Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Miukuvaa aloittanut aikaan 09.01.2016 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut koko elämäni ajan varautunut ja tuntenut, ettei minua hyväksytä sellaisena kuin olen. Ihmissuhteet jäävät aina pinnallisiksi, koska tunnen, että ne ovat yhtä esittämistä ja piilottelua. Avioliiitossa olen ollut myös yksinäinen ja muutama vuosi sitten oli todella paha aviokriisi, joka on jättänyt minut todella kylmäksi ja varautuneeksi miestäni kohtaan,…

Käyttäjä aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 13:56 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita jotka ovat fyysisesti sairaita mutta kykenevät kuitenkin käymään töissä? Voi kirjoittaa mistä haluaa, ajattelin, että saataisiin pitempiaikainen ryhmä kokoon. Mulla on diabetes, epilepsia ja sydänvika. Joka on kyllä leikattu mutta vielä leikataan kerran ehkä vuoden päästä. Olen vielä kuntoutuksessa mutta koko ajan voin paremmin. Ikäni joudun kyllä…

Käyttäjä Annikki88 aloittanut aikaan 05.01.2016 klo 17:36 kohteessa Aikuisen elämää

Itseäni ärsyttää monien ihmisten suhtautuminen omaan pahaan oloon, masennukseen ja kaikkeen. Ei niiden, ketkä ymmärtää mitä tää on, mut tuntuu, että monet ei todellakaan ymmärrä. Sellaisten ihmisten seurassa oleminenkin tuntuu jotenkin ahdistavalta kun itsellä on niin syyllinen olo siitä, että on vain tällainen masentunut, ”muiden rahoilla” elävä, eikä ole töissä…

Käyttäjä Jallupallu aloittanut aikaan 09.08.2015 klo 23:43 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on seksiaddiktio. Erosin vajaa vuosi sitten. Olin jo vuosia huonon suhteen aikana fantasioinut maksullisella naisellä käymisestä, ihan kokemuksena vain. Monet kaverit olivat käyneet ja kehuneet. Kun sitten ero tuli, joka sinäänsä oli erittäin hyvä asia kaikkineen niin menin maksulliselle naiselle eli suomeksi kävin huoralla. Maksoin siis seksistä. Aloin pitämään…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 01.01.2016 klo 20:01 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Itsellä todettiin tällainen sairaus, joka on rintalihaksen kylkiluun kiinnitys kohtien tulehdus… Voin sanoa ei ole mukava, mutta ainakin sain selityksen tälle ahdistavalle ololle… Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja miten on pärjännyt sen kanssa? Oireethan välillä ovat sellaisia, että tuntuvat kuin sydämessä olisi jotain vikaa, mutta kaikki tutkimukset on…

Käyttäjä Basette aloittanut aikaan 05.12.2015 klo 20:54 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen sairastanut skitsofreniaa jo vuosia. Oireina minulla on ollut varsinkin äänien kuuleminen. Normaalisti kuulen ääniä ulkopuoletani. Kuin joku puhuisi vieressäni. Niihin niihin minä olen tottunut. Kurjia ne vain ovat. Nyt äänet ovat muuttuneet. Minä olen alkanut kuulla ääniä sisältäni. Ne ovat eräällä lailla kuin ajatuksianiani. Ääni on vain vieraan…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 20.12.2015 klo 17:47 kohteessa Aikuisen elämää

Jotenkin tuntuu siltä, että muut vieroksuu mua, eikä halua olla tekemisissä. Ja aina sen jälkeen kun tuun kotiin jostain sosiaalisesta tilanteesta IM-ajatukset voimistuvat. Aina jos joku on kohdellut minua edes vähän väärin, haluaisin hirttäytyä patteriin. Olisi varmaan vaan parempi erakoitua, ettei käy huonosti… Vai johtuuko tämä muista vai minusta? Olen…

Käyttäjä Dissos aloittanut aikaan 04.01.2016 klo 00:01 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muita aikuisia mykkiä tai mutisteja? Minulla liittyy dissosiaatioon. Miten pärjäät? Minua on kiusattu todella paljon sen takia. Kaiun muiden äänistä. Minulle ei jäänyt omaa ääntä lainkaan. Nykyisin puhun hyvin hitaalla tahdilla niukasti. En edes tajunnut olevani puhumatta. Minua on kohdeltu todella julmasti. Minulla on myös liikkumattomia persoonia.

Käyttäjä Erilaisen miehen elämää aloittanut aikaan 02.01.2016 klo 10:51 kohteessa Aikuisen elämää

Ensimmäinen viesti ei mennyt perille. Yritän nyt lähettää toisen kerran. Minulle on tullut nopeasti erittäin vakava ongelma. Alkoholia nautittuani olen viime aikoina ottanut yhdessä nukahtamislääke Somnoria ja seuraukset ovat olleet vakavat. Muut keinot yhteiskäytön estämiseksi on jo kokeiltu ja muuta keinoa ei kohdallani enää ole, kuin lääkkeen käytön täydellinen lopettaminen.…

Käyttäjä Onnetar82 aloittanut aikaan 01.01.2016 klo 14:47 kohteessa Aikuisen elämää

Miten muilla vaihtelee mielialat? Itselläni salaman nopeasti. Joskus voi olla monta hyvää päivää,sit yhtäkiä mieli mustenee. Ikinä ei tiedä aamusta millainen päivä on tulossa. Miten usein tulee huonoja/hyviä jaksoja?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: