Tähän sitä on tultu…

Tähän sitä on tultu...

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 11.02.2016 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.02.2016 klo 19:33

Eli kerran kun lääketiede ei pysty mun tilannettani mitenkään parantamaan, eikä terapia. Niin ostin korillisen kaljaa, vedän sen muutamassa päivässä ja katson onko yhtään parempi olo. Luultavasti ei, mutta en jaksa enää näitä kipuja. Kun Terkussakin tullut ravattua, eikä ne siellä pysty mitenkään auttamaan. Olen siis täysin omillani. Tarvittavat lääkkeet eivät auta, ehkä joku lihasrelaxantti vois auttaa, mutta sellaista ei lääkekaapistani löydy ja ne ovat muutenkin resepti lääkkeitä.

Rauhottavia tullut otettua pitkin päivää, näihin kipuihin. Terkkuun en enää mene, vaikka mitä tapahtuisi. Muutenkin aika epäpätevää henkilökuntaa siellä. Olen käynyt tässä viimeisin kolmen kuukauden aikana noin neljä kertaa terveyskeskus lääkärillä ja aina ottaa samat testit, ja sanoo että kaikki on kunnossa voit mennä kotiin. Mutta kun kyllä minä sen itse tunnen, että kaikki ei todellakaan ole kunnossa… Tänään aamulla kun katsoin vasenta rintalihasta, niin se oli aivan turvoksissa. Varaa ei ole mennä yksityiselle, siellä ne varmasti löytäisi kipuihin syyn. Arvauskeskukseen en enää jalallani astu. Ennemmin vaikka kuolen…

Kyllä tämä Suomen systeemi on aika mätä, vaikka aina sitä niin kehutaan. Olen eri mieltä. Tälläisellä rahattomalla, työ kyvyttömyys eläkkeellä olijalla, ei todellakaan ole varaa kalliisiin yksityisen hoitoihin ja palveluihin. Minulle se ainut paikka missä saa hoitoa on Arvauskeskus, ja se on ainakin minun paikkakunnallani todellakin Arvauskeskus.

Näin sitä sairastuneen köyhän pitää elää tässä maassa. Kai tässä sitten odotellaan vaan sitä viikatemiestä. Ei ainakaan olis kipuja sen jälkeen.

Sairaus on vienyt minut täysin yhteiskunta pyramidin kanta kiveksi. Varsinainen hyvinvointi-valtio. Ja sitten vielä tämä oma vastuu lääke-ostoksissakin, voi morjes. Lotto voitto olis ainut mikä auttaisi… Saa nähdä tuleeko kevättä… Ihmisen elämää tämä ei ole ollut enää moneen kuukauteen. Kun kysyy lääkäriltä, mikä voisi auttaa rintakipuihin, hän sanoo: ei mikään! Onpa lääketiede kehittynyt! Sitten psykiatri määrää rauhoittavia tarvittaessa, eikä kerro että, niitä ei saa ottaa kuin muutaman viikon putkeen… Tämäkin mun piti itse selvittää netistä… Ja määrää jotain Zyprexaa joka pistää aivan zombi olon… Ja jos sille sanoo, että olo on vähän huono, niin eikun lisää vaan Zyprexaa, niin että menee täysin toiminta kyvyttömäksi. Lääke lobotomiaa se on ja niistä tulee vielä isolla annoksella hirveät sivuoireet. Sanon vaan ei tää nykyajan lääketiede aivan hirveitä harppauksia ainakaan tässä lähi vuosina ole tehnyt.

Ei tässä muuta. Katotaan miten toi alkoholi auttaa kipuihin…