanut aikaan 20.10.2015 klo 11:04 kohteessa Aikuisen elämää

Kun on elämässään ollut aina muita tsemppaamassa ja tukemassa huomaa, ikävä kyllä, että itsensä tsemppaaminen ei niin helppoa olekaan…loputtomiin. Parisuhteessa tuntuu, että sama kuvio toistuu liiankin usein. Jotenkin sellaiseen mieheen törmääminen, jolle riittäisi vain yksi nainen tuntuu miltei mahdottomalta. Reilu vuosi sitten miltei kuolin äkilliseen valtimovuotoon, kuntouduin siitä hyvin ja…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 18.10.2015 klo 12:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Tämä on viimeinen yritykseni löytää vertaisapua ja juttukumppaneita. Olen vakavasti masentunut nainen, sellaisessa tilanteessa etten enää kauaa jaksa. Kyse on päivistä. Olen ihan pienestä pitäen kokenut paljon pahaa ja yhtäjaksoiset kriisit ja onnettomuudet ovat jatkuneet yli 30v. Masennuslääkkeet aloitettiin jo lapsena. Koskaan en saanut jutteluapua. Jotenkin rämmin vuosia eteenpäin,…

Käyttäjä tylleröinen aloittanut aikaan 03.10.2015 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on toinen kerta kun olen ulkomailla, paossa omaa itseäni, ehkäpä. Olen siis vaihdossa juuri. Rankan koulukiusaamistaustan takia on koulunkäynti vaikeaa. Hain lääkkeet taas. Kolmas kerta kun olen lääkityksellä. Itsemurha-ajatuksia siis on ollut. Kuraattori kysyi minulta että haluanko kuolla vai enkö vain halua elää. En vain halua elää, se on…

Käyttäjä tittelituure65 aloittanut aikaan 19.10.2015 klo 06:28 kohteessa Aikuisen elämää

En edes tiedä kirjoitanko oikeaan paikkaan.Alussa kaikki tuntui ihanalle ja täydelliselle.Olin uudessa suhteessa ja onnellinen.Vuoden jälkeen huomasin puolisoni käytöksen muuttuvan minua kohtaan .Alussa hän piti kuin kukkaa kämmenellä ja minä nautin saamastani huomiosta.Mutta mitä kauemmin olemme olleet yhdessä, tuntuu kuin kaikki hieno ja ihana lipuisi kuin hiekka kauas ulottumattomiin.En tunne…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: