Kaikki kerrasta uusiksi, nyt täydellisen hukassa itseni kanssa

Kaikki kerrasta uusiksi, nyt täydellisen hukassa itseni kanssa

Käyttäjä losing_it aloittanut aikaan 04.11.2015 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä losing_it kirjoittanut 04.11.2015 klo 19:08

Hei kaikille!

Olen jo jonkin aikaa seuraillut tätä foorumia ja huomannut että täällä on aitoja ja välittäviä ihmisiä, joten päätin kirjoittaa omasta tilanteestani tänne. Ehkäpä se tuen hakeminen oli kuitenkin suurin syy.

Olen siis viimeisen vuoden aikana ns. puhdistanut pöytäni: avioero, irtisanoutuminen töistä, välien katkaiseminen lähipiiriin kuuluvaan ihmiseen joka on minua pitkään loukannut, muutto, kaveripiirin vaihto sekä uutta parisuhdetta varovaisesti aloittelemassa.

Nyt olen vain huomannut kuinka tyhjä oloni on ja osittain alkanut katumaan että tein kaiken näin nopealla aikataululla, ilmeisesti pääni ei vain kestänyt kaikkea muutosta.
Välillä on todella synkkiä ajatuksia aina rekan eteen ajamisesta tmv. Uusi parisuhteeni on tietoinen kaikista muutoksista ja haluaa tukea, MUTTA tuntuu etten ole itse valmis kahden aikuisen väliseen suhteeseen koska asiani vielä pahasti käsittelemättä.

Onko täällä ketään muuta joka olisi tehnyt samantyyppisen ’räjäytyksen’ elämälleen?
Olisi todella kiva kuulla muiden näkemyksiä tällaisesta tilanteesta jossa tunnut olevan niin totaalisen yksin ajatustesi kanssa.

Käyttäjä losing_it kirjoittanut 30.01.2016 klo 01:14

Hei vaan kaikille!

Kiitos uusista viesteistänne, ne antavat joka kerta jotain uutta pohdittavaa.
Tämän hetkinen tilanteeni on jälleen kerran menossa huonoon suuntaan, ero on tulossa kumppanistani, ja TÄYSIN omaa syytäni. En osannut arvostaa kuinka mahtava ihminen minulla oli vierelläni, vaan ajoin hänet sanoillani pois luotani. Ei siis kolmansia eikä muuta vastaavaa.
Ok, asunto on lähdössä alta pikapuoliin täällä uudella paikkakunnalla, parisuhde karilla, ei tietoa huomisesta. Kaiken lisäksi ole ollut viime ajat TODELLA yksin. Seinät kaatuileet päälle ja osittain siitä johtuvasta pahasta olosta myös kaadoin rakastamani ihmisen päälle sellaisen kuralastin että oksat pois. 😒
Miten saisin elämäni korjattua ja takaisin raiteille? Itselläni alkaa keinot loppua..